Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
Levante 2 Eibar 0
G : Roger
C : Leon
T : Melero
-
@jjllevant dijo en Porra Llevant UE:
@granota62 dijo en Porra Llevant UE:
Levante 2-Eibar 1
T : Radoja
C : MoralesIba a decirte algo, pero como al último que se lo dije se mosqueó y ya no ha vuelto a participar, pues me callo.
No, perfavor jjllevant, més baixes no XD
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE:
Levante 2-Eibar 1
C : MoralesIba a decirte algo, pero como al último que se lo dije se mosqueó y ya no ha vuelto a participar, pues me callo.
No, perfavor jjllevant, més baixes no XD
No digo nada
-
Levante 2-1 Éibar
G. Roger Martí
C. Malsa
T. Morales
-
Levante 2 Eibar 0
G Dani Gomez
C Rochina
T Duarte
-
Llevant UE 3 - SE Eibar 1
Gol: Dani Gómez
Canvi: De Frutos
Tarjeta: Duarte
-
Levante, 2; Eibar, 1
G: Roger
C; De Frutos
T: Duarte
-
Llevant 2 - 1 Eibar
G. Melero
C. Melero i Sergio León
T. Malsa
-
@Nabil-El-Zhar el resultado fue 2-1
-
-
Levante 2-Eibar 1
Puedes decirme lo que quieras,no me voy a mosquear...y más teniendo razón como la tienes.También decirte que fué un lapsus...sorry!
-
Y ahora vamos con la porra del Fuenla.
Fuenlabrada 1-Levante 3
G : Sergio León
C : Melero
T : Malsa
-
Fuenlabrada 0 - 1 Llevant
G. Sergio León
C. De Frutos
T. Vezo
-
Levante 2-Eibar 1
Puedes decirme lo que quieras,no me voy a mosquear...y más teniendo razón como la tienes.También decirte que fué un lapsus...sorry!
Te agradezco mucho la respuesta. No es normal mosquearse por estas cosas, pero en fin... hay gente para todo.
Y por cierto, confio que esto lo lea Nabil, ya que últimamente me esta tildando de sargento
-
Levante 2-Eibar 1
Te agradezco mucho la respuesta. No es normal mosquearse por estas cosas, pero en fin... hay gente para todo.
Y por cierto, confio que esto lo lea Nabil, ya que últimamente me esta tildando de sargentoHahaha desde el carinyo, guapo!
-
Fuenlabrada 0-1 Levante
G. Sergio León
C. Radoja
T. Toño
-
Fuenlabrada 0-2 Levante
G. Morales
C. Rochina
T. Duarte
-
Fuenlabrada 0-2 Levante
G. S.León
C. Sevikyan
T.
-
Fuenlabrada 1 - 3 Levante
G. Rochina
C. De Frutos
T. Toño
-
Fuenlabrada 2 - 3 Levante
G. Sergio Leon
C. Dani Gomez
T. Carlos Clerc
-
Fuenlabrada 1 Levante 1
G D.Gomez
C. De Frutos
T. Duarte
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE:
Fuenlabrada 1 Levante 1
G D.Gomez
C. De Frutos
T. DuarteEt mantens ferm amb el pessimisme haha, Al mateix temps ens fas més fàcil agafar-te si falles però com encertes, te'n vas encara més cap a dalt! Està bé, tens marge per a especular amb resultats més anormals
-
@Nabil-El-Zhar l'altra eliminatoria per l'ultim minut no la vaig encertar! Pero la copa hem pareix mes dificil de encertar, per lo menys a mi.
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE:
@Nabil-El-Zhar l'altra eliminatoria per l'ultim minut no la vaig encertar! Pero la copa hem pareix mes dificil de encertar, per lo menys a mi.
Ja...vam estar propet, que jo també vaig apostar per l'empat. La copa lo bó que té és que és molt fàcil encertar el golejador haha i si poses victòria és més fàcil rebre mínim el puntet per encertar-la que en lliga que les victòries costen més
-
Fuenlabrada 2- Levante UD 4
G Roger
C Morales
T Duarte
-
Fuenlabrada 1 Levante 3
G D.Gomez
C. De Frutos
T. Rochina
-
Fuenlabrada 1 Levante 1
G : León
C : Son
T : Postigo
-
Fuenlabrada, 1; Levante, 3
G: Sergio León
C; De Frutos
T: Duarte
-
Fuenlabrada 1-Levante 5
G : Morales
C : Rochina
T : Son
-
Fuenlabrada 1 - 1 Llevant
G. pp
C. Radoja i De Frutos
T. ToñoMira @pacollu et vaig a proposar una coseta, et donem esta porra per guanyada i comencem altra? Hahaha maremeua