Levante Fans 1909
-
@vgrana dijo en Levante Fans 1909:
Deberían de ampliar la opción de cambiarse de zona y lo de la camiseta a los que estén en un ratio cercano. A mi, personalmente, si los tengo a 5 filas me gustaría alejarme un poco más
IMPORTANTE
Para NUEVAS ALTAS en nuestra grada️
Aforo agotado pero no os preocupéis estamos trabajando junto al club para que no se quede nadie fuera.
Solo os pedimos que si sois NUEVAS ALTAS esperéis nuestro aviso(no vayais a por el abono a oficinas)
Iremos informando.Pues parlant d´això no sé si esteu al tant però potser amplien encara més la grada LF perquè el primer dia varen plenar les 100 places i encara tenen més solicitud de persones per a entrar (inclús de persones que ja havien pagat els 20 euros per a ser ¨soci¨ de LF) osiga que en els próxims dies deuria anunciar-se l´ampliació de la grada LF i més persones seran afectades per la reubicació.
I sobre la reubicació Levante Somos Todos ha criticat la compensació del club que no ha sigut consensuada i diguent que està molt per davall de la compensació que han rebut els abonats de l´Athletic que rebran un 20% de descompte en el pase durant els próxims, atenció, 20 anys. Flipa.
-
Les meues estimacions són entre 150 i 200 persones pel que he llegit als comentaris del compte oficial. Això sí, no han pogut ampliar l'espai tot i que contàvem amb més interessats.
Entenc que el club vulga vore com es desenvolupa aquesta temporada i si funciona i tal anar ampliant.
-
@nabil-el-zhar dijo en Levante Fans 1909:
Les meues estimacions són entre 150 i 200 persones pel que he llegit als comentaris del compte oficial. Això sí, no han pogut ampliar l'espai tot i que contàvem amb més interessats.
Entenc que el club vulga vore com es desenvolupa aquesta temporada i si funciona i tal anar ampliant.Claro querrán ver si funciona bien este año ahí bajo y entonces conceder ampliación la temporada que viene. Hay que tener en cuenta que se perjudica a abonados de muchos años de la zona, a los que les gustaba ver el fútbol desde ahí y a los que ahora han tenido que recolocar.
-
Les meues estimacions s'havien quedat curtes. Van compartir fa tres dies que ja eren 250 veus. Hòstia com va a vibrar Gol Alboraia. I jo raere! Eixos gols van a resonar que te cagues
-
-
Parlen d'ampliació en el seu compte oficial, de 300 que entenc diuen com a número total i no afegit als 200/250 que ja són.
Què vos sembla l'ampliació de la grada i la seua activitat durant la passada temporada?
-
Parlen d'ampliació en el seu compte oficial, de 300 que entenc diuen com a número total i no afegit als 200/250 que ja són.
Què vos sembla l'ampliació de la grada i la seua activitat durant la passada temporada?
A mi personalment m'agrada mes ahí que en el corner, si s'amplia bona senyal pero lo que no veig coherent es que la grada d'animaciò i la grada visitant estiguen separades per 25 metres, deurien de reubicar la grada visitant crec.
-
@pacollu el problema que veig és que la tenen ahí per ser més externa, donar cara a la ronda nord on estan els busos dels que venen...
Altre lloc podria ser junt al mos del fotut però ahí van els xiquets de les escoles que regalen entrades i l'entrada queda per l'avinguda on més gent del Llevant passa
-
Lo que no puede ser es que la grada visitante sean 400 y levante fans sean 200, si los queremos poner cerca que seamos mayoria
-
"Que sí joder, que vamos a ascender"
En la jornada once.
Si, está claro, cada uno puede cantar lo que quiera. Pero se ve que ya nos hemos olvidado de la ostia de junio.
-
@juca dijo en Levante Fans 1909:
"Que sí joder, que vamos a ascender"
En la jornada once.
Si, está claro, cada uno puede cantar lo que quiera. Pero se ve que ya nos hemos olvidado de la ostia de junio.En mi sector gritábamos “¡callaros, coñoooo!”
-
-
A buenas horas. Habéis sido los más palmeros de la historia.
-
No acabo de entender qué es eso de 'la cancelación de la megafonía de nuestra grada', ¿qué ha pasado exactamente?
En el minuto 19:09 no se ha cantado lo de siempre, ¿verdad?
-
Ni un pitido a Catalán, que nos ha hundido en la miseria, se ha llevado millones a capazos y ha dejado al club en la bancarrota, pero super-exigentes con Danvila (a fin de cuentas, de la misma junta), que será lo que sea pero al menos está poniendo pasta.
Estos no me representan.
-
@gimnastico_1909 dijo en Levante Fans 1909:
Ni un pitido a Catalán, que nos ha hundido en la miseria, se ha llevado millones a capazos y ha dejado al club en la bancarrota, pero super-exigentes con Danvila (a fin de cuentas, de la misma junta), que será lo que sea pero al menos está poniendo pasta.
Estos no me representan.
Els haurà dit que el passe gratis s'ha acabat per què no hi han diners, i ja s'ha convertit en el enemigo.
El dinero compra la conciencia....
“Como alcalde vuestro que soy, os debo una explicación, y esa explicación que os debo, os la voy a pagar"
-
@gimnastico_1909 dijo en Levante Fans 1909:
Estos no me representan.
Els haurà dit que el passe gratis s'ha acabat per què no hi han diners, i ja s'ha convertit en el enemigo.
El dinero compra la conciencia....
“Como alcalde vuestro que soy, os debo una explicación, y esa explicación que os debo, os la voy a pagar"No tinc evidencia de això, i per tant no puc dir-ho, pero evidentment fa molta pudor la diferencia de trate.