Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports"
-
Quin bon inici de lliga s'està quedant la mare que va
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
A que donen ganes de llegir el superxoto i tot?
-
@joscbf dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
A que donen ganes de llegir el superxoto i tot?
He mirat d'escoltar a Héctor Gómez i tot imagina però no he trobat el dial
-
Recién ahora voy saliendo de la fiesta que me he montado 🥳
-
Pues yo he tenido cena con xotos. Me han dado hasta pena. A punto de colgarse de una viga. Uno afirma que se ha dejado el fútbol, y dos deseando “que baje ya a segunda”. Por lo visto piensan que eso soluciona algo.
-
@gimnastico_1909 dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
Pues yo he tenido cena con xotos. Me han dado hasta pena. A punto de colgarse de una viga. Uno afirma que se ha dejado el fútbol, y dos deseando “que baje ya a segunda”. Por lo visto piensan que eso soluciona algo.
Te han dado hasta pena? No ho diràs en serio. Quan jugàvem en 2a B contra el Mestalla i se reien de nosaltres no els donàvem pena. Quan l'administració o Canal 9 no ens donava suport no els donàvem pena. Quan l'any passat anavem a baixar i guanyaren en el Ciutat no els donàvem pena. En entrevistes de tik tok o Instagram als seus aficionats volien que baixarem la majoria. A mí pena... Ninguna.
-
No hay piedad. Tenemos que arrollarlos en los 2 duelos ligueros.
-
@nouforero dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
No hay piedad. Tenemos que arrollarlos en los 2 duelos ligueros.
En un almenys per favor que lo de l'any passat regalant-los 6 punts...
-
Acabe de entrar al forn comprar el pa i he preguntat qui es el ultim? Me diu el Forner: el Valensia!!

-
@pacollu dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
@granota62 dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
Que hdlgp son también los de los informativos territoriales de la primera,en desconexión nacional para dar información territorial de Valencia.
En deportes ( como no), hablando de su Valensia , Corberán,el perro de Gayá,y si va a llover en Sevilla,y sus putas madres,y del Levante, Villarreal y Elche,casi que he estornudado,y ya habían terminado, así, rapidito!
Hdlgp,boicot a estos y als fdp de xoto 9, ara apunt de anarsen a pendre pel cul!!
Tinc curiositat, si baxen a 2a també parlaran igual?
No tingues cap dubte
Perquè en AragónTV, ocurrix el mateix.
L'Osca estava en 1ª i el Saragossa en 2ª i continuavem parlant del Saragossa i ara, que estan els 3 en 1ª Federació mots més minuts pel Saragossa.Les televisions es dirigeixen a les majories i el València encara té el doble d'aficionats que nosaltres o el Vila-real. Així que no pateixes i alegra't per les derrotes del València i que segueixen plorant i nosaltres a gaudir.
-
Ni van a bajar ni les vamos a ganar los 6 puntos... todos los años la misma ilusión y nos la pegamos: el yunque es mucho yunque.
-
@Malcontent dijo en Primera Divisió 2026-27 "LaLiga EA Sports":
Ni van a bajar ni les vamos a ganar los 6 puntos... todos los años la misma ilusión y nos la pegamos: el yunque es mucho yunque.
Ja bueno però les martellaes van sent menys fortes que abans havies de vore'ls pensant en el sorteig de Champions i ara pensen en el següent entrenador al que triturar perquè se'n van al pou
-
No sé qué decirte, a mi la del año pasado me pareció bastante fuerte: están para el arrastre pero nos ganan los 6 puntos por primera vez y al final incluso con opciones de Europa.
-
La guinda sería guanyar-los l'ultim any en Mestalla, apoteósic te que ser i si baxen i nosaltres es queden maremeuaaaaaa!! Pero la final lo de sempre, ja ho sabeu.