Interessant el post,
jo vaig començar a sentir kuriositat pel llevant fa relativament poc.
Es pot considerar que mi vaik començara a enganxar al vore per TV3 que surtien les celebracions d'un ekip, un ekip k enkara ser mes antik k el valencia no tenia el suport que es mereix de la seva gent.
Vaig anar mirant els partits, quedantme flipat com aguantaven alla dalt de la klassificacio fins que va començar a baixar tot, en gran mesura pels arbits i la seva incompetencia en la gran kuantitats de fores de jocs que els hi van pitar al llevant en contra kuan mes ho necessitava.
Això i sentir que era l'ekip que mes fores de joc en contra havia enkaixat me va fer sentir mes proxim al equip, i encara que va baixar jo ja em sentia com un aficionat mes. [image: llevant.gif]