El que costa el règim del 78
-
Que no pare la fiesta navideña.
Otra de humor:https://www.eljueves.es/temazo/analizamos-programa-vox_2999/4
-
Cuando uno piensa que su capacidad de asombro estaba agotada, te das cuenta que en realidad, es justo lo contrario.
No paro de asombrarme cada día.
Lo digo por esto:España, que mal te veo !!!!
-
@rana-baileys ¿Nos puedes explicar qué es lo que te asombra de eso?
-
@Malcontent dijo en El que costa el règim del 78:
@rana-baileys ¿Nos puedes explicar qué es lo que te asombra de eso?
@Malcontent pues si tengo que "explicar" eso es que la cosa va efectivamente muy mal.
-
@rana-baileys no me parece indicativo de nada malo que crea que tienes que explicar mejor tu punto de vista.
-
@Malcontent dijo en El que costa el règim del 78:
@rana-baileys no me parece indicativo de nada malo que crea que tienes que explicar mejor tu punto de vista.
Pero realmente te has leído la noticia?
-
@rana-baileys Obviamente, ¿y tú?
-
Bueno vale, copio y pego el enlace, a ver si es que te has levantado espesito:
"TUIT RETIRADO
El Gobierno llevará a la Fiscalía un tuit del PP con un vídeo que pedía la muerte de Pedro Sánchez.
Un vídeo difundido por los populares revela la carta de un niño en la que pide que el presidente corra la misma suerte que Amy Winehouse y Chiquito de la Calzada.
El autor del vídeo que desea la muerte de Pedro Sánchez: “No podemos dramatizar un chiste”
El Gobierno llevará a la Fiscalía un tuit del PP con un vídeo que pedía la muerte de Pedro Sánchez
Imagen del tuit que ha publicado la cuenta oficial del PP con la polémica carta de un niño a los Reyes Magos (Twitter)
El Partido Popular ha difundido este sábado un vídeo en el que un niño pide a los Reyes Magos que “se lleve” al presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, haciendo referencia a su muerte. Desde su cuenta oficial de Twitter, los populares se han hecho eco de un clip del humorista Ignacio de la Puerta, donde se ve a un padre y un niño leyendo la carta a Sus Majestades de Oriente en la que se recoge sus deseos.
Las peticiones del niño, sin embargo, no son los clásicos juguetes, sino que su “presidente favorito” corra la misma suerte que sus otras personalidades favoritas, como Chiquito de la Calzada o Robbin Williams, ambos fallecidos. Tras unos momentos en el perfil de Twitter de los populares, el post fue eliminado y la formación pidió disculpas por los sucedido.
Teniendo en cuenta lo sucedido, el Gobierno ha anunciado que la ministra de Justicia trasladará los hechos a la Fiscalía para “analizar si ese tuit es constitutivo de delito y, en su caso, proceder penalmente contra los autores y los que le han dado difusión pública”, informaron fuentes del Ejecutivo.En el vídeo, con su supuesto hijo sentado sobre sus rodillas, el protagonista arranca a leer la misiva del menor: “Queridos Reyes Magos, mi cantante preferida era Amy Winehouse, y te la llevaste. Mi actor favorito era Robbin Williams, y te lo llevaste. Mi humorista favorito era Chiquito de la Calzada, y también te lo llevaste”. Y continúa: “Sólo te escribo esta carta para decirte que mi presidente favorito es Pedro Sánchez”.
Cuando acaba la lectura, el pequeño “Adolfito” le pregunta si pueden llevar la misiva al cartero real y le responde que escriba una carta “como todos los niños” en la que pida juguetes. En cuanto el niño desaparece de la escena, el progenitor aclara: “¿Al cartero real? Para que se extravíe la carta. Esto lo llevo yo directamente a Correos”.
Junto al vídeo, los populares subrayaban: “Queridos Reyes Magos, nuestro presidente favorito es ...Pedro Sánchez.”El tuit ya ha sido retirado y, en un segundo mensaje, el PP ha pedido disculpas y ha subrayado que no era su intención “ofender ni desear mal a nadie”. “Ha sido un error”, concluyen.
-
@rana-baileys espesito estás tú, que sigues sin explicarme lo que te asombra de eso.
-
@Malcontent, si te parece normal que la cuenta oficial de Twitter del PP cuelgue un vídeo en el que desea la muerte del presidente del Gobierno (o de quién sea), poco más puedo añadir.
-
@rana-baileys ¿dónde he dicho yo que eso me parezca 'normal' o deje de parecérmelo? Te he preguntado porque no quedaba claro que era lo que tanto te asombraba. Ahora por fin lo dices claramente.
A mi el video me parece un chiste sin más al que no doy ninguna importancia, que le de pábulo el PP solo les deja en mal lugar... pero me parece MUCHO más triste y sorprendente que se planteen llevar esto a la Fiscalía.
-
Cambio de tema.
-
Pablo Casado: "Somos el partido de la familia"
CAPISCI ?
-
Riure per no plorar. Pedro Sánchez li dona 8 dies al President legítim de Veneçuela per convocar eleccions (això no és injerència en un afer intern?) i ell porta més d'un any i encara no ha donat cap solució respecte al referèndum pactat a Catalunya. Règim del 78, tot en ordre.
-
"Aficionados del Cádiz CF viajan al partido ante el Alcorcón en los autobuses que puso el PP para ir a la manifestación de Colón."
lavozdelsur
-
Borrell, paga i calla!
-
Ahí está la cuestión...en el vil metal. El supuesto independentismo del nacionalismo catalán siempre ha tenido un precio. Y para obtenerlo no han dudado en tejer culebrones interminables , llenos de desagravios y lacrimógenos desaires.
-
El pujolisme (afí al règim) està mort i soterrat i alguns, com el Borrell, no voleu enterar-se...
-
El independisme catala ha donat un pas cap al seu aillament, i no voleu enterar-se.
-
Em sembla que qui està més aïllat ací és el PSOE.
-
A mi em sembla que no habeu considerat be l´escenari.
El millor escenari futur es trovar la mateixa situacio que l´actual. Pero sense tantes simpaties en altres partits d´esquerres.
Altres alternatives son:
1- Majoría parlamentaria de PSOE+PODEMOS+ PNV (o sense ), sense necesitat de pactes amb el nacionalisme catala de dretes (PDCAT) i suposades esquerres (ERC).
2- Majoría parlamentaria del trifachito i aplicació de nou del 155....... encara que igual es l´escenari que busquen i aixina millorar el seu curriculum victimae.
-
Tots eixos escenaris no serveixen per a res. Un com l'actual si el PSOE ha de fer igual que el PP, no dialogar i trencar les negociacions, en que és diferencia? L'escenari 1 a banda d'irreal no difereix de l'actual i el 2 que s'atrevisquen i voràs el lio que armaran, potser ara a l'UE amb l'extrema dreta pel mig continuaran calladets, saps?
Si a la suposada esquerra (PSOE) no teniu valentia i només seguiu els dictats de la dreta (ací i a Veneçuela) és problema vostre.
-
@blaugranota dijo en El que costa el règim del 78:
Tots eixos escenaris no serveixen per a res. Un com l'actual si el PSOE ha de fer igual que el PP, no dialogar i trencar les negociacions, en que és diferencia? L'escenari 1 a banda d'irreal no difereix de l'actual i el 2 que s'atrevisquen i voràs el lio que armaran, potser ara a l'UE amb l'extrema dreta pel mig continuaran calladets, saps?
Si a la suposada esquerra (PSOE) no teniu valentia i només seguiu els dictats de la dreta (ací i a Veneçuela) és problema vostre.
Els xoto-etarres no mes veieu l´interior de la vostra bambolla.
Si no bastaren les paraules air de Irene Montero https://www.facebook.com/ahorapodemos/videos/811429555875269/ o Joan Baldovi.....ara tenim tambe a Ada Colau.Pero clar, segons el mon de Yuppi on vius, el que no siga amic de ERC i PDCAT está aillat.
Ara podeu continuar pegant cabotaes a la paret i augmentar el relat del culebrón.
Els diferents escenaris serán els que puguen ser i no els que t´agraden a tú. Tinguen utilitat o no la tinguen, per als objetius dels xoto-etarres.
-
@Fonseca-5 Xoto-etarres? M'expliques que collons és això? Alguna parida ininteligible teua? A mi el que diguen pseudosociates com la Montero o la Colau m'és absolutament igual però no nomenes a Joan Baldoví que ha deixat clar qui en té la culpa, els partits del règim PP i PSOE.
El portaveu de Compromís al congrés espanyol, Joan Baldoví, va presentar una proposta a la mesa de la cambra demanant que les esmenes a la totalitat del pressupost es votessin separades. Era una estratègia per a aconseguir que els comptes no fossin rebutjats. Si cada partit es votava la seva, no hi havia prou majoria per a tombar-los. I era poc probable que el PP i Cs votessin les d’ERC i el PDECat, o a l’inrevés, perquè les dels independentistes, en el preàmbul, parlaven d’autodeterminació i les de les dretes anunciaven el 155. Però a la reunió de la mesa del congrés d’ahir a les nou del matí, el PSOE va votar juntament amb el PP contra aquesta votació separada. Parlem amb Baldoví, que ens explica com entén aquesta actitud del PSOE.
https://www.vilaweb.cat/noticies/entrevista-joan-baldovi-pressupost-espanyol/
-
Tú dius que jo soc sociata i jo dic que tú eres xoto-etarra. Eres prou curt...
-
El curt seràs tu. On he dit jo res de que sigues sociata? El que és de borderline és dir xoto-etarra, que no vol dir res...
-
Curt, simple i desmemoriat.
PD Apart de xoto-etarra.
-
@Fonseca-5 dijo en El que costa el règim del 78:
El independisme catala ha donat un pas cap al seu aillament, i no voleu enterar-se.
Cal ser hipòcrita per pretendre assenyalar com fas tu i molestar-se perquè ho faça jo posteriorment, pagant-te amb la mateixa moneda. Però vaja, el que és ser curt és repetir un vocable que et treus de la mànega i que ni tu saps el que vols dir. Sóc granota i que jo sàpiga mai he estat membre d'ETA, però podem seguir jugant a vocables: jo et podria dir xoto-fatxa...
-
@Fonseca-5 dijo en El que costa el règim del 78:
Cal ser hipòcrita per pretendre assenyalar com fas tu i molestar-se perquè ho faça jo posteriorment, pagant-te amb la mateixa moneda. Però vaja, el que és ser curt és repetir un vocable que et treus de la mànega i que ni tu saps el que vols dir. Sóc granota i que jo sàpiga mai he estat membre d'ETA, però podem seguir jugant a vocables: jo et podria dir xoto-fatxa...
Cal ser hipòcrita, victimista i desmemoriat si vols fer creure que jo t´he calificat de algo que no eres, en un exercici de simplificacio porpi no mes de tú i de persones tan simples com tú. El que no son independentistes, o son sociatas (com Ada Colau, Irene Montero o jo mateix) o son feixistes. Pero t´ho repetisc un altra volta per si no ho has captat....si jo soc sociata...tú eres xoto-etarra.
-
@Fonseca-5 Escolta, és precís que faltes tan al respecte? Si no ets sociata ho dius i punt, jo simplement he personalitzat perquè ho vas fer tu primer, no jo, però em sembla vergonyós i indecent que li digues etarra a algú simplement per això. Perquè no de sociata precissament, això és directament de fatxa.