Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
Fuenlabrada 0-2 Levante
G. Morales
C. Rochina
T. Duarte
-
Fuenlabrada 0-2 Levante
G. S.León
C. Sevikyan
T.
-
Fuenlabrada 1 - 3 Levante
G. Rochina
C. De Frutos
T. Toño
-
Fuenlabrada 2 - 3 Levante
G. Sergio Leon
C. Dani Gomez
T. Carlos Clerc
-
Fuenlabrada 1 Levante 1
G D.Gomez
C. De Frutos
T. Duarte
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE:
Fuenlabrada 1 Levante 1
G D.Gomez
C. De Frutos
T. DuarteEt mantens ferm amb el pessimisme haha, Al mateix temps ens fas més fàcil agafar-te si falles però com encertes, te'n vas encara més cap a dalt! Està bé, tens marge per a especular amb resultats més anormals
-
@Nabil-El-Zhar l'altra eliminatoria per l'ultim minut no la vaig encertar! Pero la copa hem pareix mes dificil de encertar, per lo menys a mi.
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE:
@Nabil-El-Zhar l'altra eliminatoria per l'ultim minut no la vaig encertar! Pero la copa hem pareix mes dificil de encertar, per lo menys a mi.
Ja...vam estar propet, que jo també vaig apostar per l'empat. La copa lo bó que té és que és molt fàcil encertar el golejador haha i si poses victòria és més fàcil rebre mínim el puntet per encertar-la que en lliga que les victòries costen més
-
Fuenlabrada 2- Levante UD 4
G Roger
C Morales
T Duarte
-
Fuenlabrada 1 Levante 3
G D.Gomez
C. De Frutos
T. Rochina
-
Fuenlabrada 1 Levante 1
G : León
C : Son
T : Postigo
-
Fuenlabrada, 1; Levante, 3
G: Sergio León
C; De Frutos
T: Duarte
-
Fuenlabrada 1-Levante 5
G : Morales
C : Rochina
T : Son
-
Fuenlabrada 1 - 1 Llevant
G. pp
C. Radoja i De Frutos
T. ToñoMira @pacollu et vaig a proposar una coseta, et donem esta porra per guanyada i comencem altra? Hahaha maremeua
-
La prórroga forma part del partit, no?
Com està l'assumpte?
-
@juca dijo en Porra Llevant UE:
La prórroga és temps de joc reglamentari, no?
Com està l'assumpte?Per descomptat que es reglamentari.
Y això que jo vaig posar un 1-1.
-
Bueno, no vaig a discutir, és un joc, però que quede clar de cara a una altura jornada de Copa si n'hi ha
-
És reglamentari però em resulta injust que puguen contar més minuts per a un resultat dels que es juguen a la lliga. És a dir que és molt més probable que encertes el resultat de victòria, derrota o empat a la copa que en lliga si contem que els partits poden durar 120 minuts. No sé si m'explique. Per aixó conte els partits de copa com si d'un de lliga es tractara, 90 minuts i es para de contar.
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE:
És reglamentari però em resulta injust que puguen contar més minuts per a un resultat dels que es juguen a la lliga. És a dir que és molt més probable que encertes el resultat de victòria, derrota o empat a la copa que en lliga si contem que els partits poden durar 120 minuts. No sé si m'explique. Per aixó conte els partits de copa com si d'un de lliga es tractara, 90 minuts i es para de contar.
Qui el crea mana, em pareix raonable.
-
Posaré altre exemple, un aposta 0-2 i altre aposta 2-3. El primer resultat mai va a arribar a prorroga però el segon si podria passar a la prorroga aleshores el segon té més temps/oportunitat d'encertar perque encara que vaja 2-2 fins al 90 podria tindre 30 mins més per a encertar el seu resultat. Aleshores la aposta de les dos persones no ha sigut igualitaria.
-
L'error va ser no parlar-ho i que decidirem, donava per fet que tots ho veurieu com jo però ni tan sols vaig comentar com pensava.
-
L'error va ser no parlar-ho i que decidirem, donava per fet que tots ho veurieu com jo però ni tan sols vaig comentar com pensava.
Cal que inventes unes normes anti pacollu jajaja
-
Cal que inventes unes normes anti pacollu jajaja
Hahaha puf, està intratable
-
Resultado oficial de un partido : el que refleja el acta arbitral.
Dicho lo cual, buen razonamiento @Nabil-El-Zhar así que como tu veas.
-
@rana-baileys dijo en Porra Llevant UE:
Resultado oficial de un partido : el que refleja el acta arbitral.
Dicho lo cual, buen razonamiento @Nabil-El-Zhar así que como tu veas.Ho entenc però veig necessari unificar criteris perquè són dos competicions diferents aleshores mana el que conta als partits de lliga que són la base de la porra. Els de copa els he ficat per estar més entretinguts
-
A l'latra ficare el resultat dels penaltys tambe
-
El resultat del partit en el acta es de 4-6 i aixó es lo que val
-
Ahora en serio. De cara a la próxima jornada de Copa, habria que aclarar que resultado vale.
Como es una eliminatoria a partido único, habría que dejar claro que teniendo en cuenta que alguién debe ganar el partido, bien en el tiempo reglamentario, en la prorroga o en los penalties, creo que el empate habría que eliminarlo como resultado.
A toro pasado, aunque me ha perjudicado, no voy a presentar un recurso sobre el partido de ayer ya que al no haber normas anteriores, al final se ha optado por lo que el organizador de la porra ha estimado oportuno, pero de cara al futuro, habría que aclarar los terminos.
-
@jjllevant dijo en Porra Llevant UE:
Ahora en serio. De cara a la próxima jornada de Copa, habria que aclarar que resultado vale.
Como es una eliminatoria a partido único, habría que dejar claro que teniendo en cuenta que alguién debe ganar el partido, bien en el tiempo reglamentario, en la prorroga o en los penalties, creo que el empate habría que eliminarlo como resultado.
A toro pasado, aunque me ha perjudicado, no voy a presentar un recurso sobre el partido de ayer ya que al no haber normas anteriores, al final se ha optado por lo que el organizador de la porra ha estimado oportuno, pero de cara al futuro, habría que aclarar los terminos.En el missatge anterior meu ho aclare. Els partits de copa conten com si de lliga es tractaren per a unificar criteris. No és viable ni just permetre dos tipologies de partit diferents a una mateixa classificació.
-
¿Entonces, el resultado a efectos de la porra es el que refleje al acabar los 90 minutos primeros?