Mercat fitxatges 2022-23
-
Vist que ningú s'anima a crear el fil sobre els rumors d'aquest període de traspassos (tot i que es pot crear un fil per a general i altre sols per a altes i baixes del Llevant com va fer @Jose27levanteud l'any passat), ací va.
-
Tot i que ens van a interessar, per desgràcia, més els moviments de segona vaig a comentar també un que acabe de vore de primera i que pot ser indicatiu d'alguns "preus de mercat".
Suposadament Mathias Oliveira del Getafe al Nàpols per 15M. De ser així, no espere menys per De Frutos...encara que no tingam massa força en la negociació.
Diego Carlos del Sevilla al Aston Villa per 30M.
En la neteja del Granada pareix que Darwin Machís se'n va al Juárez mexicà per vora 3M
-
"le habrá levantado la novia", eso decía el Sr hipócrita cuando algún forero criticaba a un jugador de los de su agrado.
Pues ya tenemos matarile con Miñambres....¿Le habrá levantado a la esposa?
Es una pregunta. Solamente.
-
@juca home, amic, és una provocació. Heu tingut discrepàncies per privat? Perquè no he llegit cap indirecta estos dies anteriors. En fi, ahí ja com vegau els dos. jjlevant també va tindre una "rivalitat" forta amb fonseca i ara crec que s'ignoren feliçment. Sí se puede!
-
@nabil-el-zhar dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
@juca home, amic, és una provocació. Heu tingut discrepàncies per privat? Perquè no he llegit cap indirecta estos dies anteriors. En fi, ahí ja com vegau els dos. jjlevant també va tindre una "rivalitat" forta amb fonseca i ara crec que s'ignoren feliçment. Sí se puede!
Jo el tinc bloquejat però quan altres el citen apareixen comentaris despectius i ofenses a altres foreros. Si al tipet no li agrada que le diguen res que no siga tant irrespetuós. O que passa, que els demés hem de ficar la galta sempre i aguantar lo maleducat que és?
-
@juca no es possar la galta, si tots bloquejaren el que no els agrada és clar que es trobaria en una situació on pràcticament molt poca gent interactuaria amb eixa persona i al final la més afectada seria ella.
De totes formes, també és un tema a tractar pels moderadors.
-
@juca no es possar la galta, si tots bloquejaren el que no els agrada és clar que es trobaria en una situació on pràcticament molt poca gent interactuaria amb eixa persona i al final la més afectada seria ella.
De totes formes, també és un tema a tractar pels moderadors.Nooooo, jo no demane la intervenció dels moderadors ojo. Ho he dit de coña! Era ironía per quan ell va demanar la vostra intervenció per banear-me. Jo dic lo que esté tipet és i ell me pot insultar tot el que vullga. No hi ha problema. Ja he après la lliçó. Gràcies per la vostra tasca.
-
Efectivamente el gemelo de Quasimodo ha reactivado sus provocaciones sin que mediase ninguna referencia mía previa hacia él. Ni en privado ni en público.
Hasta esta mañana no me había enterado de nada.Ahora viene la etapa de hacerse la víctima y haceros la pelota. No tiene verguenza alguna.
Cuando abran las farmacias y vuelva a tomarse su medicación se acabará esta discusión.
-
El Betis se interesa por Morales y Pepelu.
-
@kiso-por-vi em va a tocar molt la moral com siga via cesió la forma principal de deixar anar als jugadors perquè anem a seguir igual d'enfonsats econòmicament i sense poder fer neteja total/comptar amb els nostres millors jugadors.
De Roger he llegit que té una clàusula per a poder elegir ser cedit en cas de baixar...
-
@kiso-por-vi em va a tocar molt la moral com siga via cesió la forma principal de deixar anar als jugadors perquè anem a seguir igual d'enfonsats econòmicament i sense poder fer neteja total/comptar amb els nostres millors jugadors.
Morales y Pepelu acaban contrato el 30 de junio.
No habría cesión.
-
@fonseca-5 en l'article es parla d'eixa opció per a Morales, és clar, en cas de renovar-lo.
-
Por twuiter se nombra mucho a Vicente Moreno, tengo un amigo perico que dice que en 2a puede valer pero en 1a sobre todo fuera de casa deja mucho que desear.
-
Es comenta que Luis Suárez i Luis Milla al Sevilla. El Granada els tasa per 12 i 10 milions respectivament. Va a estar fotut pujar amb estos armant-se ràpid i un Alavés sanejat anant a lo segur (LGs de la vida).
Tinc la sensació de que l´eixida de Campanyeta va a ser un dolor d´ous
-
Es comenta que Luis Suárez i Luis Milla al Sevilla. El Granada els tasa per 12 i 10 milions respectivament. Va a estar fotut pujar amb estos armant-se ràpid i un Alavés sanejat anant a lo segur (LGs de la vida).
Espérate que se culmine porque lo de milla por 10 lo veo pero Luis Suárez por 12 me cuesta verlo, puede ser pero ya veremos.
El granada sin milla pierde mucho también te lo digo nosotros sin campaña es como hemos estado jugando este año y el anterior perdemos menos.
Ojalá Pepelu se quede creo que va crecer mucho y espero que sea con nosotros.
-
@pacollu dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
Por twuiter se nombra mucho a Vicente Moreno, tengo un amigo perico que dice que en 2a puede valer pero en 1a sobre todo fuera de casa deja mucho que desear.
Lo que nos vale ahora es segunda, para primera ya veremos también te digo que el con el español subió con de tomas, embarba, darder y compañía.
-
............
Coincido en lo del dolor d' ous de Campaña, algunos creen que se puede sacar algo yo creo en lo del dolor d'ous........, QUE NO NOS LO TENGAMOS QUE TRAGAR EN SEGUNDA.
-
@levante39 dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
............
Coincido en lo del dolor d' ous de Campaña, algunos creen que se puede sacar algo yo creo en lo del dolor d'ous........, QUE NO NOS LO TENGAMOS QUE TRAGAR EN SEGUNDA.Saldrá "cedido", y lo peor es que aún tendremos que pagar una parte de su ficha. Eso sí que va a ser doloroso.
Pero el genio que hizo ese contrato ahí está, fumándose un puro, y sabiendo que sus cagadas quedan sin consecuencias para él, y las paga el club.
-
@gimnastico_1909 dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
............
Coincido en lo del dolor d' ous de Campaña, algunos creen que se puede sacar algo yo creo en lo del dolor d'ous........, QUE NO NOS LO TENGAMOS QUE TRAGAR EN SEGUNDA.Saldrá "cedido", y lo peor es que aún tendremos que pagar una parte de su ficha. Eso sí que va a ser doloroso.
Pero el genio que hizo ese contrato ahí está, fumándose un puro, y sabiendo que sus cagadas quedan sin consecuencias para él, y las paga el club.
Y respondiendo en plan vacile a las preguntas de Levante somos todos.
-
@kiso-por-vi dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
El Betis se interesa por Morales y Pepelu.
-
@gimnastico_1909 dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
............
Al Shakhtar Donetsk lo cedía yo ya mismo, y pagando gostoso su ficha completa. Y al genio que le hizo el contrato también.
-
A ver si estafamos al jeque del Almería los 10,5 millones netos jeje
https://as.com/futbol/2022/05/31/primera/1653991254_645854.html
-
@jmgranota82 dijo en Mercat fitxatges 2022/23:
A ver si estafamos al jeque del Almería los 10,5 millones netos jeje
https://as.com/futbol/2022/05/31/primera/1653991254_645854.html
Lo único es que si va a Almería en coche, que no conduzca él.
-
@jmgranota82 por la mitad le ponemos una bonita caja de carton y se lo enviamos con Seur
-
El Rayo quería obtener la cesión de Róger, pero al haberlo rechazado el Levante se ha activado ya automáticamente la cláusula por la cual Róger ya se garantizaría mantener su ficha de 1ª en 2ª división.
-
@zapater això acabava de llegir jo també al twitter de Todo Fichajes @solofichajes123. No el coneixia i està prou bé. Citant a Cope això sí
Diego Martínez nou entrenador de l´Espanyol que pareix, va a conseguir a Joselu de l´Alavés lliure. Menut atac i projecte estan montant-se per allà això sí es pujar i estabilitzar-se en 1a en un pis pas
-
-
-
@zapater això acabava de llegir jo també al twitter de Todo Fichajes @solofichajes123. No el coneixia i està prou bé. Citant a Cope això sí
Diego Martínez nou entrenador de l´Espanyol que pareix, va a conseguir a Joselu de l´Alavés lliure. Menut atac i projecte estan montant-se per allà això sí es pujar i estabilitzar-se en 1a en un pis pas
Un altre que volía entrenar per tot lo gran.
Temporada en blanc,i que no palme aquesta any.El tipo este,pensa que ha inventat el fútbol!!
-
@granota62 home jo sí que pense que pot fer-ho bé però el temps dirà.