Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
He caigut en que encara queda temps però no és mala idea anar obrint el fil per vore si teniu alguna proposta o idea que no férem l'any passat i vulgueu compartir i afegir per a este...la paella encara està pendent
Si no hi ha cap doncs les mateixes, qui s'apunta esta temporada?PD: un detall tonto però, deixe el títol així o fique alguna altra cosa per diferenciar-lo del primer?
La puntuació seria la següent (s'accepten propostes):
Resultat = 1 punt
Resultat + diferència de gols = 3 punts
Resultat exacte = 5 punts
Bonus (sols compten els nostres jugadors):Primer golejador+ = 2 punts
Primer canvi* = 2 punts
Primera targeta = 2 punts
+També es pot ficar "ningú" en cas de que penses que cap jugador marcarà gol o en pròpia porteria.
*Entenent per canvi el jugador que ENTRA al camp.Escriurem les nostres porres de la següent forma, per exemple:
Alavés 1 - 3 Llevant
G. Sergio León
C. Rochina
T. Vukcevic** 5 jornades sense participar suposarà motiu d'expulsió **
-
Servidora s'apunta.
Com a suggeriment, en lloc del resultat no es podrien votar signes? 1 X 2
-
@rana-baileys dijo en Porra Llevant UE:
Servidora s'apunta.
Com a suggeriment, en lloc del resultat no es podrien votar signes? 1 X 2I quants punts donaries per encert? Això simplifica un poc les opcions de puntuar. No creus que fa massa homogènies les puntuacions?
-
Jo m'apunte. I fes ho com vullgues. Gracies per adelantat.
-
Es pot Fer en els signes i diferència de gols.
Casos posibles.
Resultat:- 1 (vol dir victoria local en un gol de difereència)
Uno. 2 (vol dir victoria local en 2 gols de diferència)
Uno. M (vol dir victoria local en més de 2 gols de difereència)
X (qualsevol empat puntúa igual)
- 1(Victoria visitant en un gol de diferència)
Dos. 2
Dos. M
Si encertes 1 X 2 es una puntuació i si a més encertes la diferencia de gols més puntuació
Disculpeu que fique els nombres (números) en letra, però quan fique 1.1. 1.2 etc automáticament me ix d'altra forma
-
@Nabil-El-Zhar me apunto siempre que pueda jugar un poco con la familia granota bienvenido sea.
-
@Nabil-El-Zhar, crec que amb la votació de signes hi hauria una classificació més igualada. Però res, només era una idea.
Per cert, el sistema que ha dit @juca m'agrada.
-
@juca dijo en Porra Llevant UE:
Es pot Fer en els signes i diferència de gols.
Casos posibles.
Resultat:- 1 (vol dir victoria local en un gol de difereència)
Uno. 2 (vol dir victoria local en 2 gols de diferència)
Uno. M (vol dir victoria local en més de 2 gols de difereència)
X (qualsevol empat puntúa igual)
- 1(Victoria visitant en un gol de diferència)
Dos. 2
Dos. M
Si encertes 1 X 2 es una puntuació i si a més encertes la diferencia de gols més puntuació
Disculpeu que fique els nombres (números) en letra, però quan fique 1.1. 1.2 etc automáticament me ix d'altra forma
Quants punts donarieu per encert del 1 X o 2 i quants per la diferència de gols?
-
Jo també m'apunte a la porra pero m'agrada més el format de sempre.
-
Yo también me apunto. Y coincido en que el sistema anterior me gustaba.
Era más dificil acertar, pero por ello tiene su mérito añadido.
-
Contad con mi hacha
-
@Nabil-El-Zhar Yo también me apunto a la porra, pero como todavía queda mucho y espero que venga algún fichaje más me esperaré hasta el último momento para dar el pronóstico, una vez tengáis claro el sistema claro
-
Veig que pel moment "más vale malo conocido que bueno por conocer" en relació a possibles canvis haha a vore que diuen altres usuaris que també vulguen participar
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE:
Veig que pel moment "más vale malo conocido que bueno por conocer" en relació a possibles canvis haha a vore que diuen altres usuaris que també vulguen participar
Anem 2-2
-
Anem 2-2
Home dic jo que el meu vot també compta com a un, no?
-
Anem 2-2
-
Anem 2-2
Va el mio si solo para empatar a 3 jajaja
Que puñeteros soy.
Jijiji
-
Hola. Normas finales? E inicio de la Porra?
-
Habia empate . yo opto por resultado exacto como el año pasado .q digan los que mandan.
-
Es mantenen les normes, aneu començant quan vulgueu, fins el moment de les alineacions està permès votar
-
Hla,buenos días!
Yo soy partidario de la porra anterior,aunque estoy de acuerdo con lo que se proponga y se acepte por mayoría.
Y gracias por continuar.
Empiezo:Valencia (xotos) 1- Levante 2
G : Morales
T : Radoja
C : Bardhi
-
Valencia 1 Levante 1
G De Frutos
C Melero
T Vukce
-
@granota62 dijo en Porra Llevant UE:
Hla,buenos días!
Yo soy partidario de la porra anterior,aunque estoy de acuerdo con lo que se proponga y se acepte por mayoría.
Y gracias por continuar.
Empiezo:Valencia (xotos) 1- Levante 2
T : Radoja
C : BardhiDe res!
I una coseta per a tots, tracteu de seguir l'ordre:
G.
C.
T.
Perfa, que em resulta molt més fàcil contar els punts si al mirar les vostres prediccions segueixen un patró homogeni.
-
Valencia 1 - Levante 5
G : MORALES
T : Miramon
C : Melero
-
@Jose27levanteud dijo en Porra Llevant UE:
Valencia 1 - Levante 5
G : MORALES
T : Miramon
C : Melero
-
Valencia 0 - Levante 2
T : Postigo
C : Son
-
@Nabil-El-Zhar sembla que no t'estan fent massa cas
-
Hahaha iee fills de p. XD
Potser lo que hem de fer és invertir l'ordre i els que si ho esteu fent bé, canvieu i ho feu com ells...nah, si a l'hora de contar m'equivoque per eixe motiu doncs espere que estiguen atents per corregir-me
-
Hahaha iee fills de p. XD
Potser lo que hem de fer és invertir l'ordre i els que si ho esteu fent bé, canvieu i ho feu com ells...nah, si a l'hora de contar m'equivoque per eixe motiu doncs espere que estiguen atents per corregir-meG C T (Guardia Civil de Tráfico)
Así no se olvida
-
¡Esta publicación está eliminada!