Per un Llevant en valencià
-
@rana baileys:
En Alcoy está muy arraigado el valenciano pero a nadie se le ocurre traducir el nombre del club.
Hombre, muy arraigado, muy arraigado…..
Sí que lo está. Tengo familia en Alcoy y sé que es así. Ahora, no le digas a un forofo que su equipo es el Alcoiá, que te manda a la mierda.
-
@rana baileys:
@rana baileys:
En Alcoy está muy arraigado el valenciano pero a nadie se le ocurre traducir el nombre del club.
Sí que lo está. Tengo familia en Alcoy y sé que es así. Ahora, no le digas a un forofo que su equipo es el Alcoiá, que te manda a la mierda.
Que virulencia…
-
-
Vuelve….. el inigualable..... XAVIIIII FOOOOC
-
@rana baileys:
@rana baileys:
La diferencia es que allí Alcoià CF no está extendido pero aquí si que está extendido Llevant. Por ejemplo, en Canal 9 no decian Alcoià, pero si que decian Llevant. El speaker nuestro no dice Levante, dice Llevant y así decenas de cosas
-
¡¡¡ Quico vesten ja !!!
-
@Fonseca 5:
¡¡¡ Quico vesten ja !!!
Quico, ves te´n ja
O Quico, ves-te´n a fer la ma.
Les dos formes están acceptades, si no m´equivoque.
També es pot dir, encara que es menys ortodoxe: Quico, ves a fer punyetes, o Quico, ves-te a prendre pel cul, pero esta última es malsonant.
-
@Fonseca 5:
¡¡¡ Quico vesten ja !!!
Quico, ves te´n ja
O Quico, ves-te´n a fer la ma.
Les dos formes están acceptades, si no m´equivoque.
També es pot dir, encara que es menys ortodoxe: Quico, ves a fer punyetes, o Quico, ves-te a prendre pel cul, pero esta última es malsonant.
La última me vale.
-
La ¡¡¡ en valencià no existix xD
-
Vale vale.
ho canvieQuico Ves-te´n JA !!!
-
-
Kikito en llengua valenciana sería Kikit??
-
Yo creo que por la afición al diminutivo que tenemos… Kiket. en los lares por los que estoy yo ahora.... Kiku.
-
Grans!!!!!!!! Sempre en valenciàaaaaa!!!!!!!
-
Abans trau el Man. City un compte en twitter en català (gestionat per un valencià) que nosaltres en valencià
OLE TÚ, OLE TÚ!!!
-
-
Els ha costat… Pero bé.
-
Els ha costat… Pero bé.
He fet captura del tuit…..no se el que tardarem en veure un altre
-
-
@zumbido:
Bona noticia tot i que és increible que siga noticia que el llevant es comunique en valenciå….
Puix sí. Es patétic que s´haja tardat tant en fer normal alló que es normal.
Be, més val tard que mai.