Segona Divisió 2022-23
-
@rana-baileys super xulo, moltes gràcies!
Deixe per ací altre moviment d´un conegut nostre
-
@rana-baileys dijo en Segona Divisió 2022/23:
El mapa definitivo
Ni catalanes, ni extremeños ni navarros.
-
@gimnastico_1909 dijo en Segona Divisió 2022/23:
El mapa definitivo
Ni catalanes, ni extremeños ni navarros.
Ni riojanos.
-
@rana-baileys puestos a decir ni ceutíes ni melillenses
-
@jmgranota82 dijo en Segona Divisió 2022/23:
@rana-baileys puestos a decir ni ceutíes ni melillenses
Ni del Peñón de Vélez de la Gomera, ni de Alborán. Ni siquiera de Perejil
-
Todos los colegiados en orden alfabético
- AIS REIG, Saúl
- ARCEDIANO MONESCILLO, Dámaso
- ÁVALOS BARRERA, Rubén
- BUSQUETS FERRER, Mateo
- CAPARRÓS HERNÁNDEZ, Iván
- CORDERO VEGA, Adrián
- DE LA FUENTE RAMOS, Óliver
- FUENTES MOLINA, Andrés
- GALECH APEZTEGUÍA, Iosu
- GÁLVEZ RASCÓN, David
- GARCÍA VERDURA, Víctor
- GONZÁLEZ ESTEBAN, Jon Ánder
- GONZÁLEZ FRANCÉS, Raúl Martín
- GOROSTEGUI FERNÁNDEZ ORTEGA, Aitor
- GUZMÁN MANSILLA, José Luis
- HERNÁNDEZ MAESO, Francisco
- LÓPEZ TOCA, José́ Antonio
- MILLA ALVÉNDIZ, Luis Mario
- MORENO ARAGÓN, Álvaro
- QUINTERO GONZÁLEZ, Alejandro
- SÁNCHEZ LÓPEZ, Rafael
- TRUJILLO SUÁREZ, Daniel Jesús
De aquí "bajó" (se baja a dedo, ¿no?) CORDERO VEGA.
Del resto no me suena ni uno. Ya veremos cómo van.
-
Bodiger unna de las joyas del año pasado en segunda división ficha por el Granada libre.
-
- AIS REIG, Saúl
- ÁVALOS BARRERA, Rubén
- BUSQUETS FERRER, Mateo
- CORDERO VEGA, Adrián
- FUENTES MOLINA, Andrés
- GÁLVEZ RASCÓN, David
- GARCÍA VERDURA, Víctor
- MORENO ARAGÓN, Álvaro
- SÁNCHEZ LÓPEZ, Rafael
De todos estos el nombre one ( Ais Reig),xoto,xoto,pero xoto,de los de carnet .
Menos mal que no nos puede pintar.A ver si hay suerte y lo descienden esta temporada
-
@granota62 dijo en Segona Divisió 2022/23:
- AIS REIG, Saúl
- ÁVALOS BARRERA, Rubén
- BUSQUETS FERRER, Mateo
- CORDERO VEGA, Adrián
- FUENTES MOLINA, Andrés
- GÁLVEZ RASCÓN, David
- GARCÍA VERDURA, Víctor
- MORENO ARAGÓN, Álvaro
- SÁNCHEZ LÓPEZ, Rafael
De todos estos el nombre one ( Ais Reig),xoto,xoto,pero xoto,de los de carnet .
Menos mal que no nos puede pintar.A ver si hay suerte y lo descienden esta temporadaPerdonad alguna palabra (el corrector)
-
Nuestro ex Manolo Reina ficha por el Málaga hasta 2024.
Tiene en la actualidad 37 años.
-
Nuestro ex Manolo Reina ficha por el Málaga hasta 2024.
Tiene en la actualidad 37 años.Bien por él, los porteros si se cuidan pueden tener un gran rendimiento hasta los 40, que se lo digan a Dino Zoff
-
El davanter Fran Sol, conegut en este fòrum per @enanoInfiltrado que parlava d'ell quan jugava a Holanda, de l'Eibar al Màlaga.
L'Eibar no té cap davanter ara mateix en el planter.
-
Deixe altre mapa que he trobat (de Mundo Segunda he passat a Fondo Segunda i este citava a Área Segunda d'on és el mapa ).
El pose perquè es veuen els estadis i les ubicacions més concretes.
-
I per anar fent un poc de boca i que puguem parlar d'alguns cosa que siga futbol en sí...
El del suposadament pretengut Bouldini gens malament en la 7a posició. Bona chilena. La veritat que hi han autèntics "chicharros".
-
@nabil-el-zhar parece que LaLiga ha bloqueado los videos...
-
@malcontent dijo en Segona Divisió 2022/23:
@nabil-el-zhar parece que LaLiga ha bloqueado los videos...
Le pinchas a "Mira'l a Youtube" y ya se ve.
-
@rana-baileys cierto... le había pinchado al logo de YouTube de abajo a la derecha pero así no funciona.
-
Alguna preferencia para el debut liguero?
En casa o fuera?
Algún rival en concreto?
-
Alguna preferencia para el debut liguero?
En casa o fuera?
Algún rival en concreto?Jo he fet càlculs i en tots els casos em vaig a perdre 3 partits en casa. Això sí, si comencem en casa tinc més probabilitats de no perdre´m un 4t.
Aleshores, tenint això en compte i desitjant rivals que em semblen menys interessants les meues 6 primeres jornades perfectes serien:
J1 local Vila-Real B
J2 visitant CD Mirandés
J3 local UE Eivissa
J4 visitant CD Lugo
J5 local Burgos CF
J6 visitant SD Ponferradina
-
Debut liguero:
Levante - Huesca
Pantallazo de las primeras tres jornadas
Calendario completo:
https://www.rfef.es/competiciones/futbol-masculino/calendario/segunda-division-22-23
-
Ui, i a sant de què juguem dos seguits en casa? M´han fet perdre un partit els cabrons!
Em perc la visita a la Romareda que em feia il.lusió perquè tinc de pas uns amics allí...per la resta, bueno, al menys m´escape de vore al Vila-Real B en casa.No és l´inici més fàcil ni tampoc el més difícil, que ganes de que comence!
Ampliant, no anem a poder tenir eixe partit amb neu a Andorra però a Eivissa igual enca tinc casa per allà quan toca a finals d´octubre. Primer partit amb pase després de 8 anys contra el Racing, m´encanta.
6 de novembre tots a casa de @joscbf
Per cert, evidentment tots voldriem estar en 1a però tremenda castanya parar 7 setmanes la competició. Menut coitus interruptus
Últim partit en casa per a ascendre ni tan mal encara que si ho fem la jornada d´abans en el camp del Vila-Real B la festa pot ser de por.
Vale, ja pare que vaig massa motivat
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022/23:
Ui, i a sant de què juguem dos seguits en casa? M´han fet perdre un partit els cabrons!
Em perc la visita a la Romareda que em feia il.lusió perquè tinc de pas uns amics allí...per la resta, bueno, al menys m´escape de vore al Vila-Real B en casa.No és l´inici més fàcil ni tampoc el més difícil, que ganes de que comence!
Ampliant, no anem a poder tenir eixe partit amb neu a Andorra però a Eivissa igual enca tinc casa per allà quan toca a finals d´octubre. Primer partit amb pase després de 8 anys contra el Racing, m´encanta.
6 de novembre tots a casa de @joscbf
Per cert, evidentment tots voldriem estar en 1a però tremenda castanya parar 7 setmanes la competició. Menut coitus interruptus
Últim partit en casa per a ascendre ni tan mal encara que si ho fem la jornada d´abans en el camp del Vila-Real B la festa pot ser de por.
Vale, ja pare que vaig massa motivat
Sí que vas, sí...
No canvies mai, Nabil.
-
Desde la jornada 6 a la 14 que volveremos a vernos las caras con un granada que es claro candidato a subir a primera creo que puede mostrar el devenir por el que pelearemos nosotros este año que yo creo que será por el ascenso directo.
Así que a muerte Levantinistas!!
-
@gimnastico_1909 enguany no t´escapes d´un esmorzaret, bandido
-
@gimnastico_1909 enguany no t´escapes d´un esmorzaret, bandido
Ahí, ahí.
-
@jose27levanteud dijo en Segona Divisió 2022/23:
Desde la jornada 6 a la 14 que volveremos a vernos las caras con un granada que es claro candidato a subir a primera creo que puede mostrar el devenir por el que pelearemos nosotros este año que yo creo que será por el ascenso directo.
Así que a muerte Levantinistas!!Jo estic mirant els partits, per vore si hi ha trams massa empinats en esta ¨tourmalet¨ i no sóc capaç d´avertir cap. Tots els equips estan pràcticament tan igualats...
-
Así que a muerte Levantinistas!!Jo estic mirant els partits, per vore si hi ha trams massa empinats en esta ¨tourmalet¨ i no sóc capaç d´avertir cap. Tots els equips estan pràcticament tan igualats...
Jo o estic negatiu hui o els primers partits els veig dificils.
-
@pacollu dijo en Segona Divisió 2022/23:
Home està clar que són dos primeres eixides difícils i en casa rebem a rivals que deurien estar lluitant mínim per PO. Però mira les seis jornades segûents. Eixes són prou més asequibles i amb dos partits com a local de colp per a poder revertir una hipotética dinàmica negativa inicial.
-
Esperamos subir este año y a ver en qué partido es, ya que tenemos la tradición de hacer subir el gato a la palmera (ascenso a primera) en rivales que tienen algo blanco en su uniforme (en anteriores, Depor, Xerez, Lleida, Castellón y Oviedo).
-
@pacollu dijo en Segona Divisió 2022/23:
Home està clar que són dos primeres eixides difícils i en casa rebem a rivals que deurien estar lluitant mínim per PO. Però mira les seis jornades segûents. Eixes són prou més asequibles i amb dos partits com a local de colp per a poder revertir una hipotética dinàmica negativa inicial.
Yo creo que las 5 primeras son complicadas, luego hasta la 14 son partidos que a priori son asequibles, y son los que a priori nos dirán donde iremos en el resto de la temporada seguramente pues ir con viento a favor es más fácil que en contra.