La Pedrera Granota
-
@rana-baileys ahora mismo en el centro tenemos.
Kervin - Oriol
Bardeli - Olasa - Carlos Álvarez
Cala puede jugar de cierre o por delante para darle más consistencia. Yo me lo quedaba en el primer equipo. No hará ruido si es mucho tiempo suplente, entrenará bien y, si cuando tenga la oportunidad lo hace bien. Ya tienes jugador de rotación y a la espera de ver su potencial.
Si renueva Carlos iría a por otro 8 (o renuevo a Pablo Martínez a la baja después de que haya comprobado que están todos los equipos tiesos) y, si no hay venta de Kervin o Oriol. Mediocentro cerradísimo jaja
Venta Kervin - sustituto
Venta Oriol - sustituto
Renovación Pablo u 8 nuevo
Renovación Carlos Álvarez
Venta Carlos Álvarez - sustitutoCalatrava jugador de rotación en el 6 o junto al 6!!
-
@Vgrana però que vols dir que Calatrava va a formar part del 1r planter?
-
Buena noticia. Ese chaval es muy prometedor
-
@Nabil-El-Zhar Noo. Crec que Castro el tindra en pretemporada pero, si no el cedeixen i seu guanya, podría tindre eixe rol.
Espere que no tinga que eixir i puga estar en dinámica del primer equip
-
Víctor Jn regalat la Valensia, espere que no isca bo.
-
@pacollu dijo en La Pedrera Granota:
Víctor Jn regalat la Valensia, espere que no isca bo.
Sí y ponen de escusa que nos hemos quitado una ficha muy elevada para un juvenil. Éste con Castro hubiese triunfado y ahora sí les sale bueno "el chino" hará un buen negocio con su futura venta
-
El dissabte un xotet del poble em digué que és íntim del jefe d'scouting i li ha preguntat si és seu el fitxatge i m'ha reenviat àudio amb detalls del procés (to insider).
La conclusió és que el xaval és "top top" (literal) -
@Nabil-El-Zhar dijo en La Pedrera Granota:
El dissabte un xotet del poble em digué que és íntim del jefe d'scouting i li ha preguntat si és seu el fitxatge i m'ha reenviat àudio amb detalls del procés (to insider).
La conclusió és que el xaval és "top top" (literal)Es Highlights de Tay també eren molt guays i després no son per a tant, espere que isca algú bo que ja toca, ja estem hasta el gorro de joves promeses que no valen una merda, la mes propera la de Musonda Jr o el suec moro aquell que pareixia Ronaldo Nazairo , Fabricio...
-
@Nabil-El-Zhar dijo en La Pedrera Granota:
@Vgrana però que vols dir que Calatrava va a formar part del 1r planter?
Jo crec que li han promès fer la pretemporada amb el primer equip i si no convenç a Castro, cessió a 1a Federació. Es veu que el xaval, sent el capità i qui més minuts ha disputat de tot el filial, no ha arribat a entrenar amb el primer equip en tota la temporada (com sí que ha fet, per exemple, el seu suplent, Joan Ruiz, que és tres anys major i pràcticament no ha jugat amb el filial).
-
@Nabil-El-Zhar dijo en La Pedrera Granota:
El dissabte un xotet del poble em digué que és íntim del jefe d'scouting i li ha preguntat si és seu el fitxatge i m'ha reenviat àudio amb detalls del procés (to insider).
La conclusió és que el xaval és "top top" (literal)No el coneixia, però té bona pinta. Gratis, en edat juvenil i disposat a jugar amb el filial.