La simpatía de los chotos por nosotros refleja exactamente lo que es: PATERNALISMO DISFRAZADO DE ESTUPIDEZ.
Frases como estas las oigo muchas veces decir a los chotorrunos:
1- Valensia té "puesto" pa dos equipos.
2- Jo sóco del Llevant, no com "vosatros" que sou tots del Madrit.
3- A "mosatros" mos interessa que el Levante estiga en primera, aixina ja tenim 6 punts segurs.
4- Lo que teniu que fer es quedar-se en primera molts anys.
5- Lo que teniu que fer es fitxar bons jugadors i no eixa ristra de jubilats.
6- Lo que teniu que fer…
Clar, jo quan em diuen tres o quatre vegades el que tenim que fer, aprofite el moment per a enviar a fer la mà (si tinc prou confiança) al chotuno i me quede més ample qe llarg. No tenen poder de convicció ningun.
A mi si m'hagueren preguntat l'orde de sentiment negatiu pels equips haguera contestat:
1- El més asquerós de tots: EL VALENSIA CAMPIÓ
2- El més asquerós després del més asquerós: EL VILLARREAL
3- El següent asquerós després dels més asquerosos: EX AEQUO , Real Madrit, Hércules, Betis i Sevilla.
Si m'hagueren preguntat pel que em cau més simpàtic:
1- La Reial Societat, l'Elx i Castelló.
2- El reste, la més absoluta de les indiferències. No sé ni quins jugadors tenen. Per això agraisc als foreros que ens digueu coses al voltant de jugadores que ens interessen, de jugadors que podrien vindre, etc. perquè jo no tinc ni idea de qui són ni on juguen ni res. Sols conec als del Barca perquè ens els posen fins i tot en el menjar. Del València coneixia només a Albelda, Guaita, Soldado. I quan aní a veure-los perdre contra el PSG, o contra nosaltres, no sabia qui era qui, i me miravem com si fóra un extraterrestre. Jo els parlava de Ballesteros, de Rubén, de Valdo, de Munúa, de Michel, de Juanfran, de El Zhar, i els donava detalls i es feien creus de que sabera tant d'ells i no coneguera a les grans figures del Valensia. Però és que no m'nteressa saber res d'eixe equip, bo, ni de ningun tampoc.