Porra Llevant UE VI (pacollu campió)
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE VI:
@nabil-el-zhar es coneix que este Llevant es mes previsible…
Jo que tu em repensaría lo del “ascens” i “descens”. No li trobe molt de trellat.Jo faig el que em digau, fem referèndum?
ASCENS/DESCENS SI:
Nabil El ZharASCENS/DESCENS NO:
gimnastico_1909 -
@levante77 enguany no m'escape ni una jornada!
-
@nabil-el-zhar son 3 puntets no? Signe i golejaor
-
@levante77 sí amic
-
@nabil-el-zhar Jo desfaig l'empat en tu, perquè manquen afegir 2 punts més.
De Cartagena m'has ficat 3 punts a soles i son 5.
1 per guanyar.
2 de Morales, ficà el gol.
2 de Romero del 1er canvi.
Ja el corregiràs. -
@kiso-por-vi hosti no et deixe respirar tranquil eh maremeua i jo vull posar la nova norma dels empats de juca... però si ja contant així em faig lios 🥴
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE VI:
Jo que tu em repensaría lo del “ascens” i “descens”. No li trobe molt de trellat.Jo faig el que em digau, fem referèndum?
ASCENS/DESCENS SI:
gimnastico_1909Ascenso/descenso NO. Ha costado mucho que poco a poco juguemos más gente y si divides quizás los "descendidos" dejen de participar, por no contar que tendrás doble faena al tener que controlar y hacer 2 clasificaciones. Veo más Interesante intentar conseguir algún patrocinador, por ejemplo un restaurante que invite a comer al ganador y un acompañante, o a hacer una comida/almuerzo/cena forera y que invite a la bebida y el ganador no pague nada, por dar alguna idea.
-
@toni-granota dijo en Porra Llevant UE VI:
ASCENS/DESCENS SI:
gimnastico_1909Ascenso/descenso NO. Ha costado mucho que poco a poco juguemos más gente y si divides quizás los "descendidos" dejen de participar, por no contar que tendrás doble faena al tener que controlar y hacer 2 clasificaciones. Veo más Interesante intentar conseguir algún patrocinador, por ejemplo un restaurante que invite a comer al ganador y un acompañante, o a hacer una comida/almuerzo/cena forera y que invite a la bebida y el ganador no pague nada, por dar alguna idea.
Apuntat a la llista!!
Lo del sopar o armossar ho hem dit sempre però al final...sou molt vergonyosos -
ASCENS/DESCENS SI:
gimnastico_1909
Toni Granota -
ASCENS/DESCENS SI:
gimnastico_1909
Toni Granota
Levante77 -
ASCENS/DESCENS NO
-
Ascens/descens: NO
-
Açò és tot una estratègia de marketing espere que si voteu no a això voteu ja d'una santa vegada que sí a l'armossar
-
Açò és tot una estratègia de marketing espere que si voteu no a això voteu ja d'una santa vegada que sí a l'armossar
Ascens si
-
-
ASCENS/DESCENS SI:
gimnastico_1909
Toni Granota
Levante77
Granota62 -
Por aportar una idea... Y una horchatita con sus fartons?
-
@alekgrana dijo en Porra Llevant UE VI:
Por aportar una idea... Y una horchatita con sus fartons?
Pues también estaría muy bien, que acudan todos los que puedan entre los que quieran ir y por supuesto el ganador no paga nada
-
Zaragoza 3 - 2 Llevant
G. Kocho
C. Iván Romero
T. BruguiEls que no heu votat lo de l'ascens aprofiteu que pronostiqueu per dir alguna cosa.
Va guanyant el NO clarament -
Real Zaragoza 1- Levante UD 1
G : Brugui
C : Iván Romero
T : Kocho