El que costa el règim del 78
-
@Fonseca-5 "El TC ja li deixa presentar-se...".
"Señoria, no hay más preguntas..."
PD. Tu ho has dit, 60 minuts abans de l'inici de la campanya, algú (de la teua corda) s'ha fet caca.
-
La meua corda es la resta del mon no indepe?
-
Alemanya, Bèlgica, Regne Unit i Suïssa entren en la teua pregunta?
-
Per a tú no existeixen eixos paisos.
En la teŕra no mes hi han indepes i no indepes.
-
No existeixen per mi? Però si sóc jo qui te'ls he posat perquè per a tu el món comença a l'estret de Gibraltar i s'acaba als Pirineus?
Efectivament al món no només hi ha indepes i no indepes, de fet no crec que hi hagen a Suïssa indepes, per exemple, però si pots imaginar-te qui són allí els de la teua corda.
-
@blaugranota dijo en El que costa el règim del 78:
No existeixen per mi? Però si sóc jo qui te'ls he posat perquè per a tu el món comença a l'estret de Gibraltar i s'acaba als Pirineus?
Efectivament al món no només hi ha indepes i no indepes, de fet no crec que hi hagen a Suïssa indepes, per exemple, però si pots imaginar-te qui són allí els de la teua corda.
Els de la teua corda air cridaben per l´independencia i als pocs minuts ploraben per no poder jugar la lliga espanyola de 1era divisió.
-
@Fonseca-5 dijo en El que costa el règim del 78:
Els de la teua corda air cridaben per l´independencia i als pocs minuts ploraben per no poder jugar la lliga espanyola de 1era divisió.
Estàs intentant baixar el nivell argumental al del borratxo en la barra de bar? Vinga, baixaré de la tarima i faré un esforç... i els de la teua corda són els que al Bernabéu criden "Puta Cataluña" i dies després ploren per si el Barça deixa de jugar la lliga espanyola.
-
Estàs intentant baixar el nivell argumental al del borratxo en la barra de bar? Vinga, baixaré de la tarima i faré un esforç... i els de la teua corda són els que al Bernabéu criden "Puta Cataluña" i minuts després ploren per si el Barça acaba jugant la lliga francesa amb el Mònaco.
Tú sí que tens una bufa permanent. Eixa forma d´analisi de la realitat a base de simplificarla, no es pueril....es molt infantil.
La mateixa bufa que te produeix paranoies i no mes veus enemics en aquells que no creuen les teues histories del mon indepe.
Pero tranquil Boby. Ara el teu jefe ja pot presentarse a les el.leccions. No tardarán en tirarte un altre palet per a que el replegues.
-
@Fonseca-5 Ací l'únic que ha fet un anàlisi pueril ets tu, t'ho recorde, barrejant política i sentiment/futbol, així que deixa de dir memaes i aplica't la teua medecina.
-
@Fonseca-5 Ací l'únic que ha fet un anàlisi pueril ets tu, t'ho recorde, barrejant política i sentiment/futbol, així que deixa de dir memaes i aplica't la teua medecina.
El primer que simplifica eres tú.
Dividint el mon entre els de la "meua corda" i els de la teua corda.
Jo no mes intente que entengues algo simplificant el texte afegint eixemples del mon del fútbol.
Pero ni ahí arrives.
-
El primer que simplifica eres tú.
Dividint el mon entre els de la "meua corda" i els de la teua corda.
Jo no mes intente que entengues algo simplificant el texte afegint eixemples del mon del fútbol.
Pero ni ahí arrives.Però de què parles? Què si "el teu jefe", que si "boby", que si "te tiren un palet", que si "foto d'un gos", que si "el partit del Girona"... tu creus que això té nivell per jo posar-me a explicar-te res?
En este assumpte hi han els que volien que el TC prohibira la candidatura de Puigdemont i els que no, no hi ha intermitjos perquè des del punt de vista jurídic no hi havia discusió, només hi havia els "de la corda" de forçar el dret per avantpossar interessos polítics antidemocràtics i els "de la corda" de que això en un estat democràtic no es pot fer.
Si ho vols entendre bé, i si no, allà tu, però a mi no em vingues amb arguments més típics de "borratxo en la barra del bar". Jo estic amb els que tenen clar que en un estat democràtic no es pot impedir a una persona presentar-se a les eleccions, i tu amb qui estàs?
-
, i tu amb qui estàs?Ja fa temps que te vaig dir que a mi me importa poc el que pase a Catalunya.
Si son independens be i si no ho son també.Jo tambe crec que no poden negar a ningu qu es presente a unes el.leccions. Ni de HB, ni de BILDU, ni de ERC, ni del PdCAT.
Tampoc crec que la judicatura siga completament independent, pero en este cas el TC li ha donat la rao a Puigdemont........ també vols donarli llenya al TC?
PD Pero deixar apart el que pasa a la resta d´Espanya i a altres temes mes prioritaris, per discutir si el senyoret de Waterloo es pot presentar o no a les el.leccions, me pareix molt temerari.....i molt "cansino".
-
@Fonseca-5 Mira, et pot importar molt o poc el que passe a Catalunya, però de moment pertany al mateix estat que els valencians i per tant el que passe allí ens afecta a tots i més quan es tracta de drets democràtics. Jo crec que alguns no sou conscients.
Si li done "llenya al TC" és perquè la decisió favorable a Puigdemont, almenys jo pense això, va ser la que va ser per por al Tribunal d'Estrasburg que podria fins i tot haver anul·lat les eleccions europees i no per "independència judicial". Puc estar equivocat, però això més prompte que tard ho sabrem... el Tribunal d'Estasburg tindrà la darrera paraula en tot el tema del "procés".
PD. Ja que poses el vídeo eixe de Compromís, supose que saps que el que fèia era criticar a PP i C's que només saben parlar de Catalunya i del 155, no de la resta de partits (indepes inclosos) que si parlen de Catalunya és per mirar de solucionar el tema per vies democràtiques, perquè la millor manera de deixar de parlar de Catalunya és solucionant el problema democràticament, ni augmentant la repressió ni ignorar-lo i mirar cap a l'altre costat.
-
Ja han anat els autoproclamats constitucionalistes a denunciar per delicte d'odi a este agent local? Ja ha dit alguna cosa la premsa madrilenya cavernícola?
-
Ja han anat els autoproclamats constitucionalistes a denunciar per delicte d'odi a este agent local? Ja ha dit alguna cosa la premsa madrilenya cavernícola?
Quina vergonya per Deu !!!!
-
Els ciutadans europeus deuen estar contentíssims quan hui vegen estes imatges per les seues televisions...
-
Si. España es Turquia.
A buenas horas en Turquía se permitiria a alguien que está en prisión aunque sea preventiva, presentarse a unas elecciones, tener permiso carcelario para ir a recoger las actas, dar ruedas de prensa o mítines durante las horas que están dentro de ese permiso carcelario, no jurar la Constitución, etc. etc. etc.
Igualito, igualito, igualito.
Un poco de seriedad.
-
@blaugranota i encara més greu em sembla el de Romeva.
L'animal d'Hernando interromp les seues paraules i a més, quan tornava a l'escó li diu: que se joda..desgraciaoAixò ja no és ni ser persona. Ho repetisc: animal
(amb perdó dels animals)
-
@jjllevant Tenen prohibit fer rodes de premsa, almenys informa't, i ja vorem el que tarden en suspendre'ls com a diputats... però vaja, posar-me a discutir si era millor el règim de Mussolini que el de Hitler perquè este no enviava jueus a la camara de gas em sembla que és perdre el temps. El tuit diu el que diu: "se parece un poca más" i qui vulga entendre que entenga.
-
@jjllevant dijo en El que costa el règim del 78:
Si. España es Turquia.
A buenas horas en Turquía se permitiria a alguien que está en prisión aunque sea preventiva, presentarse a unas elecciones, tener permiso carcelario para ir a recoger las actas, dar ruedas de prensa o mítines durante las horas que están dentro de ese permiso carcelario, no jurar la Constitución, etc. etc. etc.
Igualito, igualito, igualito.
Un poco de seriedad.Ya que sacas a Turquía, voy a decir algo.
No parece necesario que diga que el régimen de Erdogan no goza de mis simpatías, pese a lo cual, a muchos países, entre ellos España, le han dado una lección de soberanía.
Turquía, miembro de la OTAN, le ha dicho claramente a Trump que no le va a dictar su política exterior, condenando al terrorista Guaidó en el golpe de Estado, tal como ya lo hizo con su esperpéntica "autoproclamación".
Sin embargo, la idílica y envidiable democracia hispana tardó 5 minutos en ir a chuparle la polla al pelucas, ese desequilibrado que va a llevar al planeta a su autodestrucción.
Y luego hablan de la soberanía nacional y otras pijadas semejantes...
Me equivoco?
-
Ayer casualmente me encontré de bruces con la Espe respondiendo preguntas en no sé qué canal.
Sólo escuché una frase: ""tenían un concejal que en su despacho tenía una foto de Lenín (sí, lo dijo como palabra aguda), el mayor asesino de la historia""Apagué la tele y me quedé pensando un momento: pero qué hemos hecho para merecer esto?
-
@rana-baileys dijo en El que costa el règim del 78:
Ayer casualmente me encontré de bruces con la Espe respondiendo preguntas en no sé qué canal.
Sólo escuché una frase: ""tenían un concejal que en su despacho tenía una foto de Lenín (sí, lo dijo como palabra aguda), el mayor asesino de la historia""Apagué la tele y me quedé pensando un momento: pero qué hemos hecho para merecer esto?
Pues yo ayer en canal 7 pude ver unos segundos de un debate en el que un individuo de VOX decía que Compromís era un partido independentista y por lo tanto inconstitucional y otro individuo (no sé si político o periodista) que decía que tb UP era inconstitucional por no ser partidario de la monarquía parlamentaria que refleja la constitución.
Había un tercero, que no daba crédito a lo que estaba oyendo, pero la presentadora me pareció que asentía las afirmaciones del majadero de VOX.
-
Pues yo ayer en canal 7 pude ver unos segundos de un debate en el que un individuo de VOX decía que Compromís era un partido independentista y por lo tanto inconstitucional y otro individuo (no sé si político o periodista) que decía que tb UP era inconstitucional por no ser partidario de la monarquía parlamentaria que refleja la constitución.
Había un tercero, que no daba crédito a lo que estaba oyendo, pero la presentadora me pareció que asentía las afirmaciones del majadero de VOX.Al final para preservar lo que nos queda de equilibrio mental habrá que ir pensando en pasar de la TDT.
-
Justicia democrática e independiente?
JUSTICIA FRANQUISTA (aunque juntar ambos términos es algo paradójico)
ASCO
-
@rana-baileys Franco no era un colpista, els colpistes són els que posen urnes.
-
Esto no es ningún descubrimiento, pero no está de más recordarlo.
El vídeo es repetitivo y está mal editado pero creo que la descripción de Youtube invita a echarle un vistazo:
-
Y como colofón a lo anteriormente expuesto, cuelgo la película "Las últimas horas" que tratan sobre los momentos previos a la II República.
Y lo hago porque justamente quien interpreta a Alfonso XII es Ángel Picazo del que se decía ser hijo del monarca.
El régimen no se esforzaba gran cosa por acallar esto, más bien al contrario. Justamente la elección del actor fue un hecho muy bien visto por la jerarquía franquista que no simpatizaba mucho con el anterior rey.Por cierto, la película es ideológicamente muy tendenciosa y cinematográficamente bastante mediocre:
-
¿Dónde está la petición del reparto de sillones?
*Tras pedir a Sánchez que no dé "por muerta" la legislatura, ha tendido la mano al PSOE para "iniciar una colaboración parlamentaria estrecha" que facilite que el Congreso pueda ejercer como poder legislativo y liberarse de las "manos inmovilistas del PP y Cs".
Para ello, ha concretado en una lista de 20 medidas las propuestas que, según Iglesias, Sánchez debería impulsar en los dos próximos años que restan de legislatura y que quiere que se reflejen ya en el proceso de elaboración de los presupuestos de 2019, que se iniciará en otoño.
Estas son las leyes que Iglesias pide a Pedro Sánchez:
1.- Blindar la subida de las Pensiones al IPC y derogar el factor de sostenibilidad, que podemos llama "de empobrecimiento", y que liga esta prestación a la esperanza de vida.
2.- Subir las pensiones no contributivas "a niveles de vida digna".
3.- Permisos de maternidad y paternidad iguales e intransferibles .
4.- Ley de igualdad retributiva y medidas de extensión y de respaldo al cumplimiento del pacto de Estado contra la violencia machista.
5.- Recuperación del dinero del rescate bancario.
6.- Derogar la llamada "ley mordaza" .
7.- Derogar las dos últimas reformas laborales del PSOE y del PP.
8.- Subida del salario mínimo interprofesional a 1.000 euros.
9.- Reforma de la Ley de Arrendamientos Urbanos para acabar con la burbuja del alquiler.
10.- Ley de vivienda en los términos propuestos por la Plataformas de Afectados por la Hipoteca (PAH).
11.- Blindar el carácter de banca pública de la SAREB o de las cajas "previamente nacionalizadas".
12.- Reducción de las jornadas laborales para "impulsar un mejor reparto de los cuidados".
13.- Ley de Rentas Garantizadas, que aseguren "un ingreso vital digno".
14.- Cierre de los CIEs y cumplimiento con el cupo de refugiados pactado con la Unión Europea.
15.- Reforma de la ley electoral para lograr mayor proporcionalidad en el reparto de escaños.
16.- Eliminar los copagos sanitarios y farmacéuticos
17.- Revertir los recortes en sanidad, educación, dependencia, servicios sociales, ciencia, I+D y cooperación internacional.
18.- Garantizar por ley las prestaciones por dependencia.
19.- Ley de lucha contra la pobreza energética que incluya una extensión y mejora efectiva del bono social eléctrico.
20.- Derogación del impuesto al Sol.*
-
Este sábado, movida republicana en Madrid.
Qué harán las muy ejpañolas derechas?
Nada?Tuit de Izquierda Castellana:
"Este sábado Madrid central se llenará de la alegría de la República
100 urnas en 80 mesas de votación, conciertos, micros abierto, pasacalles, bicicletada popular..
Porque frente a este régimen monárquico, las derechas y sus modelos de miseria hay alternativa y está en marcha!"
-
Este sábado, movida republicana en Madrid.
Qué harán las muy ejpañolas derechas?
Nada?Tuit de Izquierda Castellana:
"Este sábado Madrid central se llenará de la alegría de la República
100 urnas en 80 mesas de votación, conciertos, micros abierto, pasacalles, bicicletada popular..
Porque frente a este régimen monárquico, las derechas y sus modelos de miseria hay alternativa y está en marcha!"¿ Estas seguro que Rivera no preparará un desfile con sus vehículos por delante de la mani como hizo en Rentería?