@fritz:
Vienen partidos muy importantes contra rivales directos ,Zaragoza , Mallorca , Numancia etc.
Fritz
Quanta raó tens, aquesta part de la 1ª volta es quan traguérem la majoria dels punts que tenim. Deuriem apretar i tractar d'arribar als 40 i pico puntets, per a que lo que vinga front a Barsa, Madrid, Xotins, ja siga per anyadidura, com a la Bíblia