Missatges fil "Quico vete ya"
-
No es veuen els últims missatges del corresponent fil.
-
@Jorge em torna a passar el mateix. Ara en el fil de Pepelu. He escrit un missatge ara però l'últim que es veu és de novembre. No sé si sóc l'únic
-
Vols dir que desapareixen missatges?
-
Pon un ejemplo, te leí pero no te entiendo. Los últimos mensajes escritos son de Toni Granota y alekgrana de hace 5 días. Y sí se leen.
Tuyo no hay ninguno. ¿Quieres decir que escribes y no sale el mensaje? ¿Solo en ese hilo en todos?
-
@jorge dijo en Missatges fil "Quico vete ya":
Pon un ejemplo, te leí pero no te entiendo. Los últimos mensajes escritos son de Toni Granota y alekgrana de hace 5 días. Y sí se leen.
Tuyo no hay ninguno. ¿Quieres decir que escribes y no sale el mensaje? ¿Solo en ese hilo en todos?
A mí me salen también esos últimos mensajes que citas.
-
A vegades, quan entre a alguns fils els últims missatges no apareixen (inclosos els meus). Ho fan al temps. Pot ser hores o dies. Sent temporal, cap preocupació ja. Gràcies per l'atenció.
-
Este és l'exemple (està en versió ordinador per a que es veja millor, en la versió mòbil passa el mateix):
La captura és del fil de Pepelu. L'últim comentari l'acabe de fer jo, de fet, l'anterior també era meu. Escrit este matí. Sobre la entrevista de Pepelu en SinTregua, etc. Al anar a escriure el comentari ara, m'apareixia el que havia escrit abans. Ara ja no m'apareix cap dels dos i l'últim es de novembre.
També m'ha passat açò amb comentaris d'altres usuaris. Veig que l'últim missatge és de Toni Granota fa 10 minuts, per exemple, i quan entre el que veig és un comentari d'altre usuari de molt abans. El de Toni està com "amagat". Al temps ja tot torna a funcionar però no pareix que tinga cap lògica.
-
@nabil-el-zhar dijo en Missatges fil "Quico vete ya":
Este és l'exemple (està en versió ordinador per a que es veja millor, en la versió mòbil passa el mateix):
La captura és del fil de Pepelu. L'últim comentari l'acabe de fer jo, de fet, l'anterior també era meu. Escrit este matí. Sobre la entrevista de Pepelu en SinTregua, etc. Al anar a escriure el comentari ara, m'apareixia el que havia escrit abans. Ara ja no m'apareix cap dels dos i l'últim es de novembre.
També m'ha passat açò amb comentaris d'altres usuaris. Veig que l'últim missatge és de Toni Granota fa 10 minuts, per exemple, i quan entre el que veig és un comentari d'altre usuari de molt abans. El de Toni està com "amagat". Al temps ja tot torna a funcionar però no pareix que tinga cap lògica.Es que tú tens la versiò VINTAGE del forum.
-
Pongo también mi capturita.
-
@nabil-el-zhar Prueba a desactivar paginación. Para ver si lo que falla es la paginación.
edit: acabo de comprobarlo. Ese es el problema. Si activo la paginación en mi perfil tampoco funciona. A ver si se puede solucionar en breve.
-
Una pregunta moderadores... Si entro como usuario no registrado puedo ver el hilo "Quico vete ya", pero con mi perfil no puedo.
¿Es por algún motivo?
Gracias..
-
@juca dijo en Missatges fil "Quico vete ya":
Una pregunta moderadores... Si entro como usuario no registrado puedo ver el hilo "Quico vete ya", pero con mi perfil no puedo.
¿Es por algún motivo?
Gracias..Hola, parece ser que hay un error técnico si tienes configurado el foro. Se da no en ese post, si no en todos, los que tienen muchas páginas.
He pasado aviso para su revisión.
Mientras tanto, aquí tienes un video de como se puede cambiar la configuración:
https://granotas.net/topic/61297/cambiar-sistema-de-paginacion-poner-nº-paginas-post-o-infinito
-
@jorge dijo en Missatges fil "Quico vete ya":
@juca dijo en Missatges fil "Quico vete ya":
¿Es por algún motivo?
Gracias..Hola, parece ser que hay un error técnico si tienes configurado el foro. Se da no en ese post, si no en todos, los que tienen muchas páginas.
He pasado aviso para su revisión.
Mientras tanto, aquí tienes un video de como se puede cambiar la configuración:
https://granotas.net/topic/61297/cambiar-sistema-de-paginacion-poner-nº-paginas-post-o-infinitoMuchas gracias Jorge.