Porra Llevant UE III (Nabil El Zhar campió)
-
@rana-baileys l'any passat, quasi al final de la temporada, vam discutir això GIM (de fet ell va apostar així més d'un resultat) i jo i vam quedar en què es podia ser "incoherent" perquè els "bonus" són com un fet a part del resultat. Aleshores es pot fer el que ha apostat @Jose27levanteud (i m'alegre de que torne a participar).
Pel que veig no vaig col·locar això al primer missatge/normes. També podem debatir-ho de nou. No recordes quin argument donava a favor l'any passat.
Edite: la conversa de la que parle està a la página 34 de l'anterior fil. Realment no va haver debat sols GIM preguntat i jo diguent el mateix.
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE III:
@rana-baileys l'any passat, quasi al final de la temporada, vam discutir això GIM (de fet ell va apostar així més d'un resultat) i jo i vam quedar en què es podia ser "incoherent" perquè els "bonus" són com un fet a part del resultat. Aleshores es pot fer el que ha apostat @Jose27levanteud (i m'alegre de que torne a participar).
Pel que veig no vaig col·locar això al primer missatge/normes. També podem debatir-ho de nou. No recordes quin argument donava a favor l'any passat.
Pues yo no lo entiendo.
Si pronosticas un partido en el que el Levante no marca ¿como puedes colocar a alguien como primer goleador?
Como poderse, se puede hacer, pero no es lógico, ya que no puedes puntuar por los das cosas al mismo tiempo.
-
@jjllevant dijo en Porra Llevant UE III:
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE III:
Pues yo no lo entiendo.
Si pronosticas un partido en el que el Levante no marca ¿como puedes colocar a alguien como primer goleador?
Como poderse, se puede hacer, pero no es lógico, ya que no puedes puntuar por los das cosas al mismo tiempo.Yo tampoco lo entiendo
-
La idea és entendre que els bonus són un afegit, un extra i que no té per què tindre relació amb el pronòstic de resultat en sí. Perquè per exemple, tu pots canviar el pronòstic fins un minut abans de començar el partit però els bonus sols pots posar-los abans de que es sàpiga l'alineació. Una vegada es sap l'alineació, no pots canviar els bonus però el pronòstic sí.
Per això jo entenia que podien ser coses diferents. Perquè si de colp veus que hostia, va a eixir amb 5 defenses i penses que va a jugar defensiu. Havies posat, que sé jo, un empat amb gols, doncs sempre vas a poder canviar el pronòstic (de 1-1 a 0-0) però el bonus (que havies posat que marcava X) no.
Jo ho entenc en eixe sentit per donar versatilitat. Perquè també pot haver qui considere que amplia el radi d'acció/possibilitat d'encertar. Col·locant un resultat exacte que té un gol però al mateix temps pensa que és possible que no marquem, aleshores col·loca al bonus de primer Golejador que no marca ningú i té com eixes dos opcions obertes.
Entenc que quede estrany i no siga coherent però al final tu quan fas apostes pots fer eixe tipo de eleccions (hi han apostes que permeten tindre X errors).
Ara bé, com dic, a mí m'és igual. Si cregueu que millor ser coherents, ho fem així.
-
@jjllevant en relació a això és enfocar l'estratègia des d'altra perspectiva. Em comptes de buscar la máxima puntuació possible es buscaria distribuir les possibilitats i per tant tenir un major % d'encert a costa de tindre un màxim de puntuació menor.
També dóna opcions a jugar a mes d'una opció en partits que no tinguem clar quin va a ser el resultat. I arriscar més en els que tenim més confiança/"certeses".
Això permet que les persones trien amb quina lògica jugar. Més risc i major puntuació o menys risc i menor puntuació. Per resumir-ho d'alguna forma.
Però si voleu que tots juguem igual, doncs tots igual hehe
-
@nabil-el-zhar massa complicat
-
PORRA
Levante 1 Betis 3
G soldado
T soldado
C melero
-
No juga Juanmi pues a guanyar!!
Llevant 3 Betis 1
G Soldado
C Malsa
T Caceres
-
@rana-baileys La porra es una apuesta. Es como si en la ruleta apuestas al rojo y también al 35. El 35 es un color negro, así que es imposible que aciertes las dos apuestas a la vez, pero aumentan las posibilidades de que aciertes algún resultado.
-
@gimnastico_1909 gràcies. M'allargue massa en les explicacions. És un tret a millorar
-
Levante, 1; Betis, 2
G: Morales
C; Melero
T: Cáceres
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE III:
No juga Juanmi pues a guanyar!!
Llevant 3 Betis 1
G Soldado
C Malsa
T CaceresM'anima vore algú, que li fica guanyador.
-
Levante 2 Betis 1
G Melero
C vuckevic
T clerc
-
Levante 2 Betis 2
G : Soldado
C : Pepelu
T : Pubill
-
Llevant 2 - 4 Betis
G. Dani Gómez
C. Rober Pier
T. Cáceres
-
I ací la del dimecres, que no ens agafe el bou.
At.Madrid 4 - 0 Llevant
G. -
C. Bardhi
T. Cáceres
-
@nabil-el-zhar
At.Madrid 3 - 1 Llevant
G. Morales
C. Pepelu
T. Malsa
-
At.Madrid 1 - 2 Llevant
G. Morales
C. Cantero
T. Caceres
-
At. Madrid 4 - 1 Llevant
G. - Roger
C. Cantero
T. Malsa
-
@levante77 que optimistes les teues prediccions últimament hehe
Un parell de missatges més amunt, taula actualitzada.
-
Atleti 0 levante 0
G
C vuckevic
T roger
-
@nabil-el-zhar estás en mode pacollu, tron!
-
At.Madrid 2-Levante 2
G : De Frutos
C : Melero
T: Duarte
-
@gimnastico_1909 la veritat que sí haha també perquè estem en un moment ben fàcil d'apostar ja que sols hi ha que encertar la diferència de gols que ens van a colar.
Ja després, si enganxes algun bonus, porra redona.
-
@nabil-el-zhar ja no se que fer matxo.... el meu cap diu una cosa pero he optat esta volta per ferli cas al cor...
-
At. Madrid 3 - 1 Llevant
G. - Roger
C. Melero
T. Malsa
-
Atlético de Madrid 5 - Levante UD 2
G ---
C Malsa
T Bardhi
-
At.Madrid 4 -Levante 1
G : Dani Gómez
C : Pepelu
T: Miramon
Para mí sería injusto que un tío cómo Dani Gómez que no ha jugado casi nada de partidos marque 2 el otro día y el próximo partido no saliera desde el inicio.
-
At.Madrid 2 - Levante 1
G : Morales
C : Marc Pubill
T: Duarte