La Super Porra
-
Rayo Vallecano -Levante Ud X
Elche - Getafe X
Granada - Espanyol X
Osasuna - Mallorca 1
Alavés-Cádiz 2
-
Rayo Vallecano -Levante UD X
Elche - Getafe X
Granada - Espanyol 1
Osasuna - Mallorca 2
Alavés - Cádiz X
-
Elche - Getafe 1
Granada - Espanyol 1
Osasuna - Mallorca 1
Alavés - Cádiz 1
-
Elche - Getafe X
Granada - Espanyol 1
Osasuna - Mallorca 2
Alavés - Cádiz X
-
Elche - Getafe X
Granada - Espanyol x
Osasuna - Mallorca x
Alavés - Cádiz X
-
Rayo Vallecano -Levante UD 2
Elche - Getafe X
Granada - Espanyol x
Osasuna - Mallorca x
Alavés - Cádiz X
-
Rayo Vallecano -Levante 2
Elche - Getafe 1
Granada - Espanyol 1
Osasuna - Mallorca 2
Alavés - Cádiz 1
-
Rayo Vallecano -Levante 1
Elche - Getafe x
Granada - Espanyol x
Osasuna - Mallorca 1
Alavés - Cádiz 2
-
Disculpeu pel retard i gràcies a tots els participants!Felicitats per la victòria @jjllevant ! I per l'esmorzar, ahí ja ho parleu tu i @saoret2-0
Donar l'enhorabona també a @rana-baileys , @Frepipe , @pacollu i @granota62 per have puntuat en cada una de les 10 jornades. Cap 0!
-
El nigromante quiere saber si se hizo ese almuerzo entre @jjllevant i @saoret2-0 🥪
En caso afirmativo con detalles
-
@jmgranota82 hahaha que gran!
-
@jmgranota82 dijo en La Super Porra:
El nigromante quiere saber si se hizo ese almuerzo entre @jjllevant i @saoret2-0 🥪
En caso afirmativo con detalles
Lógicamente el "pagano" es el que tenía que haberse puesto en contacto con el "invitado", ya que se tendría que elegir el lugar del almuerzo. Cosa que no ocurrió.
-
La pròxima vegada hi haurà que fer que firmeu davant del notari. De tota manera, potser hi ha opció de resarcir els pecats en el esmorzar/dinar/sopar del fòrum que va a organitzar @Toni-Granota
-
@nabil-el-zhar dijo en La Super Porra:
La pròxima vegada hi haurà que fer que firmeu davant del notari. De tota manera, potser hi ha opció de resarcir els pecats en el esmorzar/dinar/sopar del fòrum que va a organitzar @Toni-Granota
No sé a qué te refieres, había entendido de que organizaremos una quedada con gente del foro, cosa de la que si hablé, pero nada aquí en la Súper Porra, donde por cierto ni participo
-
@toni-granota ho deia de broma, amic. Et vaig mentar pel fet que eres un dels que com jo, vol moure al personal i fer de quedar algún dia.
-
@nabil-el-zhar dijo en La Super Porra:
@toni-granota ho deia de broma, amic. Et vaig mentar pel fet que eres un dels que com jo, vol moure al personal i fer de quedar algún dia.
Sí es por eso por mi bien, no me importa organizarla contigo, pero para ello al menos los participantes tendrán que quitarse la careta del nick
-
@toni-granota clar que sí, alguna cosa farem
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-