Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua 🐸 Dijous 11 de febrer a les 21:00
-
Hostia doncs @granota999 ha encertat en lo de Radoja-Melero. Em sorprèn però no està mal que puga entrar Malsa fresc a la segona part.
Jo estic cagant-me literal...
-
@juca dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@nabil-el-zhar dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Pues es triste, pero una vez más la desconfianza de algunos en este foro hacia el técnico es errónea. Parece ser que saca a muchos de los mejores. A mí solo me da miedo Duarte
Jo, juca, els precedents dictaven això però Paco ha donat la sorpresa com tant ens té acostumats.
No m'agrada gens veure a Morales en punta, sincerament. O potser és que va a jugar en banda i Radoja, Melero, Bardhi trivot al centre.
-
@nabil-el-zhar dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@juca dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Pues es triste, pero una vez más la desconfianza de algunos en este foro hacia el técnico es errónea. Parece ser que saca a muchos de los mejores. A mí solo me da miedo Duarte
Jo, juca, els precedents dictaven això però Paco ha donat la sorpresa com tant ens té acostumats.
No m'agrada gens veure a Morales en punta, sincerament. O potser és que va a jugar en banda i Radoja, Melero, Bardhi trivot al centre.I així i tot....lo de Duarte....buff, pero bueno. Jo espere un Athletic que ixca a per la eliminatòria en l 1r partit i pugam agafar-los a la contra en Morales i De Frutos que son molt ràpids.
-
@juca siguem sincers, Postigo i Duarte...osiga, ejem. Ens van a ficar dos gols mínim, companys. La qüestió va a ser si nosaltres ficarem les que tinguem i podem anar-se'n en 1 o 2 gols nostres. 2-2 que han ficat per la porra seria delícia perquè acollonariem prou.
-
Jo no se perque havia pensat tambe en bardhi i roger dalt
-
@nabil-el-zhar no se si estoy escuchando a nabil o a Fernando Simon
-
@kone dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@nabil-el-zhar no se si estoy escuchando a nabil o a Fernando Simon
Jajaja com siguen 1 o 2 gols, com els casos de Fernando Simón, ens duguem un carro
-
Ie cabrons, que tinc el cul i la panxa embolicats...estic fent-me a la idea
-
Ie cabrons, que tinc el cul i la panxa embolicats...estic fent-me a la idea
Tranqui amigo.
Bueno si queréis oír a Ayats en vez de al pavo de Cuatro aquí tenéis el enlace, ahora están con la previa: https://playradio.es/
-
@toni-granota sí home sí, d'açò no es mor ningú però collons. No s'acostuma un...no vull imaginar-me d'haver anat a Bilbao. El xungo és real
Que guai, amics, estar vivint açó
-
@toni-granota sí home sí, d'açò no es mor ningú però collons. No s'acostuma un...no vull imaginar-me d'haver anat a Bilbao. El xungo és real
Que guai, amics, estar vivint açóPues sí es muy bonito. De hecho si no fuese por la puta pandemia y aprovechando que justo hoy no trabajo igual hasta hubiese estado en la catedral, aún a costa de tener que ir mañana a trabajar sin dormir xD
-
Emoción absoluta y uno de los partidos más importantes de nuestra vida (espero que no el que más )
La alineación yo creo que es bastante correcta. Quizá Vezo debería haber sido titular. Hoy salimos con todo, sin intentar trampas para osos como el día del Villarreal.Vamos a por todas. Hoy estamos con el once de gladiadores y el entrenador a muerte. Espero que no les tiemblen las piernas.
-
Hem eixit bé
-
Hemos salido como aviones...
-
Quién decía que Cárdenas no jugaba bien con el pie????
Desde Schuster no había visto esos pases!!!
-
@fonseca-5 dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Quién decía que Cárdenas no jugaba bien con el pie????
Desde Schuster no había visto esos pases!!!
Más pronto has hablado y la manda al cuerno...
-
Que falteta...
-
Morales está enchufadisimo
-
Nos hemos echado un poco para atrás.
A ver si lanzamos buenos contraataques
-
De momento buen partido, igualados y sin oportunidades claras
-
Goooool de Melero
-
Dios mío....no voy a ver la vuelta
-
Tenía la tele sense veu perquè estic patint massa, vamooos!!!!!
-
Que fallo de la defensa bilbaína...
-
Momentos de dominio. El Athletic está grogui
-
Vamos ostia joder Macho llevant força llevant!!!!
-
@gimnastico_1909 dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Momentos de dominio. El Athletic está grogui
Ojo con que se vengan arriba y dejen espacios detrás con la velocidad de Morales y De Frutos
-
Moment de fer mal, si marquen es vindran a dalt hem de marcar el segon
-
Amarilla al guarro García
-
Bardhi está también muy on fire