Segona Divisió 2023-24
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2023-24:
Açó de qui es?
Ens donen més posibilitats de promocionar que al Elx...
Al Villarreal B i al Amorebieta els donen ja per descendits?
-
@gimnastico_1909 Predicció de Besoccer els mateixos wue en novembre ens projectaven 3rs
-
@gimnastico_1909 Predicció de Besoccer els mateixos wue en novembre ens projectaven 3rs
-
Menuts fills de p.
Estarem allí igual però no podia ser un dissabte de vesprà
-
Menuts fills de p.
Estarem allí igual però no podia ser un dissabte de vespràEls divendres de nit sempre guanyem fora de casa.
-
@pacollu vols dir? Recorde el partit en Leganés
-
@pacollu dijo en Segona Divisió 2023-24:
Menuts fills de p.
Estarem allí igual però no podia ser un dissabte de vespràEls divendres de nit sempre guanyem fora de casa.
Font?
-
@gimnastico_1909 dijo en Segona Divisió 2023-24:
Menuts fills de p.
Font?
Cartagena y Albacete...
-
@pacollu vols dir? Recorde el partit en Leganés
Aixo era un atraco no un partit
-
No vos passa com amí? que veus al puto Valensia dels collons en cuatre asgarramantes en llocs europeus i nosaltres incapaços de poder guanyar dos partits seguits i me fique d'una mal ostia que me cague en tot.
-
@pacollu asi ja portem 3 temporades amb entrenadors incompetents i aixina es imposible fer res
Sense anar mes llunt asi pepelu l'any pasat no va tirar ni un penal i ara en el valencia es el que els xuta, mentres tant asi els xutava hasta wesley, i aixina tot
-
No vos passa com amí? que veus al puto Valensia dels collons en cuatre asgarramantes en llocs europeus i nosaltres incapaços de poder guanyar dos partits seguits i me fique d'una mal ostia que me cague en tot.
Es que la flor en el cul també conta i molt. I també les decisions arbitrals....
-
@jjllevant dijo en Segona Divisió 2023-24:
Es que la flor en el cul també conta i molt. I també les decisions arbitrals....
No mireu el penal que falla Budimir en el 96...
Resant per a que el Betis els guanye però jugant en Pestalla...
-
Le sumas que el Madrit va a ganar otra Champions y dan ganas de tirarse por la ventana.
-
@malcontent dijo en Segona Divisió 2023-24:
Le sumas que el Madrit va a ganar otra Champions y dan ganas de tirarse por la ventana.
-
Qué haces insensato !!
Yo aún mantengo la esperanza de que ni el VCF entre en Europa ni el Mandril gane la Champions.
Ya habrá tiempo de hacer vuelo sin motor.
-
@rana-baileys dijo en Segona Divisió 2023-24:
Qué haces insensato !!
Yo aún mantengo la esperanza de que ni el VCF entre en Europa ni el Mandril gane la Champions.
Ya habrá tiempo de hacer vuelo sin motor.Yo hace mucho que paso del Barça o el Madrid. Con toda la pasta que tienen, las ayudas oficiales, federativas y arbitrales que reciben, el empuje indecente de los medios, no ganar un titulo cada año o casi, sería lo raro. Juegan en otra galaxia (la del espectáculo y el negocio, no la del futbol), y amargarse el hígado porque lo hagan no tiene sentido.
Lo de los xotos sí me jodería bastante, lo admito.
-
Lo de los xotos jode más sin duda pero por mucho que esos equipos 'grandes' me den más igual no dejo de tener siempre una tirria especial al Madrid en concreto que me amarga un poco cuando ganan.
-
L'any que ve la 2a divisió va a estar dureta amb un Depor i Castelló (sobre tot el primer) que van a tornar amb ganes i posant pasta segur osiga que igual no estan ja per a l'ascens però no seran equips de descens tan fàcilment.
Després m'agradaria que pujaren Nàstic, Recre, Córdoba i Málaga perquè n'hi han desplaçaments molts xulos i posats a vagar per 2a vull una lliga amb solera.
Que andalusa es tornaria de cop i volta la 2a baixant tres equips andalusos i podent pujar fins a 3. 1/4 de la lliga seria del Sur.Próxima 2a ideal per al meu gust:
Almería
Granada
Cádiz (Celta i derbi gallec ojo)
Valladolid
Elx
Oviedo
Sporting
Racing Santander
Racing Ferrol
Tenerife
Burgos
Zaragoza
Huesca
Eldense
Albacete
Alcorcón
Cartagena
Depor
Castelló
Nàstic/Córdoba
Recre/Málaga
Nostre LLEVANTQue pujen Leganés, Eibar i Espanyol que se'ns donen com el cul
Que baixen Amorebieta, Vila-real B (fora filials i per a fitxar mig equip), Mirandés (sempre fent-nos la mà -i que torne Lisci no passarà-) i Andorra (Piqué a mamar)I a lluir senyera pels camps d'Espanyeta
-
@nabil-el-zhar Home, el Cadis encara no està descendit.
-
@nabil-el-zhar Home, el Cadis encara no està descendit.
Per això ha posat al Celta entre parèntesis
-
De forma totalmente sorprendente, Nafti no ha podido enderezar al Alcorcón, que sigue en descenso.
Me pinchas y no sangro
-
@bombejaagustinet dijo en Segona Divisió 2023-24:
De forma totalmente sorprendente, Nafti no ha podido enderezar al Alcorcón, que sigue en descenso.
Me pinchas y no sangro
Está el calvo que lo rompe, ahora sí ha conseguido sacar del descenso al Alcorcón con su futbol-garrafón.
Le echaremos la culpa de su fracaso también a QC.
-
@bombejaagustinet dijo en Segona Divisió 2023-24:
Me pinchas y no sangro
Está el calvo que lo rompe, ahora sí ha conseguido sacar del descenso al Alcorcón con su futbol-garrafón.
Le echaremos la culpa de su fracaso también a QC.Home és que Nafti en equips de "palos y piedras" pa rascar punts de pm però no és un entrenador d'anar a per lligues, marcar, guanyar...no es va ser ací ni tampoc al Marroc
-
@rana-baileys lo del levante subir a.primera lo dejamos para otra década
-
@jmgranota82 dijo en Segona Divisió 2023-24:
@rana-baileys lo del levante subir a.primera lo dejamos para otra década
Con que saquen a toda la chusma que viven del cuento y de lo que pagamos los socios (entre otras cosas) me aconformo
-
El Valladolid guanyant contra l'Amorebieta i aci pareixia el Real Madrid.
-
El Valladolid guanyant contra l'Amorebieta i aci pareixia el Real Madrid.
0-3, no te penses que ha sigut pels pels.
I allí l'afició d'urpes en el entrenador...
-
La distancia del Levante con el play off está muy determinada a lo que pase mañana en el partido Cartagena - Oviedo.
Si los asturianos pierden se quedaría en los actuales tres puntos. Si empatan serían cuatro, y en caso de victoria ovetense, cinco.
-
Es complicado ganar partidos cuando eres el tercer equipo de la categoría que más disparos recibe en contra:
https://resultados.as.com/resultados/futbol/segunda/2023_2024/ranking/equipos/disparos-recibidos/Y todo pese a ser el tercer equipo que más falta hace o le pitan:
https://resultados.as.com/resultados/futbol/segunda/2023_2024/ranking/equipos/faltas-cometidas/Quizás la respuesta esté aquí, somos los cuartos que más regatean, o sea, que varios jugadores necesitan un balón para ellos solos pero luego no hay quién marque:
https://resultados.as.com/resultados/futbol/segunda/2023_2024/ranking/equipos/regates/