24 años sin Guillem Agulló
-
@rana-baileys dijo en 24 años sin Guillem Agulló:
@tonirocker dijo en 24 años sin Guillem Agulló:
Segons han informat hui en À Punt Notícies, hui s'estrena a Màlaga la pel-lícula "La mort de Guillem" i que prompte es podrà veure en la tv autonòmica valenciana.
Estic desitjant poder veure-laYo también, además tengo ahi un pequeño papelito como policía en el juicio.
Qué guay, un forero actor. Ya nos dirás qué poli es para que podamos valorar tu papel
Luego hay que ver ahi en el montaje final que han cortado y que han dejado pero por lo menos creo que saldré seguro.
-
Emotiva pel.lícula Hui en à punt.
Bonics records quan ha eixit en les fotos amb el xandall del meu club de natació el CN Cerca i vore la piscina darrere.
Tal vegada parlar ací d'ell és parlar inevitablement de política.
Però vull allunyar-me d'això. Jo vaig conèixer a Guillem i a la seua família i era i són molt bona gent.
Jo no oblide que no es pot matar O menysprear per pensar diferent. I els que no ho accepten, com vaig dir parlant de PacoLo que s'ho facin vore.
-
Estem parlant del mateix en dos fils diferents.
-
Perdò...en quin?
-
@juca dijo en 24 años sin Guillem Agulló:
Perdò...en quin?
Res de perdò home.. i encara no sé qui era @tonirocker
-
Però en quin altre fil esteu parlant?
-
-
He tornat a reviscolar quan Guillem es va foradar literalment l'ull celebrant un gol a Gol Orriols quan encara estaven les tanques verdes per tot el camp...O d'aquella pancarta que ens clavaren en la nostra cara MONTANEJOS'93 els Yomus (no recorde ben bé l'any) però que, ni Levantina jajaja ni Policía Nacional, es negaren O no volgueren llevar inclús damunt dels xiulits d'una bona part del camp, plorí de ràbia i impotència aquell dia. No era just que vingueren a pissar-nos a la cara per què sabien que Guillem era granota
-
He tornat a reviscolar quan Guillem es va foradar literalment l'ull celebrant un gol a Gol Orriols quan encara estaven les tanques verdes per tot el camp...O d'aquella pancarta que ens clavaren en la nostra cara MONTANEJOS'93 els Yomus (no recorde ben bé l'any) però que, ni Levantina jajaja ni Policía Nacional, es negaren O no volgueren llevar inclús damunt dels xiulits d'una bona part del camp, plorí de ràbia i impotència aquell dia. No era just que vingueren a pissar-nos a la cara per què sabien que Guillem era granota
M'hauria agradat sentir almenys una vegada la paraula Llevant en la peli.
-
Tinc dubtes en el fet que es diu al juí que Guillem era simpatitzant dels Boixos Nois, evidentment ho diu la defensa al juí per tractar de demostrar que Guillem era una persona violenta. No dubte que l'agradara el Barça, però no pertanyia als Boixos -crec-, igual estic equivocat
-
Jo sempre he tingut dubtes si fou granota però no es pot asesinar a una persona i les humillacions que va rebre la seua familia i amics. Ara be, tots els estrems son violents.
-
@ROMPEDOR dijo en 24 años sin Guillem Agulló:
Jo sempre he tingut dubtes si fou granota però no es pot asesinar a una persona i les humillacions que va rebre la seua familia i amics. Ara be, tots els estrems son violents.
Ja te dic jo que el coneixia que sí, fou celebrant un gol pujant-se a una tanca quan perguè un ull.
No crec que al nostre club li'ls agrade demostrar que Guillem tenía el passe.
Ja sabem com pensen al Palco
-
Al final salgo muy poquito, han cortado cosas, se me ve un poquito en el juicio sentado como policía al lado de los acusados.
-
-
Y lo que se ha callado bastante es que no solo eran fascistas matando a un joven contrario a sus ideas políticas, sino que también era un granota al que asesinaron los yomus xotos
-
Ja ho han aconseguit. La primera en la front i poc a poc a vore si el lleven de la memòria...i una merda!
A petició de Vox han eliminat el premi Guillem Agulló que distingeix als que lluitaven contra delictes d'odi.
-
Ja ho han aconseguit. La primera en la front i poc a poc a vore si el lleven de la memòria...i una merda!
A petició de Vox han eliminat el premi Guillem Agulló que distingeix als que lluitaven contra delictes d'odi.Desgraciadamente, tenemos lo que nos merecemos. Todo es fruto de una clase politica desarraigada y corrupta, que da pie a que Vox consiga votos, cuando no debería tener ni uno.
-
@jjllevant dijo en 24 años sin Guillem Agulló:
Desgraciadamente, tenemos lo que nos merecemos. Todo es fruto de una clase politica desarraigada y corrupta, que da pie a que Vox consiga votos, cuando no debería tener ni uno.
Pues yo creo que en este pais hay mucho facha camuflao... fascista, seguidor de TutanFrankon, mucho falso demócrata, etc...
Es incompatible ser demócratico y ser votante de VOX o Ayuso...y hasta ser buena gente, son unos putos hooligans
Haber si te crees que VOX no es corrupta... alma de cántaro