Porra Llevant UE I (Nabil El Zhar campió)
-
Valencia, 1; Levante, 2
G: Roger
C. Bardhi
T: Postigo
-
Valencia 2 Levante 2
G; Morales
C Hernani
T Radoja
-
Una pregunta. Nabil: Quan el primer canvi son dos alhora, com hui, conten els dos com a primer canvi per a la porra, o únicament qui ha eixit primer?
Es que a mi m´afecta, clar
-
@gimnastico_1909 deurien de contar els dos, no? En els 5 canvis estes situacions es van a donar en més d'una ocasió
-
@juca dijo en Porra Llevant UE:
@gimnastico_1909 deurien de contar els dos, no? En els 5 canvis estes situacions es van a donar en més d'una ocasió
Lo que mane l'amo
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE:
Una pregunta. Nabil: Quan el primer canvi son dos alhora, com hui, conten els dos com a primer canvi per a la porra, o únicament qui ha eixit primer?
Es que a mi m´afecta, clarNo em digues que has encertat la porra. Un altre con mucha potra
-
@rana-baileys dijo en Porra Llevant UE:
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE:
Es que a mi m´afecta, clarNo em digues que has encertat la porra. Un altre con mucha potra
El resultat sí. I potser el primer canvi també...
-
Sempre s'han contant els dos companys
-
mireu a vore si m'he confós fent alguna suma que podria ser després de perdre la costum
-
@Nabil-El-Zhar, has perdut el costum de sumar?
-
@rana-baileys hahaha no, la de fixar-me en qui ha marcat, targeta i tal, al haver sigut dos canvis potser alguns m'he passat
-
@pacollu che no sumes que ya me voy a segunda de cabeza
-
@JmGranota82 tranquil que baixem els dos!
-
Levante 3 Sevilla 1
G Mayoral
C Melero
T Melero
-
Levante 1 Sevilla 1
G: Sergio Leon
Sergio Leon
T.Rochina
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE:
Levante 1 Sevilla 1
G: Sergio Leon
Sergio Leon
T.RochinaEstá contento el sevillano. Ole ole, que voy a jugar
-
Levante 1 - Sevilla 2
Gol: Campaña
Tarjeta: Melero
Cambio: Sergio León
-
Levante 1-Sevilla 0
G : Borja Mayoral
C : Rochina
T . Vuckcevic
-
Levante 1- Sevilla 3
G Campaña
C Bardhi
T Vezo
-
Levante 2 Sevilla 1
G Morales
C Melero
T Campaña
-
Levante 0 - 1 Sevilla
G. -
C. Hernani
T. Coke
-
Levante 2- Sevilla 1
G Morales
C S.León
T Bardhi
-
Levante 2 -sevilla 2
Gol. Mayoral
Tar. Vezo
Cambio hernani
-
Levante, 2; Sevilla, 1
G: Mayoral
C; Sergio León
T: Melero
-
Escalada!!
-
Me acabo de acordar que no me acorde de hacer la porra .
-
Alguno de vosotros no se ha acordado de hacer la porra algun partido de liga esta temporada ?
-
@Frepipe dijo en Porra Llevant UE:
Alguno de vosotros no se ha acordado de hacer la porra algun partido de liga esta temporada ?
Servidora
-
Ei jo vaig posar que cap jugador del Llevant marcava, i tenint en compte que el gol es en pròpia porteria, que fem? Mai havia passat aquesta situació i no vull sumar punts si no esteu d'acord
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE:
Ei jo vaig posar que cap jugador del Llevant marcava, i tenint en compte que el gol es en pròpia porteria, que fem? Mai havia passat aquesta situació i no vull sumar punts si no esteu d'acord
Un gol en pp és un gol en pp i l'autor és el futbolista que el fa. Per tant, si ningú ha posat gol en pp, ningú ha encertat. És una opció i lògicament no faria falta dir qui ha marcat en pp. Bastaria posar gol en pp.
Em sembla que alguna vegada vaig usar eixa opció.