El que costa el règim del 78
-
A ver, relajense todos las tetas
-
@Malcontent "Lo estamos viendo mismo en este hilo" dius... quina gràcia.
T'ho torne a dir, a vore si captes l'indirecta, alguna vegada tu has deixat de tindre l'última paraula? Perquè en l'altre fil jo sí.
-
La verdad es que sí, hace gracia que una y otra vez te lamentes tanto de que te provocan y seas incapaz de pasar una.
Te lo vuelvo a decir: al menos yo admito las cosas y no me escondo, no pierdo el tiempo criticando amargamente al otro por cosas que yo mismo hago. Tú en cambio aquí sigues, alimentando algo que no va a ninguna parte mientras te quejas de ello y lloriqueas porque el otro siempre quiere la última palabra... que es exactamente lo que llevas buscando tú desde hace bastantes intervenciones, jeje.
-
@rana-baileys dijo en El que costa el règim del 78:
Este vídeo se ha quedado obsoleto, pero el fondo de la cuestión no. Sigue tan lamentable vivo como cuando se grabó.
Jo no "em posaré de cul" davant eixa situació, lamentable que tinga que acabar a la presó per això.
-
¿Lo de "em posaré de cul" es una provocación? Por saberlo para ver si tengo que dar una pataleta yo también
-
@blaugranota dijo en El que costa el règim del 78:
@rana-baileys dijo en El que costa el règim del 78:
Este vídeo se ha quedado obsoleto, pero el fondo de la cuestión no. Sigue tan lamentable vivo como cuando se grabó.
Jo no "em posaré de cul" davant eixa situació, lamentable que tinga que acabar a la presó per això.
@blaugranota crec que m'he perdut alguna cosa perquè no entenc això de "em posaré de cul".
Supose que serà de les vostres converses.
-
@rana-baileys Bé, simplement és una expressió que he usat abans i que ve a dir que en totes les situacions injustes, per molt complicades que siguen, un no pot girar l'esquena per no mullar-se.
-
@rana-baileys Bé, simplement és una expressió que he usat abans i que ve a dir que en totes les situacions injustes, per molt complicades que siguen, un no pot girar l'esquena per no mullar-se.
Ah, ok.
-
Boníssim. Critica del nacionalisme d'estat, aquell que si t'atreveixes a criticar curiosament ja ets acusat de "nacionalista".
-
@Malcontent Mira si és realista que ho vaig complir, i mira que va ser difícil perquè estem parlant d'un baneig, el van banejar perquè es passava 4 pobles i continuava i continuava...
Me banearon porque le dio la gana a un moderador que sentía empatía por tus lágrimas.
Porque después de esto:
@rubimor dijo en El asunto Catalán (el joío…):
No sigáis por ahí. Si no podéis hablar de política sin faltaros habrá que tomar medidas.
Solo vino esto:
@Fonseca-5 dijo en El asunto Catalán (el joío…):
Es muy difícil razonar con alguien que no es capaz de entender el verdadero significado de lo que está leyendo.
Y después llegó el baneo.
Pero curiosamente solo se me baneó a mi, cuando:
Tú puedes llamar mico a otro forero y a ti no te pueden llamar chimpancé.
Tú puedes llamar analfabetos a todo aquel que no se crea tus falacias pero a ti no te pueden llamar "burro".De la misma forma que en noviembre del 17 dijiste esto:
Precissament si he obert este fil és per no parlar de Catalunya, més enllà de quan siga per alguna cosa relacionada amb el règim del 78, que tu i la resta, com molt bé ha dit Rana, no s'atrevia a debatre i ve tragueu el tema de Catalunya o directament, com tu, no aporta res (i quan ho fas fas referència a Catalunya )
I ara, parlem del règim del 78 o no? Hui justetament va morir el tio Paco fa més de 40 anys i tot sigueix "atado y bien atado"...
Y ahora sigues con la matraca de la causa independentista en este hilo..........
-
Mira, vaig a intentar respondre't ja que et poses pesadet...
1r Jo no vaig anar a plorar a ningú, ho podria haver fet però no ho vaig fer, simplement vaig mirar de baixar la tensió i tu continuaves. I vinga i vinga... simplement vaig deixar de contestar-te, com porte dies deixant de contestar-te quan intentes continuar amb el tema i obviament algun moderador sensat va saber vore qui mirava de rebaixar la tensió i qui no. Reconec que em va sorprendre fins i tot a mi, i dic públicament que valore molt bé la seua tasca. Va ser molt valent.
2n Per molt que intentes continuar provocant, no "és cap matraca", és la meua opinió. I ja et vaig dir que la continuaria expressant, t'agrade a tu o no. I si vaig obrir este fil és per "negar la major", no existeix cap "problema catalán", ni cap "problema vasco", ni cap "problema valenciano"... sinó el "problema espanyol". I este problema va més enllà del tema territorial sinó que va de llibertats individuals també, no només col·lectives. I com dèia Rana el "problema espanyol" en el sentit del règim, no de l'estat en sí. Hi ha dos vies per solucionar-lo "canviar el règim" o "abandonar el règim" i jo fins ara no m'he posicionat per molt que alguns de vosaltres insistiu.
-
Mira, vaig a intentar respondre't ja que et poses pesadet...
Ya que te pones pesado te lo explicaré detalladamente y sin utilizar el estilo impersonal.....No me respondes pero te refieres a mí y me acusas de pasarme 4 pueblos.
Tú entiendes como pasarse 4 pueblos al responderte en los mismos términos que tú utilizas para referirte a los demás.
1r Jo no vaig anar a plorar a ningú, ho podria haver fet però no ho vaig fer, simplement vaig mirar de baixar la tensió i tu continuaves. I vinga i vinga... simplement vaig deixar de contestar-te, com porte dies deixant de contestar-te quan intentes continuar amb el tema i obviament algun moderador sensat va saber vore qui mirava de rebaixar la tensió i qui no. Reconec que em va sorprendre fins i tot a mi, i dic públicament que valore molt bé la seua tasca. Va ser molt valent.
No hizo falta. "Lloraste al viento" y RUBIMOR cogió el testigo de forma voluntaria.
Antes del baneo y cuando ya se suponía que pasabas de respuestas....
@blaugranota dijo en El asunto Catalán (el joío…):
@rubimor El plural ja el trobe insultant. Jo he complert la meua paraula, a banda d'intentar reconduir el debat al que parlavem inicialment. Ha estat impossible, a mi em sap greu tenir que barallar-me amb un granota, però la seua actitud la trobe lamentable.
Nada nuevo, dentro de tu discurso repetidamente inconsistente y en este caso con altas dosis de dramatismo.
2n Per molt que intentes continuar provocant, no "és cap matraca", és la meua opinió. I ja et vaig dir que la continuaria expressant, t'agrade a tu o no. I si vaig obrir este fil és per "negar la major", no existeix cap "problema catalán", ni cap "problema vasco", ni cap "problema valenciano"... sinó el "problema espanyol". I este problema va més enllà del tema territorial sinó que va de llibertats individuals també, no només col·lectives. I com dèia Rana el "problema espanyol" en el sentit del règim, no de l'estat en sí. Hi ha dos vies per solucionar-lo "canviar el règim" o "abandonar el règim" i jo fins ara no m'he posicionat per molt que alguns de vosaltres insistiu.
A mi ni me gusta, ni me disgusta. ME IMPORTA UN BLEDO TU MATRACA.
Tus argumentos son bastante cansinos e inconsistentes. Este hilo simplemente es un ejemplo de la nula coherencia de tus argumentos.
-
@Fonseca-5 Ok. Continues amb les mateixes i no vols posar el comptador a zero. Ja ho he entés i supose que tothom veu perquè et van banejar. Per la meua part, s'han acabat les interlocucions. Ja t'ho faràs, però no esperes que escriga el que em done la gana.
-
@Fonseca-5 Ok. Continues amb les mateixes. Ja ho he entés i supose que tothom veu perquè et van banejar. Per la meua part, s'han acabat les interlocucions. Ja t'ho faràs, però no esperes que escriga el que em done la gana.
Supones mal o sigues exhibiendo falacias:
@rana-baileys dijo en El asunto Catalán (el joío…):
Me ha entristecido mucho estos últimos días ver a dos amigos enganchados y ahora ver a uno de ellos baneado.
No sé, desde el aviso de @rubimor no he visto ningún mensaje que lo motivara.
Quizá con el aviso habría bastado. O quizá hay algo que me he perdido.Ah ...y por supuesto puedes seguir escribiendo lo que te de la gana. Tengo claro que tu caso no tiene remedio. Pero te expones a que el resto de la humanidad, de forma incomprensible para tu ego, no lo comparta.
-
Vinga, un poquet del "problema valenciano" que no comparteix la resta de l'humanitat.
-
Vinga, un poquet del "problema valenciano" que no comparteix la resta de l'humanitat.
Ahora quieres hacernos creer que ese problema te importa?
De verdad nos crees tan incautos ?
-
@Fonseca-5 Mira si m'importa que en el fons és el mateix que el del "problema catalán". Passa que uns porten 20 anys reivindicant-lo, i han perdut la paciència, i altres acaben de "descubrir el mediterrani".
-
No es el mismo problema sino consecuencia de aquel.
A consecuencia de las cesiones a los nacionalismos vascos y catalanes, a sus conciertos económicos y gracias al federalismo asimétrico inventado por Pujol, los fondos destinados a satisfacer a estos se han restado de los que debían recibir otras CCAA como la CV o Murcia.Pero como ya has demostrado en numerosas ocasiones, te importa mucho más el bienestar de los catalanes, su independencia, sus derechos y la financiación de sus gastos, que las necesidades de la CV y sus habitantes.
Nada nuevo bajo el sol.
-
Ha, ha, ha... mira, quan comences amb les inexactituds no sé si val la pena continuar. Concerts econòmics? Quin concert econòmic té Catalunya? Ja t'ho dic jo, CAP.
A mi em sembla molt bé que tu et cregues el "cuento" eixe de que la culpa és de bascos i catalans (curiosament mai posen Navarra que si té concert econòmic) però l'únic culpable és l'Estat espanyol regit pel règim del 78 (això que vulgarment es diu simplificant inextactament "Madrid"). Però vaja, no m'extranya, amb eixe discurs més típic de Ciudadanos que de Compromís, no es pot esperar res més.
-
Ha, ha, ha... mira, quan comences amb les inexactituds no sé si val la pena continuar. Concerts econòmics? Quin concert econòmic té Catalunya? Ja t'ho dic jo, CAP.
A mi em sembla molt bé que tu et cregues el "cuento" eixe de que la culpa és de bascos i catalans (curiosament mai posen Navarra que si té concert econòmic) però l'únic culpable és l'Estat espanyol regit pel règim del 78 (això que vulgarment es diu simplificant inextactament "Madrid"). Però vaja, no m'extranya, amb eixe discurs més típic de Ciudadanos que de Compromís, no es pot esperar res més.
Quién ha dicho que Cataluña tiene un concierto económico?
Cuando me refería a "sus conciertos" en prural, no era porque los conciertos sean de vascos y catalanes, hay conciertos diferentes por cada diputación foral (que para no dejar nada a tu imaginación son: Guipúzcoa, Vizcaya, Álava y Navarra).Es decir, 4 conciertos....prural, 3 de diputaciones vascas...prural. No pretendía incluir a Cataluña...no te preocupes.
Y el no nombrar implícitamente a cada uno de los actores, no significa que no piense que los navarros tb se benefician de ese reparto desigual de los fondos del estado.Y ya que te empeñas (que contigo no se puede resumir ni utilizar el estilo impersonal o el indirecto, porque entonces no captas la esencia de la argumentación) tb incluiría a Cantabria cuya financiación per cápita es (o al menos era hasta hace poco) de las más altas de España y sin necesidad de ningún concierto especial.
Y todo es fruto de las matemáticas, no se corresponde con el discurso de C´s o Compromis. Simplemente se trata de saber sumar y restar. Entender que cuando de unos fondos totales desvías mayor cantidad a una parte, ello provoca que disminuyan los fondos para el resto de áreas.
El sueño de que puedes sacar y sacar, sin que llegue el final, es solo un sueño infantil.
-
Critica del nacionalisme d'estat, aquell que si t'atreveixes a criticar curiosament ja ets acusat de "nacionalista".
¿Quién te ha llamado eso SOLO por criticar el nacionalismo español?
-
@Malcontent dijo en El que costa el règim del 78:
Critica del nacionalisme d'estat, aquell que si t'atreveixes a criticar curiosament ja ets acusat de "nacionalista".
¿Quién te ha llamado eso SOLO por criticar el nacionalismo español?
Demasiadas preguntas!!!!
Se va a colapsar!!!!
-
@Fonseca-5 Clar que no es pot traure més d'on no hi ha, però és que fins i tot traient més per qüestions polítiques, el que es trau de més no cobreix ni la meitat del deficit fiscal que es pateix. I la culpa que els valencians tinguen menys no és perquè Catalunya recupere una part de l'espoli fiscal que té, ni tampoc perquè Navarra o les diputacions forals basques tinguen concert, sinó perquè Andalusia o Extremadura continuent reben molt més del que aporten. I al final passa que cap estudiant que no pot pagar-se una privada a Extremadura té un institut sense barracons i al PV i Cat n'està ple.
Ací la qüestió és el model centralista de Ciudadanos (concert econòmic per ningú, que és el teu) o el model federal com alemanya (concert econòmic per tots).
-
@Malcontent El moro musa.
-
Si no fuera imposible diría que te estás poniendo 'de cul'.
-
@Malcontent Jo sempre em mulle, el moro musa ets tu.
Ara, tu series capaç de no mullar-te ni durant la II guerra mundial: "yo estoy totalmente en desacuerdo con los totalitarismos, no hay totalitarismo bueno y totalitarismo malo, no voy ni con Hitler ni con Stalin".
PD. No t'enfades Rana, parle d'Stalin no de Lenin.
-
@Fonseca-5 Ja ha eixit DE NOU el teu salvavides al rescat.
-
@blaugranota volvemos a la equidistancia matajudíos y añadimos 'el moro musa' a tu lista de términos para despreciar al personal...
Por cierto, yo JAMÁS te he llamado nacionalista SOLAMENTE por criticar el nacionalismo español. Porque entonces me tendría que llamar nacionalista a mí mismo, ya que CLARAMENTE critico ese nacionalismo español.
Los totalitarismos son detestables, luego cada uno de esos regímenes que citas tuvieron sus cosas a criticar. Lo que no haría desde luego es centrarme en criticar el totalitarismo nazi y no ser capaz de criticar NI UNA VEZ el totalitarismo de Stalin.
-
@Fonseca-5 Ja ha eixit el teu salvavides al rescat.
Lo dice quien se pone a llorar en cuanto me atrevo a decir algo tan grave como que rana baileys y él opinan igual en este tema...
-
@Malcontent Mira que ets tiquismiquis, "el moro Mussa" és una expressió valenciana que ve a ser "i qui et penses que és"? Però com tu tens la mania compulsiva de contestar puix t'he expecificat a qui em referia... no hi ha més, xiquet! No busques on no hi ha per fer-te la victima.
Et torne a repetir, i ja t'ho he dit alguna vegada, tu mai has criticat el "nacionalisme espanyol", només has criticat el nacionalisme en general i sobretot ho fas quan el "nacionalisme espanyol" queda ben retractat. Quina casualitat...