Cens granota
-
@Malcontent i @pacollu menys "m'agrada" i més soltar prenda o ningú s'anima!
Jo diria si tinguera el pase però estic en tràmits per al pròxim. Al 2014 el tenia a Grada Central Alta. Ben centraet, a la fila que fa de separació entre alta/baixa i és un corredor de ciment. Em venia genial per a estirar les potes llargues que tinc i per a celebrar els gols era una meravella, podia pegar tots els bots i balls que volguera.
El número ni idea...14 mil algo, potser? Al 2011 no erem tants
-
@nabil-el-zhar Tribuna. I no molt lluny del cacique. Alguna vegada li he cridat, i la major part de la gent et mira malament. pero me la bufa.
De totes formes, una veu solta tampoc fa res.
-
@nabil-el-zhar dijo en Cens granota:
Hola companys, com esteu?
L'altre dia pensava que podria ser interessant ubicarnos al Ciutat de València.
En dir Grada Central, Tribuna, Gol Orriols, Gol Alboraia i Grada Animació/LF valdria però qui vulga especificar més (part de dalt, de baix, cap al "Mos del fotut", fila X, etc és lliure de fer-ho).També, de pas, es pot dir el número d'abonament per saber qui és l'usuari amb el "pase" més antic.
En quina part de l'estadi hi han més forers? En quina estan els més antics? Estic sentat prop d'eixe tocacollons del fòrum i ni ho sabia?
En fi, estes i més preguntes podrien ser resoltes i en cas de tenir una suma representativa puc fer alguna taula o document recopilatori editat ahí "tope xulo" per a vore'ns ubicats amb els nostres nicks a una imatge del Ciutat.Grada central alta, dalt del tot, al costat d’on es posa la càmera.
La temporada passada el meu número d’abonament era el 2226.
-
Yo estoy en Tribuna Este,antes Grada Central, en el pasillo de arriba por el centro. Numero de abonado 436
-
@Malcontent i @pacollu menys "m'agrada" i més soltar prenda o ningú s'anima!
Jo diria si tinguera el pase però estic en tràmits per al pròxim. Al 2014 el tenia a Grada Central Alta. Ben centraet, a la fila que fa de separació entre alta/baixa i és un corredor de ciment. Em venia genial per a estirar les potes llargues que tinc i per a celebrar els gols era una meravella, podia pegar tots els bots i balls que volguera.
El número ni idea...14 mil algo, potser? Al 2011 no erem tants
Num 11 mil i pico...gol Alboraya fila 20 seient 34, uns dels que mes soroll del sector,caguentots! caguenlosties...però tinc uns yayos darrere que crec que me guanyen.
-
Grada central alta, pero cerca del corredor de separación. A la altura del centro del campo, unos metros hacia Alboraya.
Número de pase, 932
-
Tribuna Est baixaGrada Central baixa, en la zona centre
-
De moment, Tribuna Est/Grada Central mana eh?
-
@joscbf dijo en Cens granota:
De moment, Tribuna Est/Grada Central mana eh?
normal, el poder adquisitiu dels forers de granotas es molt alt
-
Collons, alguns sou "pura sang" eh...
I home, no pense que Grada Central és el millor lloc per a vore bé el futbol.
-
@pacollu això és Gol Alboraia Central Baix? Que igual m'adopteu tu i els iaios
-
I home, no pense que Grada Central és el millor lloc per a vore bé el futbol.mimimimimimi
pos jo pense que un moderador no pot estar en gol alboraia
-
I home, no pense que Grada Central és el millor lloc per a vore bé el futbol.Es veu millor des del palco menjant gambes, però no em queixe de Grada Central, s’està a gustet.
-
@jose home lo lògic seria estar a la zona VIP amb tots els honors però hi ha massa antisistema al fòrum i QC li la té jurada a Jorge.
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
@pacollu això és Gol Alboraia Central Baix? Que igual m'adopteu tu i els iaios
Es al corredor de dalt en front tinc la linea de l'area xicoteta...m'amagrada desde xicotet veure el futbol de d'arrere de la porteria però no molt baix, es desmarques i els huecos es veuen millor .
-
@jujotrin des de quant portes allí? Segur que ens hem hagut de creuar alguna volta fa anys.
Llista actualitzada.
-
Este año estaré sentado al lado de @joscbf para darle la tabarra con Paco López.
-
@juca dijo en Cens granota:
Este año estaré sentado al lado de @joscbf para darle la tabarra con Paco López.
¿Somos vecinos de grada?
-
¿Somos vecinos de grada?
Creo que es una amenaza. A ver si los nuevos moderadores banean a juca hasta el Juicio Final, y se dejan ya de rollos con lo de la libertad de expresión y otras cosas de rojos y masones
-
¿Somos vecinos de grada?
No tengo ni idea. Pero no tendría problema. Probablemente después de discutir e incluso dedicarnos algún "piropo" te invitaría a una cerveza al finalizar el partido. Sinceramente es lo mejor que nos vamos a llevar de este pasatiempo que tenemos.
-
@gimnastico_1909 habiendo salido entre los moderadores @Malcontent que sólo llevaría el baneo a la última de las opciones lo veo complicado. Lo siento pero tendrás que esperar a las próximas elecciones a ver. Jijiji
-
@gimnastico_1909 habiendo salido entre los moderadores @Malcontent que sólo llevaría el baneo a la última de las opciones lo veo complicado. Lo siento pero tendrás que esperar a las próximas elecciones a ver. Jijiji
¿Para qué? Es mucho más divertido criticar desde fuera. Ahora que tenemos hasta troll de cabecera (pinta que los moderadores saben quien es y por eso le dan manga ancha), esto va a ser como el mercado de abastos a las siete de la mañana.
-
@gimnastico_1909 ¿en qué pinta a que los moderadores sabemos quién es? Porque yo llevo un rato devanándome los sesos para intentar averiguarlo.
-
@malcontent dijo en Cens granota:
@gimnastico_1909 ¿en qué pinta a que los moderadores sabemos quién es? Porque yo llevo un rato devanándome los sesos para intentar averiguarlo.
Igual son otros... porque esa permisividad con provocaciones constantes no casa con los baneos que se han hecho a otros foreros por asuntos menos ofensivos. Eso es porque saben que es un viejo conocido que está de cachondeo.
-
@gimnastico_1909 por lo que he visto comentar a otros no parece el caso, nadie ha dicho que sepa quien es.
Y no sé, yo más allá de aquel mensaje borrado ('Vamos que me queda menos que al Levante en primera…') no recuerdo nada que realmente merezca siquiera plantearse un baneo.
-
Gol Alboraia bajo, justo al lado de donde han estado estos últimos años los Levante Fans (antes los visitantes). N°socio 2589, realmente soy socio bastantes años mas, pero hubo un año en 2007 que no pude sacarme el pase y perdí antigüedad.
-
Tribuna oeste alta ( al lado casi de D. Quicone).
Yo también le suelto perlas y el palco me suele mirar.
Número de abono 3267
-
Yo el año pasado no me saque el pase, este año volveré a sacarmelo si no se pasan con los precios y espero ir a grada central.
Es el único sitio que me queda por estar jajaja así cierro círculo de estar en toda las partes del estadio.
-
@jose27levanteud dijo en Cens granota:
Yo el año pasado no me saque el pase, este año volveré a sacarmelo si no se pasan con los precios y espero ir a grada central.
Es el único sitio que me queda por estar jajaja así cierro círculo de estar en toda las partes del estadio.Jose, te recuerdo que ya han salido los precios.