@Don Iñaki Deskarga:
os flipais un poco con el horchatero no?
Home, Juanma no és Figo ni Laudrup (quan eren jóvens), però un pelet més de classe que el gran capitán té. Disculpa el sacrilegi i la meua iconoclàstia però don Iñaki va molt justetet, com el 90% de l'equip, per a jugar en primera divisió. Juanma com a mínim sap controlar un baló, i ho he dit moltes voltes al foro, amb menys de 25 metres i de 25 tocs. Alguna volta se'n va per banda, sap centrar i conduir el balonet deu metres. Només això. No sé si és molt o poc però no ens en sobren que sàpiguen fer això. Deskarga, òbviament no ho sap fer. Sense llevar-li el merit al capità de ser un tio honest, honrat, treballador i que sent els colors. Un gran tipo i un professional. [image: wink_smile.gif] [image: wink_smile.gif]