El asunto Catalán (el joío…)
-
O muerte. O susto. O arriba las manos.
Molt enginyós el comentari, em ve al dit per a esta imatge.
Muy bien, con ese último esfuerzo ya vas ganando de nuevo en el concurso de demagogia barata
-
He indultado a los patos.malc, imagínate el calibre de mi cabreo, para haberme visto obligado a reñir al tontolaba (con perdon y cariño) del excalde de Badalona.
Por tibio. y por blandito. y por …freno.
PD. ahora, lo dijo el mismo día de la declaració de la República Catalana de 8 s. Debía estar, como todos, todavía, un poco a-par-da-la-o.
Ya no lo he seguido Mas y no sé si ya ha vuelto en sí. Claro, que en su caso, no se sabe que es Mas peor.
-
Esta para mosén. y todo aquel que quiera. y al que no quiera.
Luthiers
"El vals de La República Venezolana de los 8 s. en diferido- vibrato - mi menor ( piu- cagatto) de Master- maestro Piero Puchdemont".
-
Les doy mi palabra. Lo vivido este último mes ( en una población tranquila) entre el directo de la calle, a la plar que el plasma y las ingrávidas ondas podría enloquecer- psicologicamente y acústicamente hablando bastarían para enloquecer a un millón de cabras de la Legión.
Doy fe.
Poca broma, por favor.
Tardaremos en recuperarnos. Unos menos, y otros Mas.
Has-tag- los-co-jo-nes. Y Mas.
De verdad.
Vivan y dejen vivir, hostiassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
-
O muerte. O susto. O arriba las manos.
Molt enginyós el comentari, em ve al dit per a esta imatge.
Muy bien, con ese último esfuerzo ya vas ganando de nuevo en el concurso de demagogia barata
És curiós que quan no t'agrada un comentari és "demagògia barata"…
-
Com hi haja eleccions i tornen a guanyar els indepes a alguns se'ls va a quedar cara de "tontos"…
O mediació internacional o alçament de la suspensió de la DI.
Mentres no haja cap partit que asegure que la independéncia unilateral portarà a Catalunya a la p**a Arcadia Feliç, em conforme.
Prou mentides…Artur Mas, quan en 2015 va fer marxar el JxSí:
"En rueda de prensa desde el Museu d'Història de Catalunya, ha reivindicado que el voto a Junts pel sí representa el soberanismo «dentro de Europa, dentro de la UE, con la máxima estabilidad y con las máximas posibilidades de ir hacia adelante» y ha opinado que la CUP no equivale a lo mismo. «Hay un 'sí' que en Europa se entiende rápido y con vocación europea y hay otro que se leerá de otra forma», ha zanjado el presidente sobre las diferencias entre votar Junts pel sí y la CUP, pese a que ambas son formaciones que quieren la independencia tras el 27S.El presidente catalán se refiere así a que su candidatura siempre ha expresado su compromiso de querer una Cataluña independiente dentro de la UE, mientras que la CUP no lo ve necesario ya que no le gusta la Unión tal y como está definida actualmente porque la ve esclava de los mercados."
Unes declaracions de fa 2 anys en un tema com este és com parlar de la prehistòria. L'onada d'antieuropeisme que invadeix Catalunya seria digna d'analitzar. I no parle de la CUP que ja la té a l'ADN, comença a haver gent d'ERC i fins i tot del PDCat que n'està farta de l'UE i la seua inèptitud. Els catalans són molt conscients de la dificultat però estan fins als nassos de l'oligarquia, siga espanyola o europea.
-
I… d'oligarquia catalana com anem? Mas o menys?
-
L'oligarquia catalana està amb l'oligarquia espanyola i europea. Pots preguntar-li al Banc de Sabadell, Caixabank o Freixenet com els va la "nova seu" social.
La solucio al problema és molt fàcil i apareix a este text:
La definitiva solución del problema de las nacionalidades que integran el Estado español parte indefectiblemente del pleno reconocimiento del derecho de autodeterminación de las mismas que comporta la facultad de que cada nacionalidad pueda determinar libremente las relaciones que va a mantener con el resto de los pueblos que integran el Estado español.
I no, no és un text de Podemos… és del PSOE. Això sí, quan el PSOE tenia un mínim de dignitat: http://www.lavanguardia.com/politica/20 ... liana.html
-
Bueno, de gilipollades entre estos dos partits anem… Mas o menys..
Pot ser un dels partits, guanya per un 3%. O Mas. O menys.
PD. No és del tot veritat allò que he dit Mas que evident, que un d'ells, que no és el partit d'en Mas, però també, en diu moltes més. De gilipollades. Dic.
Dónde va a parar..
Lea, lea por ahí. Y verá. Si no es cec.
-
I fixat quina curiosa casualitat a la par que tendra imatge… Blau.
L' embaixador intitulat don Buscóbn don Pablos perdent e seu i molt graciós culet l per tirar-li una ma no Mas-aneta a la dreta...i Puigdemont..
Ai Mas-re....
España ens roba.
Mas, o menys?
Quin cor tan bondadós. I Conmpasiu. donde los haya tiene Pablo... que ajuda al seu enemic.
M'emocione. xe!
Per què serà'
-
Les "classes populars catalanes" ja passen comptes a l'oligarquia "catalana". Segur que La Sexta en parla a "Al Rojo Vivo".
-
Poca broma. Estem molt farts.
Uns altres y hasta els marcians.
Deixeu de joder.- una estoneta- en la piloteta. vanguardia de la Esquerra i la llibertat.
Esquerra Republicana, ara de Republicana no savem lo que tindrà.
Però d'esquerra, tos ho savem.
Desvivíos están ellos atendiendo al nesesitado. no piensan en otra cosa, pobrets.
Poca broma.
Jo no visc en un llibre. De totes maneres lea, lea, por ahí…
Soc aquí. In situ. I tinc nmolt poques manies.
PD. Un esser humà normal, fins i tot independentista, o al.lienígena, ha d'anar al psiquiatra si a tingut un excès d'exposiciò a l'abans collonuda TV·3
Uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Poca broma.
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
-
Diguem blau:
continues pensant que és una collonada dir que hi ha fractura i divisió a Catalunya?
Mas que res pol curiositat.
Si tot lo que sembla que tant segur saps, es com això… D'u-ni-do
Poca broma.
Em sembla que un altre tampoc s'enterava que l'hagués.
Optica Fermin Trujillo.
Mientras se esperan les sirvo un carajillo. Una balsa de aceite. y de espetos.
Collons...jo no sé qui us ha eduat, la veritat. No teniu mirral de la parcialitat?
Als xinos van baratets. Estalvieu. uns dinerets..
Bona tarda. O Tardà.
Per cert qui dels dos Mas t'agrà. el dels braç trencat o el de la cara de monet?
O era de porquet?
Et reconec que es nota que no heu anat a la mateixa escola.. Pero... Tot és questió d'entrenar... i tindre un ànima ...diriem, quelcom especial, o Mas...
Hay que Masjorar.
-
L'oligarquia catalana està amb l'oligarquia espanyola i europea. Pots preguntar-li al Banc de Sabadell, Caixabank o Freixenet com els va la "nova seu" social.
La solucio al problema és molt fàcil i apareix a este text:
La definitiva solución del problema de las nacionalidades que integran el Estado español parte indefectiblemente del pleno reconocimiento del derecho de autodeterminación de las mismas que comporta la facultad de que cada nacionalidad pueda determinar libremente las relaciones que va a mantener con el resto de los pueblos que integran el Estado español.
I no, no és un text de Podemos… és del PSOE. Això sí, quan el PSOE tenia un mínim de dignitat: http://www.lavanguardia.com/politica/20 ... liana.html
Del 74. Cuando los sociatas volvieron de sus vacaciones de 40 años. La dignidad la perdieron hace décadas.
Por cierto eso de "qué cojones hacéis votando si no creéis en la democracia burguesa" nos lo vienen diciendo a los comunistas desde el 77.Cuarenta años !!!!!
Se entenderá bien que estoy muy, muy, muy cansado y aburrido del tema.En el 77 no había nacido Pablo Iglesias pero yo ya tenía moratones antiguos de los grises. Albert Primo de Rivera tampoco. Ni la barbi de Xerez.
Ni el copón bendito.La hostia, que yo también tengo el derecho de cabrearme. O no?
-
Inexacto, como siempre en estos temas:
fo-lla-ros la democracia burguesa, escribi, creo.
Las batallas del pasado, para Gardel.
¿ quién cojones, sabe a día de hioy, qué es el PSOE y que es Podemos,
No jodamos ni exageremos , ni tergiversemos tanto. no es bueno para e,l cerebro.
El mundo, se mueve, las personas cambian y mueren, todo fluye. y los partidos también con ellos.
Y esta bien.
¿ Sabes por qué?
Porque es así.
Y si a alguien no le gusta que las cosas sean como son.ç
Pues a joderse. Y seguir dando la vuelta.
-
Hacia 123 páginas, rana que no has dado, y sigues sin darla una PUTA OPINION.
Excepto para decir que escribiera más claro, que no me entendías.
He accedido amistosamente a tus deseos, y te lo he ido aclarando.
A petición tuya.
No he tonmado mucho tiempo en leer lo que has escrito, la verdad, pero el psioe de 1972 o 76…
EN ESTOS MOMENTOS... me la bufan prou. Y Mas. Y de canto. O al semibiés.
Tengo otras cosas, más acuciantes a las que dedicar mi cabeza.
-
Hacia 123 páginas, rana que no has dado, y sigues sin darla una ***** OPINION.
A petición tuya.
No he tonmado mucho tiempo en leer lo que has escrito, la verdad, pero el psioe de 1972 o 76…
Pues ya sabes, dedica tu cabeza a esas cosas más acuciantes. Yo haré lo mismo.
-
Se me olvidaba..
También a dar por saco, desaforadamente para que se fundieran los dos hilos. Un sin vivir,. la biklocación.
Pues eso.
PD. Tienes que tirar 23 millas más a la izquierda, que si no no alfeas.
Ahora, antes de tirar, mira dónde está. O no, qué más te da.
-
@rana baileys:
Hacia 123 páginas, rana que no has dado, y sigues sin darla una ***** OPINION.
A petición tuya.
Pues ya sabes, dedica tu cabeza a esas cosas más acuciantes. Yo haré lo mismo.
Ya te comenté que si dejaras de golpeártela tanto, quizás la tendrías más clara.
-
No no, Aragón se queda, lo que faltaba ya ![-X
-
No no, Aragón se queda, lo que faltaba ya ![-X[/quote:ds5bxtnv]
Ufffffffffffffffffffffffff.. Qué peso me quitas maño!
Tener que pagar aranceles para tomarme unos calamares bravos en el Tubo.ç
Joderíame sobremanera. En abundante cantidad.
Pero a rana, le da igual que el físico nuclear dedique algunas mañanas en pensar en ello.
O se ponga a joder con la pèlota.
Porque son la ultraizquierda. El Novamás.
Y con la ventaja que t apuntas, como al Zaragoza… Luego todo el rato:
ra-ra-ra-ra----
Que can -si-nos.
Salud, maño!
-
No no, Aragón se queda, lo que faltaba ya ![-X[/quote:1khr0vq4]
Ufffffffffffffffffffffffff.. Qué peso me quitas maño!
Tener que pagar aranceles para tomarme unos calamares bravos en el Tubo.ç
Joderíame sobremanera. En abundante cantidad.
Pero a rana, le da igual que el físico nuclear dedique algunas mañanas en pensar en ello.
O se ponga a joder con la pèlota.
Porque son la ultraizquierda. El Novamás.
Y con la ventaja que t apuntas, como al Zaragoza… Luego todo el rato:
ra-ra-ra-ra----
Que can -si-nos.
Salud, maño!
Tío, cálmate que te estás pasando. Y te lo digo en serio.
-
Ahora, estoy calmado ya, como una seda.
no he querido ofenderte en ningún momento,.
Pero he tenido que sacarlo.
Llevaba 200 millas esperando que me dijeras algo. alguna cosilla, alguna opinión. Y no había comenzado hata entonces, ningún problema.ç
Me has estado diciendo que al escribir en granlibertines. NO
que se juntaran los hilos, que si la india, que si lo otro…
Y que no me entendías... Pues me he ido esmerando hasta que algo se infño.ç
Lo siento, no volverá A PASAR.
Y lo a gusto que me he quedado no tiene precio.
. Aquí se puede llamar impunemente fascista a Serrat.
y a que a tí si le va bien a tu partido, te la bufa o te da igual. En todo caso te que jas de que lo han sacado 34 veces en la caverna y solo 3 o u a Stoichochkov
A mí. NO.
POCA BROMA
PD. Pensaba que el café era un foro de opinión.ç
Si es de propaganda. Me voy.
-
Levante XXI, ho vaig dir i ho torne a dir, la "fractura social" que hi ha a Catalunya és mínima. El 80% de la gent vol votar. Però en tot cas, per molta fractura social que hi haguera, no s'hi val amagar-se sota l'ala, els problemes s'afronten i es solucionen, no es neguen i menys es fa l'argumentari de que d'això no es parla perquè "crea fractura", perquè això és un argument estúpid.
I no, vore TV3, cosa que no puc fer de manera normal, gràcies a la "democràcia espanyola", no és més perjudicial per a la "salut mental" que vore per quatriplicat TVE, Cuatro, Antena 3 i TeleCinco… i si sumes Intereconomia i 13TV, això si que és ja una sobredosi de "droga dura" que segur que més d'un deu acabar al psiquiàtric. A no ser que siga un marcià.
PD. No digues mentides, ací ningú li ha dit feixista a Serrat.
-
Collons,…
Quant savi....
Fins d'aqui a dos estius ( o més) molta gent no recuperará el seu estat anímic normal.
Xiquet, les enquestes y tants per cent estan molt bé. Però ací vivim persones. Hi ha cosetes: estres, por, incidents, carreguesd etc... veins en la bandereta o sesnse.
mira si ho trobes al treu llibre.
No vull ofendre a ningú. Però això começa a cansar molt.
Ho podeu entendre.ç
De carn, cap i os.I deixeu-vos d'hosties.
I si pot ser Viviu i deixeu viure.
Al menys diguent menys ton-te-ri-es.
Salut i força, blau.
-
Això és perquè la gent s'ho agafa a la tremenda. A què tot això que dius no va passar a Escòcia? Perquè és tan difícil i alguns ho fan tan difícil per fer-ho ací? El que és per tu "deixar viure" per a altres és "no deixar viure"? Almenys pots entendre-ho?
-
És curiós que quan no t'agrada un comentari és "demagògia barata"…
Me parece más curioso que no quieras ver la demagogia de esas fotos/gifs varios o de la casta política catalana, mientras pides que se critique todo lo que vomita la derecha carca o unionista. Lo que ya no sé es si te ha salido más o menos barata dicha demagogia, a mi desde luego me huele a 'Todo a 100'.
-
Això és perquè la gent s'ho agafa a la tremenda. A què tot això que dius no va passar a Escòcia? Perquè és tan difícil i alguns ho fan tan difícil per fer-ho ací? El que és per tu "deixar viure" per a altres és "no deixar viure"? Almenys pots entendre-ho?
Tinc amics, però no estic segur.. d'entendro-ho del tot...
-
Y para acabar el día, esta bellísima oración:
Salmo 23
El Señor es mi pastor;
nada me falta.
En verdes praderas me hace descansar,
a las aguas tranquilas me conduce,
me da nuevas fuerzas
y me lleva por caminos rectos,
haciendo honor a su nombre.
Aunque pase por el más oscuro de los valles,
no temeré peligro alguno,
porque tú, Señor, estás conmigo;
tu vara y tu bastón me inspiran confianza.
Me has preparado un banquete
ante los ojos de mis enemigos;
has vertido perfume en mi cabeza,
y has llenado mi copa a rebosar.
Tu bondad y tu amor me acompañan
a lo largo de mis días,
y en tu casa, oh Señor, por siempre viviré.Feliz noche.
-
Unes declaracions de fa 2 anys en un tema com este és com parlar de la prehistòria. L'onada d'antieuropeisme que invadeix Catalunya seria digna d'analitzar. I no parle de la CUP que ja la té a l'ADN, comença a haver gent d'ERC i fins i tot del PDCat que n'està farta de l'UE i la seua inèptitud. Els catalans són molt conscients de la dificultat però estan fins als nassos de l'oligarquia, siga espanyola o europea.
Una onada antieuropeísta? La UE li ha fallat a Mas, el europeíste? Si no em volem puix m´enfade, eh?
Están tremolant en Brusel.les per la rauxa catalana.Si alguna vegada els independentistes catalans están tentats de suicidarse (lliure-m Déu de aconsellar-ho, perque es pecat, i jo no ho desije de cap manera) només tenen que llançar-se al buit des de lo alt del seu ego.
Ale a pastar fang…
PD: No me contestes a la meua pregunta? Savíen les persones que anaren a votar el il.legal 1-O i que s´exposaren a les espentons i porres de la policía, que el Sí festiu i la revolució dels somriures suposaven anarse fora de la UE i de la ONU? O aixó ja no té importáncia? Els "mandats democrátics" obtinguts per mig de mentides son sacrosants?
Adéu Espanya, Adéu Europa, Adéu empreses... Adéu futur.
Hola, conflicte civil.