• "Ferrando al Levante"–--> Manoletete dixit

    11
    0 Votos
    11 Mensajes
    571 Visitas
    ?
    És que es molt fàcil ficar-li a uno l'etiqueta d'imbècil, i au. Aquesta nit estava al Larguero, però no he pogut sentir massa.
  • HA vuelto Johan Mjalby

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    349 Visitas
    ?
    Jordi Candel o Alfonsod el Corral?
  • GUAYRE

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    538 Visitas
    ?
    Internacional 1 vegada, no?? És un xaval que vigué de Las Palmas molt jove i ja en família. Té un caràcter un poc difícil, molt tancat. De morro apretat, vamos
  • COMO OS SENTIS HOY? VENGA HAGAMOS TERAPIA FORERA.

    28
    0 Votos
    28 Mensajes
    815 Visitas
    josesanJ
    Para mi ha sido un dia durisimo,ya veis son las 2:30 y aun estoy por aqui.Creí estar mentalizado pero me he dado cuenta q no,menos mal q he tenido el apoyo de mi mujer,me imagino q poco a poco me ire animando,y quiero empezar a pensar en volver otra vez. Un abrazo
  • Juanfran del Real Madrid podría cubrir la marcha de Ettien

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    563 Visitas
    ?
    @misterpaco: pero donde va ettien A exhibir su cola de vaca en Siberia??
  • Quique Sanchez Flores

    9
    0 Votos
    9 Mensajes
    404 Visitas
    ?
    @manolovallejo: Si es asi , sera el "invitado asiduo" de Paco Xotet en Minut a minut. Molaria en "Xotet a xotet" des-de la banqueta mateixa. Gente sin complejos
  • Segons la SER

    12
    0 Votos
    12 Mensajes
    867 Visitas
    ?
    Pues ara són el primer equip de la CV, i màxim representant a Uropa d'aquest virreinat del PP. Em veig a Fabra acompanyant-los a tot arreu.
  • LLEVANT 2005/2006

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    314 Visitas
    ?
    Si es vol tornar a intentar-ho reprenent la filosofia Preciado (no vol dir amb ell d'entrenador), em sembla fonamental un equip amb jugadors coneixedors de la Lliga espanyola. Els reforços extranjers de gent aliena a l'entorn han estat un fracàs, tal vegada llevant a Celestini (i no ho dic per estar satisfet amb el rendiment), que m'ha semblat el millor adaptat. No màgrada gens l'expresió, però un Llevant "nacional" pense que funcionarà millor.
  • Cuales han sido las causas del descenso

    24
    0 Votos
    24 Mensajes
    649 Visitas
    ?
    Coincidim en que no sabem el per qué. Feiem bon futbol, però deixàrem de guanyar. Començà a faltar el gol (recorde el partit del Bilbao i aquell gol "último recurso" de Jesule), i a notar-se massa les cantades defensives. Tal vegada les putades arbitrals minaren la confiança. Jo també recorde el dir "hem jugat bé, pero no pogu'erem guanyar". Eixos primers partits fora de casa pagant la inexperiència al començament de les segones parts (Sevilla, Saragosa…) Perguérem el factor sorpresa, quan els rivals s'ensenyaren que, aufegant a Rivera, el Llevant baixava moltíssim. El Llevant s'apagà conforme s'acabà Ettien (no vullc dir que fora la seua culpa, sino que era com un síntoma, un símbol). No sabiem reaccionar, ni canviar la marxa. Es confiàrem en la diferència que manteniem perque els tres de baix palmaven. Les lesions al lateral esquerre... l'altre dia llançava jo un post temerari sobre la derrota al Camp Nou, la forma en que es produí... de repent em va vindre pudor de cadàver. Desconec en quin moment comença a fraguar-se la destrucció del esperit de l'equip, però sembla clar que la cosa deixà de funcionar de portes cap a dins. No del vestidor, sino del club. EL mal enteniment de l'entrenador amb el club, el mercat d'hivern, els nou partits sense guanyar ("tranquils que comença la segon volta i tornarem a guanyar com a la 1ª"), la lesió d'Ettien, la no renovació de Pinillos, el Lokomotiv, els partits que van deixant-se anar amb excepcions com Mallorca, Osasuna, Betis, la gresca al vestidor... ja ho encaràvem amb molt mala traça.
  • APUNTE DE GUASH EN SU SECCION HOY..

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    325 Visitas
    ?
    Veritat és, pero consol, ja no.
  • Es correcte dir…

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    153 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • UN INSULTO AL FUTBOL

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    195 Visitas
    ?
    Com vinga l'any que ve un grapat de hooligans, se liarà.
  • Joder!

    6
    0 Votos
    6 Mensajes
    364 Visitas
    ?
    Ningú en Mallorca es creia que el pastó que cobra Cúper els servira per no baixar.
  • EL CHISTE DEL DIA

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    250 Visitas
    ?
    No sé si sabeu que l'autobús del LLEVANT fa bolos duent als 4 pocavergonyes que van cada dia a la FORD. Pues ja fa més d'un mes que la cançò és: "El autobús que nos lleva a segunda"
  • NO TIENEN… los HUEVOS

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    395 Visitas
    ?
    Léase asimismo templanza, fútbol, cabeza…
  • CARTA DE UN VALENCIANISTA PARA LOS LEVANTINISTAS

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    566 Visitas
    ?
    I el femení torna a per la COPA!!!!!!!!
  • Jo vaig a penjar la meua bandera del llevant al balcó

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    152 Visitas
    ?
    La meua està plantada, i no oneja perque no fa massa aire.
  • Equipo de 2ª. aficion de 1ª

    16
    0 Votos
    16 Mensajes
    626 Visitas
    ?
    ayer no me fui triste del madrigal vi q descendiamos contra uno de los mejores equipos de la liga y os mereciais mas la champions q nosotros la permanencia, me quede un rato en villarreal para celebrar vuestra champions pd al decir nosotros no me refiero a la aficion ni a la entidad
  • SOU, SOU, SOU DE PRIMERA DIVISIO

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    421 Visitas
    METHALM
    @Vinatea: Ahí està el Xoto de sempre, el inigualable, el mestre xoter per excelència (i que té una falta al Sopar Forero III). que la puede remediar si quiere. [image: tongue_smile.gif] http://www.portalgranota.com/a18109/-th ... -day-.html
  • ME CAGO EN EL PUTO YUNQUE….

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    421 Visitas
    potiP
    @vtemalpuente: ¿te ha caido en el pie? [image: tongue_smile.gif] jjajajajaja esa si k es vbuena