El que costa el règim del 78
-
Comptes o contes? Segueixes obsessionat amb Catalunya. Este fil no va de Catalunya va de TOT l'estat, perquè tot el que dic de Catalunya val per exemple per al País Basc, i des de la meua solidaritat i des de l'estima al País Valencià.
El País Basc té concert econòmic i policia autonòmica i no seré jo qui parle de privilegis, Navarra té concert econòmic i no seré jo qui parle de privilegis i Catalunya té policia autonòmica i no seré jo qui parle de privilegis. Ara també sóc servil al País Basc i Navarra? Deixa't estar de Catalunya, parlem de concepció d'estat i règim del 78. Es deu viure molt amargat pensant que alguns tenen privilegis, victimisme que només busca l'uniformització. Jo ací l'únic servilisme que veig és el teu al discurs de los madriles.
-
. Es deu viure molt amargat pensant que alguns tenen privilegis, victimisme que només busca l'uniformització. .
com el síndrome d'Estocolm pot arribar a posar-se a defensar la posició del botxí quan un és la victima. De bojos.
Sí, tens rao. Deus de viure molt amargat.
-
El País Basc té concert econòmic i policia autonòmica i no seré jo qui parle de privilegis, Navarra té concert econòmic i no seré jo qui parle de privilegis i Catalunya té policia autonòmica i no seré jo qui parle de privilegis. Ara també sóc servil al País Basc i Navarra? .
T´ha costat pero al final has arrivat a la con.clusio correcta. Sí, eres servil.
El "café para todos" des del punt de vista conceptual és una aberració i fruït de tots els conflictes, que han hagut, hi han i hi hauran (si es segueix amb eixe concepte). Almenys que es siga concient.
-
https://www.politico.eu/article/spain-c ... urt-trial/
Lamento no poder ofrecerlo en valencià o castellano. No lo he encontrado.
-
Repasa conceptes de l'ESO, xiquet. Victima i victimisme són conceptes totalment diferents. Reconèixer la victima no et fa victimista, ara, ser servil al qui no és victima és Sindrome d'Estocolm en tota regla. I tu ets un servil als interessos de Madrid fins donar vergonya aliena. Si el País Valencià demanara concert econòmic i policia autonòmica, tu et negaries seguint dictats de Madrid, i diguent que són privilegis.
-
Yo cambiaría el título del post. Esto ya se puede llamar, con todas las letras, una DICTADURA.
Hoy debo decir, y si no lo digo contravendría mis principios más profundos:
RIP Democracia
RIP Derechos humanos
RIP Separación de poderes
RIP LibertadY a la mierda 80 años de lucha por una España decente.
-
@rana baileys:
Yo cambiaría el título del post. Esto ya se puede llamar, con todas las letras, una DICTADURA.
RIP Democracia
RIP Derechos humanos
No te lo tomes a mal, rana, pero tu alegato a favor de la democracia y en contra de la dictadura impresionaría más si no fueses un declarado partidario de restablecer la URSS.
-
@rana baileys:
RIP Democracia
RIP Derechos humanos
No te lo tomes a mal, rana, pero tu alegato a favor de la democracia y en contra de la dictadura impresionaría más si no fueses un declarado partidario de restablecer la URSS.
No me lo tomo a mal gim, y me gusta que me repliquen.
Como respuesta te diría: no mires el dedo que señala la Luna. Mira la Luna.Y aunque esto se dice de los tontos, nada más lejos de mi intención. Quiero que lo veas como un principio básico. No mires quién escribe, mira lo que escribe.
Un saludo amic.Estoy muy alterado, y creo que se nota, y no me importa que se note.
-
La luna es que un juez ha encausado a unas personas por presuntamente haber transgredido un artículo del código penal. Que ese artículo a ti te parezca bien o mal es indiferente al aparato de la administración de justicia en cualquier estado de derecho.
El juez ha hecho su trabajo. En cualquier caso, tendrás que quejarte al legislador. Y ya te anticipo que ese código penal está promulgado y modificado a través de los años por diversos parlamentos elegidos tan democráticamente como el parlament de Catalunya. Y el procedimiento fue bastante más ajustado a reglamento y "democrático" que el empleado por la mayoría independentista en el parlament los días 6 y 7 de septiembre, cuando se sacaraon adelante los bodrios jurídicos de la ley del referendum y la de transitorietat.
Y ahora vayamos al dedo. Dime, rana: si los mismos actos jurídicos, declarativos, acciones de masas y propaganda oficial lo hubiese empleado un hipotético gobierno autonómico formado por una coalición de PP, la Falange y VOX para provocar la secesión unilateral de una parte de España ¿te indignarías del mismo modo con el juez que procesase a los responsables? ¿lo considerarías una falta absoluta de democracia?
¿O sólo te indignas y te subes a la parra si a quienes afecta la ley son a los que tu simpatizas?
-
Por partes:
Estamos asistiendo al encarcelamiento y exilio de personas, por cuestiones llevadas a cabo en el ejercicio de su acción política. Son, por tanto presos políticos.
Es que, además, el encarcelamiento se ha hecho vulnerando esa misma ley a la que apelan, como afirma la MAYORÍA de juristas españoles.
No voy a decir que la ley es injusta (aunque lo pienso), pero con esa misma ley en la mano, hoy Jordi Turull, y los demás, debería estar en la calle, no en prisión.
Y si vamos al cumplimiento de la ley, si ese principio se hubiera mantenido en la historia, ten por seguro que seguiríamos en el medievo.
No me voy a extender más porque es bien sabido lo que pienso. Solamente citar a Ghandi, a Luther King y a San Agustín: cuando una ley es injusta, lo correcto es desobedecer.Y segundo, si ese supuesto proceso secesionista encabezado por Vox y Falange, tuviese detrás las justas aspiraciones de un pueblo, tuvieran una mayoría que les apoyara, fuesen injustamente encarcelados, ten por seguro y empeño mi palabra, que estaría con ellos.
-
-
no son presos políticos porque no han sido encarcelados por sus ideas políticas. Han sido independentistas y han hecho política independentista durante décadas. Y sigue habiendo independentistas que hacen política hoy día. No hay cárcel en España por tener unas ideas políticas.
-
no toda acción política es legítima de por sí. Hay acciones políticas ilegales y otras inmorales. En este caso, los acusados fueron advertidos muchas veces y con mucha antelación de las consecuencias legales que podía tener emplear su poder y recursos públicos para una secesión unilateral, porque ese acto es ilegal aquí y en la conchinchina.
-
la prisión preventiva está contemplada por varios supuestos, entre ellos el de fuga de la justicia. En este caso el riesgo es más que obvio.
-
la justicia de las causas es asunto de debate. Yo discrepo completamente de la de esta. Por otra parte, lo que el 21-d demostró es que no hay ni mucho menos un pueblo unido detrás de esos gobernantes que ahora se sientan ante un tribunal. Todo lo contrario: un pueblo partido en dos bandos, ahora irreconciliables.
-
si buscamos convertirnos en Gandhi o Mandela, asumamos que vamos a pasar un tiempo a la sombra. Cuando uno consigue al fin el motivo de victimismo que lleva buscando años, lo mínimo es asumirlo, no pretender irse de rositas. Si yo trasgredo el código penal, ya se lo que me espera.
Yo no soy jurista. Si de mi dependiera, habría un juicio rápido y un indulto también rápido. Pero, eso sí, inhabilitación para cargo público de por vida para estos irresponsables que ahora van de víctimas, y que paguen hasta el último chavo de dinero público que se haya empleado para esta mascarada ilegal y antiespañola.
-
-
Me viene bien que el tema esté en este hilo
Porque esto ya no va de si independencia sí o independencia no.
Esto va de que estamos asistiendo, con horror, vergüenza y rabia, a cómo este régimen del 78 en España se está devaluando de tal manera que ya hay que dudar si vivimos en democracia o no.
El autoritarismo avanza, la libertad recula. Los derechos humanos a la baja, el Estado de derechas, al alza.Esto nos concierne a todos, catalanes, gallegos, vascos, canarios..a todos.
Hasta los tibios sociatas lo reconocen.El justificar esta deriva, aplaudirla, o evadirse es de una gran irresponsabilidad, porque está en juego el futuro de nuestros hijos.
Esto no va de Catalunya. Va de España.
Me gustaría gim, que lo reconocieras. Porque es más que evidente.
-
Lo que era y es evidente es que ha pasado lo que tenía que pasar.
Hace seis meses ya se escribió y anunció, precisamente, por aquí. ..
Estará por ahí arriba, por ahí a fer la mà.
Mas, pereza me da buscarlo.
PD. En el hilo, el asunto catalán… me refería.
PD1. a galopar...
Hasta enterrarlos en el Mar. a TOTS.
-
@rana baileys:
Me viene bien que el tema esté en este hilo
Porque esto ya no va de si independencia sí o independencia no.
Esto va de que estamos asistiendo, con horror, vergüenza y rabia, a cómo este régimen del 78 en España se está devaluando de tal manera que ya hay que dudar si vivimos en democracia o no.
El autoritarismo avanza, la libertad recula. Los derechos humanos a la baja, el Estado de derechas, al alza.Esto nos concierne a todos, catalanes, gallegos, vascos, canarios..a todos.
Hasta los tibios sociatas lo reconocen.El justificar esta deriva, aplaudirla, o evadirse es de una gran irresponsabilidad, porque está en juego el futuro de nuestros hijos.
Esto no va de Catalunya. Va de España.
Me gustaría gim, que lo reconocieras. Porque es más que evidente.
No t'esforces. Sempre hi ha gent que no entén (o no vol entendre que encara és pitjor) el poema de Niemöler fins i tot quan arriba al penúltim vers, després ja és massa tard.
https://ca.wikipedia.org/wiki/Martin_Niem%C3%B6ller
I un apunt més, seguint cert argumentari fal·laç. Recordar que durant el franquisme "no es tancava a la presó a la gent per ser homosexual", sinó "per exercir" d'homosexual. Ací ni això, simplement hi ha gent perseguida perquè ha demanat "poder exercir". En fi, més del mateix, benvinguts al règim del 78.
-
@servil i criat del independentisme catala amb manía persecutoria de Madrilenys i riojans:
Repasa conceptes de l'ESO, xiquet. Victima i victimisme són conceptes totalment diferents. Reconèixer la victima no et fa victimista, ara, ser servil al qui no és victima és Sindrome d'Estocolm en tota regla.)
A vore si t´enteres Calimero…...
victimismo.
1. m. Tendencia a considerarse víctima o hacerse pasar por tal.
-
-
@servil a la dreta mesetaria i corretja de transmissió del discurs contra els catalans:
victimismo.
1. m. Tendencia a considerarse víctima o hacerse pasar por tal.I per a buscar la definició, me la busques en castellà.
Ok. No cal afegir res més.
-
@servil a la dreta mesetaria i corretja de transmissió del discurs contra els catalans:
victimismo.
1. m. Tendencia a considerarse víctima o hacerse pasar por tal.I per a buscar la definició, me la busques en castellà.
Ok. No cal afegir res més.
¿Y?
PD ¿I?
PD 2 és que ja he vist que en angles no t´enteres.
-
I? Puix mostra del teu servilisme. No perquè estiga en castellà sinó perquè en una conversa en valencià has de recórrer al castellà.
Però vaja és l'actitud típica dels teus amics que a més són els que no s'enteren en anglés i queden com a retardats mentals: https://www.vilaweb.cat/noticies/espany ... en-angles/
Però el que més gràcia fa és que després diuen que els "nacionalistas" són els altres.
-
Els teus amics són els que no s'enteren en anglés, a més queden com a retardats mentals: https://www.vilaweb.cat/noticies/espany ... en-angles/
Ei! però els "nacionalistas" són els altres.
¿Sí ?
I que entens per "I have the honour to inform you that your communication dated 21 march 2018,…......., has been registered as communication….."?
L'ONU insta a l'Estat espanyol a respectar els drets polítics de Jordi Sánchez. Ja fa oloreta a Turquia Occidental.
PD Pasaré per alt eixa manía persecutoria teua en la que tots els que no li xuplen el membre viril als catalans son membres d´una mateixa banda criminal.
-
En quin lloc he dit jo que no siga una admissió a tràmit? És una admissió a tràmit pels drets polítics: "Political Rights". Però vaja, ara no en teniu una, en teniu dos, la de Jordi Sánchez i la de Carles Puigdemont. Ja vorem quina excusa poseu si les aproven…
PD. La teua obsessió amb els catalans és massa, al meu últim comentari no hi ha cap referència directa ni indirecta als catalans, penges en este fil un document que vaig penjar en el fil sobre Catalunya per tornar a parlar de Catalunya... A vore si t'enteres, si fóren bascos diria exactament el mateix (cosa que ja ha passat: https://politica.elpais.com/politica/20 ... 81599.html) i a qualsevol que li passara de qualsevol lloc de l'estat. Això va de democràcia i alguns no s'entereu, sobretot aquells que sembleu mercenaris de l'oligarquia i la dreta instalada a Madrid. El "divideix i venceràs" té més anys que la picor, i és de manual de primaria el típic intent d'enfrontar valencians i catalans orquestrat des de Madrid, i que alguns compreu per 155 monedes de plata.
-
En quin lloc he dit jo que no siga una admissió a tràmit? .
Per si no t´has llegit a tu mateix…...
L'ONU insta a l'Estat espanyol a ….
PD. La teua obsessió amb els catalans és massa, al meu últim comentari no hi ha cap referència als catalans,.
efectivament, fa referencia als teus coneiximents d´angles.
PD. i alguns no s'entereu, sobretot aquells que sembleu mercenaris de l'oligarquia i la dreta instalada a Madrid. El "divideix i venceràs" té més anys que la picor, i és de manual el típic intent d'enfrontar valencians i catalans orquestrat des de Madrid que alguns compreu per 155 monedes de plata.
Confons la falta d´acord amb la teua pasio per xuplar el membre viril als catalans amb l´existencia de una trama organitzada i uniforme. deuries fer-t´ ho mirar, es de primer de psiquiatría y es diu "ESQUIZOFRENIA PARANOIDE".
-
Com perds els papers.
Si saberes llegir més de dos línies en anglès, sense marejar-te, hauries llegit que en el últim paràgraf diu textualment: Se li ha demanat a l’estat membre que prengui totes les mesures necessàries perquè Jordi Sànchez pugui exercir els seus drets polítics d’acord amb l’article 25 del Conveni.
Però vaja, tu a la teua a parlar de Catalunya. Em posaré al teu nivell va: m'encanta com de nerviosos es poseu quan vos pillen xuclant-li-la als madrilenys. I recorda; el que és de psiquiatria és la Síndrome d'Estocolm i te la vaig diagnosticar fa dies, no em vingues tu ara en rèpliques poc imaginatives "de pa sucat amb oli".
-
Xx
-
1- no ho han admes a tramit (encara). No mes li han donat un registre d' entrada, es un justificant de recepció.
2 Les refetencies als drets de JS no mes son "mesures cautelars" (llig tb el titol) i en cap moment están possant en dubte que s' estiguen respectant.
De fet despres posa exactament "This request does not imply that any decision has been reached on the substance of the matter under consideration".
Ara deurás anar al teu instructor de Vilaweb a que te explique qué significa i que tens que respondre. Pero si no vols continuar fent el ridicul, te recomanaría que t´ho traduisca un altra persona. El teu instructor de Vilaweb t´está enganyant.PD aixo te pasa per ser el manat i no pensar el que escrius.
-
Total… que acabes parlant de Catalunya, per variar, en un fil que no toca i contant el teu relat a mida. Molt bé, jo seguisc parlant del fil i no precissament com un manat del règim del 78 amb seu a Madrid.
Un cas oblidat amb gent també a la presó sense judici, ja porten 500 dies (quasi un any!), són la dels joves navarresos que es van barallar en un bar amb uns xics, resulta que amb tan mala sort que eren guàrdies civils de paisà. Ni més ni menys que se'ls acusa de terrorisme. Fa anys, tot i que exagerat, potser ho hauria vist diferent però vist com han anat les coses i l'invenció de delictes i violència inexistent en altres casos, per tancar gent a la presó sense judici, ja no m'enganyen amb el relat que ve de Madrid.
I una declaració d'un membre del PNB, Joseba Egibar: ‘És obscè que Rajoy vulga parlar de pressupost: que l’aprove amb els partits del 155!’ Contra el relat de que el PNB se'n aprofita i bla, bla, bla… no serà que van a buscar-lo quan els interessa? El que cal tenir barra és donar el govern al PP, cosa que ha fet el PSOE com a bon partit del règim, i després pretendre que li aproven els presupostos la resta sabent que és un govern reaccionari i aturquitzat.
-
Total… que acabes parlant de Catalunya, per variar, en un fil que no toca i contant el teu relat a mida. Molt bé, jo seguisc parlant del fil i no precissament com un manat del règim del 78 amb seu a Madrid..
Jo simplement estaba diente que no parlabes anglés i TÚ respongueres aço…..
I? Puix mostra del teu servilisme. No perquè estiga en castellà sinó perquè en una conversa en valencià has de recórrer al castellà.
Però vaja és l'actitud típica dels teus amics que a més són els que no s'enteren en anglés i queden com a retardats mentals: https://www.vilaweb.cat/noticies/espany ... en-angles/
Però el que més gràcia fa és que després diuen que els "nacionalistas" són els altres.
En quin lloc he dit jo que no siga una admissió a tràmit? És una admissió a tràmit pels drets polítics: "Political Rights". Però vaja, ara no en teniu una, en teniu dos, la de Jordi Sánchez i la de Carles Puigdemont. Ja vorem quina excusa poseu si les aproven…
PD. La teua obsessió amb els catalans és massa, al meu últim comentari no hi ha cap referència directa ni indirecta als catalans, penges en este fil un document que vaig penjar en el fil sobre Catalunya per tornar a parlar de Catalunya... A vore si t'enteres, si fóren bascos diria exactament el mateix (cosa que ja ha passat: https://politica.elpais.com/politica/20 ... 81599.html) i a qualsevol que li passara de qualsevol lloc de l'estat. Això va de democràcia i alguns no s'entereu, sobretot aquells que sembleu mercenaris de l'oligarquia i la dreta instalada a Madrid. El "divideix i venceràs" té més anys que la picor, i és de manual de primaria el típic intent d'enfrontar valencians i catalans orquestrat des de Madrid, i que alguns compreu per 155 monedes de plata.
PD Les manies no les curen els metjes…..pero la paranoia la poden tractar.
PD2 ala ara ves a Vilaweb a rebre instruccions i a plorarli al teu amo.
-
No cola, xiquet. El que passa és que en l'altre fil he passat de les teues provocacions i has vingut ací a parlar "del teu llibre", l'entrada a tràmit de la comissió de drets humans de l'ONU sobre Jordi Sánchez, sobretot quan has començat a perdre els papers i parlar de servilisme o directament insultant com tornes a fer ara perquè no saps ja com contraargumentar si no és amb l'insult.
Jo insistisc, per molt que ho intentes ara DE NOU, este fil va sobre el règim del 78 i l'autoritarisme de l'estat, a mi em sembla perfecte que agafes la rabieta i que no vulgues que se'n parle, però és el teu problema, per sort internet fa molt més accessible informació que no segueix el relat de Madrid que aquella que es ven en paper als quioscos (normalment a mans d'empreses de l'oligarquia madrilenya que és la que compra la gent gran i que segueix el ramat més ignorant). Vés acostumant-te, si no t'agafarà un infart, perquè estem al segle XXI.
-
No cola, xiquet. El que passa és que en l'altre fil he passat de les teues provocacions i has vingut ací a parlar "del teu llibre", l'entrada a tràmit de la comissió de drets humans de l'ONU sobre Jordi Sánchez, sobretot quan has començat a perdre els papers i parlar de servilisme o directament insultant com tornes a fer ara perquè no saps ja com contraargumentar si no és amb l'insult.
Está clar que en Vilaweb t´han ensenyat a ferte la víctima quan se t´acaben els arguments. I te repetisc que aixó está molt vist.
El que comença a insultar fores tú mateix. Sempre erem els demes els que teniem "barra", "caspa mesetaria" , no teniem pvta idea i altres coses que podrás comprobar si te molestes en tornar a llegir la secuencia de lo que habem escrit cadascú.
I no em convenceràs a mi, ni a ningu que t´haja llegit.Rana, ya sé que no es amigo suyo, sino lo contrario. Es una forma de hablar, porque el colega blau se expresa de forma bastante faltona, y toca un poquito las narices.
Jo no mes he sigut una mica mes contundent en expresar el que pense de tú. I efectivament crec que eres el "tonto util" (si ho prefereixes al terme mes adecuat que sería el de xupla-polles dels catalans) d´aquesta historia i te creus que eres un "patriota". Eres com el gos de la finca, que donará la seua vida contra els lladres…...pero sempre dormiràs al carrer.
Jo insistisc, per molt que ho intentes ara DE NOU, este fil va sobre el règim del 78 i l'autoritarisme de l'estat, a mi em sembla perfecte que agafes la rabieta i que no vulgues que se'n parle, però és el teu problema, per sort internet fa molt més accessible informació que no segueix el relat de Madrid que aquella que es ven en paper als quioscos (normalment a mans d'empreses de l'oligarquia madrilenya que és la que compra la gent gran i que segueix el ramat més ignorant). Vés acostumant-te, si no t'agafarà un infart, perquè estem al segle XXI.
Sí. Vius en un mon irreal en el que tot lo que ix de Vilaweb es "brunete madrilenya". La teua paranoia arriba fins a eixe punt.
La secuencia real fou:
1- Jo te parle de majories qualificades per a cambiar el regim del 78.
2- Tu respons amb descalificacions personals de que si m´oblide de posar una "o" en "paranoia", si te envíe una definició en castella (que jo crec que en aquest fil no s´ha possat la prohibició de escriure en castella) …..
3- Jo te dic que o no entens una paraula de l´angles o fas un corta-pega de lo que te diu el teu lider de Vilaweb, sense saber be el que estás posant, en relació amb un texte que habies afegit en el fil de Catalunya.
4- Tu ..... i no un altre...... et poses a discutir sobre el contingut del texte.Pero el que trau el tema de Catalunya eres tú, i no mes tens que repasar el fil. Si no es massa treball quan no t´ ho demana el teu lider de Vilaweb.
Ala, fins un altra xiquet. Per mi pots dedicarte a xuplar totes les polles que se te posen per davant de Cases d´Alcanar fins La Jonquera. Que t´aprofite i a vore si algun día et deixen dormir dins de la casa que tant defenses.
PD No dic que t´en vajes a Catalunya. Jo de tú em conformaría amb no dormir al ras.
-
Esteu molt mal acostumats, penseu que podeu faltar (i parle en plural perquè poses un altre usuari que va dir el mateix) i els altres han d'estar ben calladets. El que no vos agrada és sentir veus discrepants, voldríeu censura i que tots foren tan tontos que tragaren el relat que ve de Madrid. Mira, sincerament passe de les teus provocacions, insults i demés idioteses, tot falta d'arguments i de posar-te histèric simplement perquè no em calle i no saps contrargumentar. Ja pots anar a pastar fang, jo seguiré parlant del que em done la gana en este fil, posar en evidència les vergonyes del règim i no a parlar de si Catalunya açò o allò, que eixe "cuento" ja el tinc massa vist i ja sé de que va.