J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00)
-
@dapezar1 sols canviaria a Bouldini per Soldado que al final ha jugat sols 45 minuts i t'han cansat no estarà.
-
@nabil-el-zhar dijo en J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00):
@dapezar1 sols canviaria a Bouldini per Soldado que al final ha jugat sols 45 minuts i t'han cansat no estarà.
Tinc dubtes de si amb la targeta groga d'ahir ha arribat ja a les 5. De tota manera pot ser un bon revulsiu a la segona part junt amb Wesley.
-
@dapezar1 està apercebut però encara no hi ha cap jugador que haja de cumplir cicle.
Jo a Soldado li veig molt poquet. Ahir als 15 minuts ja anava amb la llengua fora...
-
El Albacete lleva 8 jornadas sin perder, aunque 6 de ellas han sido empates.
-
¿Pero al final venís alguien a mis dominios, o he matado un cordero pa na?
-
@joscbf si has matado un borrego es otra cosa eso es otro nivel
-
@joscbf dijo en J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00):
¿Pero al final venís alguien a mis dominios, o he matado un cordero pa na?
Ofreceslo a Yahvé.
-
-
@gimnastico_1909 selassie!
-
Partido bastante complicado
-
Partido bastante complicado si DESAPARECEN jugadores importantes como Campaña, De Frutos, Moraes y Bouldini.
Si estos están seguro que ganamos, pero el problema es si no están.al decir si están o no están me refiero a si se ESCONDEN y no participan en el juego.
-
"El Levante UD viajará mañana domingo para disputar el encuentro correspondiente a la Jornada 15 de LaLiga SmartBank a las 21:00 horas frente al Albacete Balompié.La expedición saldrá a las 9:45 horas del Estadio Ciutat de València para dirigirse por carretera a Albacete y regresará tras el partido. La concentración se efectuará en el Hotel Sercotel Los Llanos."
-
-
Esta por ver, que lo lleven a la práctica y se dejen de dar tantos pases en horizontal y hacia atrás, que sempre ens estan fent patir sobre tot Rober Pier.
-
CONVOCATORIA
PORTEROS
Cárdenas, J. Femenías
DEFENSAS
Son, Franquesa, Róber Pier, Ruben Vezo, Postigo, Álex Muñoz, Marc Pubill
CENTROCAMPISTAS
P. Martínez, Pepelu, Iborra, R. Brugué, De Frutos, Rober Ibáñez, Joni Montiel, Campaña
DELANTEROS
Wesley, Soldado, Bouldini, Cantero
Musonda, Saracchi y Mustafi causan baja por lesión.
-
Espero que hoy jueguen con la primera equipacion, ellos van de blanco. No veo la necesidad de llevar la verde.
-
@kubala79 dijo en J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00):
Espero que hoy jueguen con la primera equipacion, ellos van de blanco. No veo la necesidad de llevar la verde.
Jugaremos con la primera. La imagen de la convocatoria es blaugrana.
-
Va que ja es veuen samarretes blaugranes per Harvard. Ambientet futbolero
-
Algún enlace para verlo pfv?
-
@joscbf tu presentat que segur que algú del fòrum hi haurà, d'eixos que sols ens llegeixen
Jo a vore si no tinc problemes per a que posen el partit en el bar del poble. Que està el derbi sevillà i no sé si algú marejarà.
-
-
Si no es la oficial me da tiempo de cambiar la porra?
-
@rana-baileys Clar que sí, et fies tant de Super? Jo pense que Calleja hui ens sorpren. Enserio Cantero o Rober Ibañez no van a jugar? Campaña i Postigo tres partits titulars en una setmana? No sé jo
-
11 oficial
Cárdenas
Son - Vezo - Pier - Muñoz
Brugui - Pepelu - Campaña - Rober Ibáñez
Montiel
Bouldini
-
11 oficial
Cárdenas
Montiel
BouldiniEntenc que a De Frutos li done descans, pero si Alex Muñoz estava també cansat i no aposta per Franquesa, si que contarà poc per a Calleja.
-
@pacollu dijo en J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00):
11 oficial
Cárdenas
Montiel
BouldiniEntenc que a De Frutos li done descans, pero si Alex Muñoz estava també cansat i no aposta per Franquesa, si que contarà poc per a Calleja.
Es que tenint a Álex Muñoz, estaría boig si Franquesa ixquera de titular.
-
11 oficial
Cárdenas
Montiel
BouldiniEl sistema em sembla bo, ara veurem com responen.
Encara que Pier em fa por.
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Yeee. Gol de Rober Ibañez. Qué passa per açí???
-
@gimnastico_1909 dijo en J15 Albacete - Levante (D. 06-11-2022, 21:00):
Yeee. Gol de Rober Ibañez. Qué passa per açí???
Jo no trobe en quina radio ho fiquen. Algun canal de TV per internet??