Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
Llevant 4 - 1 Cádiz
G. Morales
C. Dani Gómez
T. Duarte -
Levante 2 Cadiz 1
G Roger
C Cantero
T - -
Levante 2 Cadiz 1
G Roger
C Dani Gomez
T Duarte -
@jmgranota82
Levante 2 Cadiz 2
G Morales
C Sergio Leon
T Clerc -
Y vamos con la última de la temporada,que veré en directo,y ya veremos si les digo a estos golfos,lo bien que viven..
Levante 2-Cádiz 1
G : Roger
C : Cantero
T : Rober Pier -
Levante 1- Cádiz 1
G Melero
C Son
T Duarte -
@nabil-el-zhar si no ho he contat malament, únicament Pacollu i jo hem fet un "9" en tota la temporada. Ell a la jornada 5 (Levante 0- Real Madrid 2), i jo a la 32 (Elche 1- Levante 0)
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE:
@nabil-el-zhar si no ho he contat malament, únicament Pacollu i jo hem fet un "9" en tota la temporada. Ell a la jornada 5 (Levante 0- Real Madrid 2), i jo a la 32 (Elche 1- Levante 0)
Així és, per probabilitat pareix que és més senzill aconseguir-ho quan el Llevant no marca cap gol.
-
Levante 2 - Cádiz 0
G Morales
C S.León
T -
Levante 4 cadiz 0
G morales
C doukure
T morales -
Levante, 1: Cádiz, 1
G: Morales
C; Dani Gómez
T: Duarte -
Levante 4 cadiz 1
G roger
C doukure
T malsa -
Levante UD 3 - Cádiz 1
Gol: Roger
Canvi: Son
Tarj: Rober Pier -
Levante 3 Cádiz 1
G : Duarte
C : Coke
T : Pier -
Llevant 2 - 2 Cádiz
G. Roger
C. Clerc
T. - -
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE:
Llevant 2 - 2 Cádiz
G. Roger
C. Clerc
T. -Bueno pues me he marcado un Leicester, el año pasado en descenso y este primero...como siempre un placer granotas y la temporada que viene mas!
-
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE:
@pacollu enhorabona!!! Ha sigut increïble i també molt sorprenent que al final alguns hagen pogut seguir-te d'aprop. La pròxima temporada va a estar tot encara més renyit.
A mi el cabrito de @Frepipe m'ha avançat en un descuido, menudes últimes 4 jornades he fet hahaSí, has fet ple... de zeros
Enhorabona a @pacollu pel temporadàs que ha fet, i també a jjllevant pel segón puesto que no li he pogut llevar en acabant.
Peró bé. estic content: entrar en Champions no està gens malamentMoltes gracies @Nabil-El-Zhar , ha sigut molt xulo i divertit. A vore si l'any que ve t'animes a repetir. Et donarem molt de cariu
PD: el sentit pésame a @rana-baileys per no poder acabar darrer (de fet, ha sigut quint per la cúa, un desastre i una posició totalment vulgar).
I un abraç al bó de Jose27levanteud per la cullera de fusta: el fet de que quasi sempre apostara a la victoria del Llevant i haja sigut el que menys ha encertat ho diu tot de la temporadeta que ha fet l'equip.
-
Enhorabuena a Pacollu, justo ganador de la competición.
He intentado alcanzarlo, pero no ha sido posible. Me conformo con el sub-campeonato.
También enhorabuena a todos los participantes, fuera cual fuera la posición final. Ha sido muy ameno jornada a jornada seguir los pronosticos y previsiones.
Y por supuesto, agradecimiento pleno a Nabil por gestionar todo el proceso, que lleva su dedicación.
Y esperar que la próxima temporada lo continue haciendo. Muchas gracias, Nabil. -
@pacollu enhorabona!!!! Quina temporada has fet tio....