J14 Levante 0-0 Athletic (Viernes 19/11/2021)
-
@pacollu como se nota que sabes que no vas a pagar jajajajajaja
-
@granota999 dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
@pacollu como se nota que sabes que no vas a pagar jajajajajaja
-
De Frutos ha tornat a entrenar amb el grup
-
Els diners i els collons...
-
@malcontent dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
Els diners i els collons...
Per a les ocasions día la meua iaia
-
@pacollu millor ens pagues una paella a tots els participants de la porra i companys del fòrum com a vigent campió
-
@nabil-el-zhar dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
@pacollu millor ens pagues una paella a tots els participants de la porra i companys del fòrum com a vigent campió
Eso eso xD
-
Les dos coses, colló. Que pacollu es de casa bé.
-
@gimnastico_1909 dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
Les dos coses, colló. Que pacollu es de casa bé.
Asó ho pague jo!!
-
Mi once
Cárdenas
Mierdamon vezo Duarte Clerc
Vuckevic Malsa campaña Bardhi Morales de frutos o soldado
Soldado si no está de frutos, con ese once estaríamos en mitad de tabla.
A ver cuando le entra en la cabeza al inepto de Pereira que malsa no es pivote fijo, es interior que incluso puede llegar y abarcar campo, que en el pivote jueguen o vuckevic o radoja.
-
Soldado entrevistado en Cadena Ser Valencia.
Me jode mucho decirlo e ilusionarme de nuevo porque sé que me van a volver a romper el corazón pero si vemos un cambio de actitud y sacan el partido del Athletic adelante aún hay esperanza...
Dicho esto, creo que vamos a palmar sin paliativos porque nuestro entrenador de AliExpress es tan incapaz como la secretaría técnica que le ha contratado -
@jose-luis-nuñez dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
Soldado entrevistado en Cadena Ser Valencia.
Me jode mucho decirlo e ilusionarme de nuevo porque sé que me van a volver a romper el corazón pero si vemos un cambio de actitud y sacan el partido del Athletic adelante aún hay esperanza...
Dicho esto, creo que vamos a palmar sin paliativos porque nuestro entrenador de AliExpress es tan incapaz como la secretaría técnica que le ha contratadoO como el presidente que ha contratado a la ST para que dé la cara por sus propios fichajes.
-
Per si algú vol escoltar l'entrevista
https://cadenaser.com/emisora/2021/11/17/radio_valencia/1637156333_626019.html
Com aneu de sensacions? Jo estic molt però que molt escèptic. Hi ha ahí una miquiua d'esperança o més bé, sentiment de necessitat, que igual creix un poc a mesura que s'apropen les hores però no crec.
-
Jo sí veig a Malsa de pívot, realment ara mateixa no confie en Vuckevic o Radoja, massa freds, Malsa sí que sap que seguirà ací així que no li interessa baixar.
-
Si nos marcan primero caerá una sangría como contra el Granada y si marcamos primero pesará de nuevo el echarse atrás por miedo a perder.
-
Serie histórica de los Levante - Athletic
17 partidos con
6 victorias del Levante
4 empates
7 victorias del Athletic27 goles del Levante
24 goles del AthleticTodos los encuentros en la liga de Primera salvo dos, curiosamente el primero y el último, que fueron en Copa
-
@nabil-el-zhar Jo sempre tinc eixe poquet d'esperança que fa que agafi al xiquet, les bufandes i anem al estadi amb l'objectiu de veure una victòria del nostre Llevant
Ara bé, de l'entrevista a Soldado trac que tenen ganes, veurem quantes, i, pareix, han treballat de valent però la confiança no es massa forta en aquest moment
Veurem com arranquen i si podem guanyar el primer partit de la temporada -
@jose-luis-nuñez dijo en J14 Levante vs Athletic (V. 19/11/21, 21:00) GolTv:
@nabil-el-zhar Jo sempre tinc eixe poquet d'esperança que fa que agafi al xiquet, les bufandes i anem al estadi amb l'objectiu de veure una victòria del nostre Llevant
Ara bé, de l'entrevista a Soldado trac que tenen ganes, veurem quantes, i, pareix, han treballat de valent però la confiança no es massa forta en aquest moment
Veurem com arranquen i si podem guanyar el primer partit de la temporadaSi ara tenen ganes i això és novetat, és que abans no les tenien.
I com explica això un professional? -
@rana-baileys Per desgràcia han viscut molt bé pensant-se que tenien qualitat de sobra per mantenir la categoria sense patir i això no és així i ara que ténen que donar el 100% no estan acostumats...
-
Acabe de fixar-me en el que s'ha fet Malsa en el monyo, l'esperit de Koné vindrà a fer força este partit!