Sergio mascaxapas namberuán como los que se juntan bajomicasa!!!!!!!!!!!!!
Ettien, si vol quedar-se com sempre, que es quede. Però pense que és conscient de que ací ja no té res a fer. Set anys al club, vinguent com va vindre, progressant, ascendir a 1ª, la cola de vaca i les cavalcades de la 1ª volta… i acabar baixant... per a mí és un cicle més que complit.