Planificació temporada
-
@spoildmb dijo en Pròxima temporada:
Jo sóc prou pessimista amb el tema econòmic, però intentaria retindre a Pepelu. No sé si algú pagarà el milió d'euros que el club necessita traure per Vezo, però no seria tant descabellat. I vendre a Bouldini per una quantitat similar tampoc. Es podria intentar oferir també a Saracchi per mig milió o així, però no crec que ningú pague res per cap altre jugador que no siga important.
abans del 30 de juny?????
IMPOSIBLE!!!
-
@fonseca-5 dijo en Pròxima temporada:
Jo sóc prou pessimista amb el tema econòmic, però intentaria retindre a Pepelu. No sé si algú pagarà el milió d'euros que el club necessita traure per Vezo, però no seria tant descabellat. I vendre a Bouldini per una quantitat similar tampoc. Es podria intentar oferir també a Saracchi per mig milió o així, però no crec que ningú pague res per cap altre jugador que no siga important.
IMPOSIBLE!!!Eixa és la qüestió, sabent que tens necessitat qui va a comprarte ara?
Segurament ens pase amb Pepelu com amb Melero que te'l acaben comprant per quatre xavos a última hora tot i lliga escomençada.
-
IMPOSIBLE!!!Està difícil, sí. Però també ho està la venda de Pepelu abans d'eixe dia. Crec que encara que està clar que el club necessita els 5 milions que puguen pagar per ell, l'equip perdrà molt a nivell esportiu si se'n va. Preferiria explorar altres vies abans de recórrer a eixa. Però també caldria saber què vol fer el jugador.
-
IMPOSIBLE!!!Està difícil, sí. Però també ho està la venda de Pepelu abans d'eixe dia. Crec que encara que està clar que el club necessita els 5 milions que puguen pagar per ell, l'equip perdrà molt a nivell esportiu si se'n va. Preferiria explorar altres vies abans de recórrer a eixa. Però també caldria saber què vol fer el jugador.
Està difícil qualsevol venda perquè tots saben que necessitem vendre i aprofitaran l'ocasió per a oferir quantitats per baix del valor real. O ens posem durs i no malvenem tot i sobrepassar el 30 de juny, o haurem de malvendre. No tenim la sarten pel mànec a l'hora de negociar i ningú vindrà ara amb preses oferint 10 kilos per De Frutos, ni 1 per Vezo.
-
Igual les pajiplantilles hem d'anar fent-les de 18 jugadors i estar segurs de quins podrien jugar amb fitxa del filial "trampejant" un poc
-
@nabil-el-zhar dijo en Pròxima temporada:
Igual les pajiplantilles hem d'anar fent-les de 18 jugadors i estar segurs de quins podrien jugar amb fitxa del filial "trampejant" un poc
Les fitxes del filial han de ser sub-23 per a poder alternar amb el primer equip, així que només podrien registrar-se així Pubill (que en realitat encara no ha tingut mai fitxa del primer equip), Herrero i Blesa.
-
Vist que no han renovat ni a Postigo ni a Pier, que hi han un fum de jugadors en venta i tal ara mateix "fixes" (que no puguen computar com a jugadors del filial) tenim
Femenías
Son
Dela
Alex Muñoz
Franquesa
Saracchi
Pablo Martínez
Kocho
Oriol Rey
Sergio Lozano*
Brugui
Oscar Clemente
Rober Ibáñez
Musonda
Cantero
Bouldini
Dani Gómez
*Oficial el dimarts
17 jugadors, faltaria 1 per al màxim de 18 al que suposadament podrem aspirar per la sanció de la lliga fruït del 3r any consecutiu amb pèrdues (i si realment Ibo o Montiel van a/poden tornar directament tindríem les 18 ocupades).
Cuñat, Toni Herrero i Blesa entenc que sí podrien estar amb fitxa del filial. Em corregiu si m'equivoque.
A la llista no veu a:
Cárdenas
Pubill
Vezo
Pepelu
De FrutosAls que es vendrà.
Anem molt justos, no? Per exemple la defensa i l'atac l'hem de fer de noves i en cas de sanció no tindríem fitxes disponibles si no conseguim traure gent d'ahí.
Supose que la majoria coincidim en traure de la primera llista a Saracchi/Franquesa, Musonda, Cantero, Bouldini i Dani Gómez per a tractar de tindre espai per a millors jugadors.
Si vengueres als primers i tragueres als segons et faltarien 1 lateral dret, 2 centrals i 3 davanters.
Quedaria així les 18 fitxes + 4 del filial (Cuñat, Primo, Herrero i Blesa):
Porters: Femenías, Cuñat, Primo
Laterals: Son, X, Franquesa o Saracchi, Herrero
Centrals: Dela, Alex Muñoz, X i X
Migcampistes: Pablo Martínez, Kocho, Oriol Rey, Blesa
Bandes: Brugui, Rober Ibáñez, Óscar Clemente, Sergio Lozano
Davanters: X, X i XEn total seria fer 10 fitxatges (hem fet 4 ja) i 10 eixides (5 per traure diners i 5 per rendiment nefast). Massa faena, no?
-
Vist que no han renovat ni a Postigo ni a Pier, que hi han un fum de jugadors en venta i tal ara mateix "fixes" (que no puguen computar com a jugadors del filial) tenim
Femenías
Son
Dela
Alex Muñoz
Franquesa
Saracchi
Pablo Martínez
Kocho
Oriol Rey
Sergio Lozano*
Brugui
Oscar Clemente
Rober Ibáñez
Musonda
Cantero
Bouldini
Dani Gómez
*Oficial el dimarts
17 jugadors, faltaria 1 per al màxim de 18 al que suposadament podrem aspirar per la sanció de la lliga fruït del 3r any consecutiu amb pèrdues (i si realment Ibo o Montiel van a/poden tornar directament tindríem les 18 ocupades).
Cuñat, Toni Herrero i Blesa entenc que sí podrien estar amb fitxa del filial. Em corregiu si m'equivoque. A Cantero se li va fer fitxa del 1r equip??
A la llista no veu a:
Cárdenas
Pubill
Vezo
Pepelu
De FrutosAls que es vendrà.
Anem molt justos, no? Per exemple la defensa i l'atac l'hem de fer de noves i en cas de sanció no tindríem fitxes disponibles si no conseguim traure gent d'ahí.
Supose que la majoria coincidim en traure de la primera llista a Saracchi/Franquesa, Musonda, Cantero, Bouldini i Dani Gómez per a tractar de tindre espai per a millors jugadors.
Nano, jo la llista dels que “es vendrá” no la tinc gens clara. De moment no hi ha mes que rumors per De Frutos i una negociació no tancada per Pepelu.
En realitat, el haver incomplit el fair play per tercer any consecutiu ens lleva presió: ens van a sancionar igual, aixina que…
En realitat ens tenim que lliurar de sous alts: De Frutos, Vezo i… Dani Gomez
-
@gimnastico_1909 jo sí crec que eixos 5 van a eixir la veritat, sobre tot Cárdenas, Pepelu i Pubill perquè donen benefici net al balanç. De Frutos, Vezo i Dani Gómez els podràs traure però per pipes. Ja de la resta que nomene, els trauria pagant si fera falta però no hi han cacaus per a fer-ho.
-
@gimnastico_1909 jo sí crec que eixos 5 van a eixir la veritat, sobre tot Cárdenas, Pepelu i Pubill perquè donen benefici net al balanç. De Frutos, Vezo i Dani Gómez els podràs traure però per pipes. Ja de la resta que nomene, els trauria pagant si fera falta però no hi han cacaus per a fer-ho.
Coincido totalmente.
Por De Frutos Vezo y Dani Gómez, si te liberas de ellos sin conseguir ni un euro ya me daría por satisfecho.
Para mí y coincido, lo UNICO TRASPASABLE serían Pepelu, Pubill y Cárdenas.............y nadie mas.
-
@levante39 Estamos locos o que, como vas a dejar a DF marchar por cero €??
- Vendele tu parte al Madrid
- Haz un pack goloso pal Rayo, DF 3 kilos y Montiel
-
@alekgrana dijo en Pròxima temporada:
Cuestión de opiniones, si yo tuviera que comprarlo (que quede entre nosotros) NO PAGARÍA NI UN SOLO EURO, actualmente es un PAQUETE.
-
@levante39 dijo en Pròxima temporada:
Cuestión de opiniones, si yo tuviera que comprarlo (que quede entre nosotros) NO PAGARÍA NI UN SOLO EURO, actualmente es un PAQUETE.
Ok, pues como es un paquete, que interesa a varios clubs, aceptas 3 kilos y Montiel y le das puerta
-
@levante39 Con esa actitud desde luego poco conseguimos
-
Con De frutos cometimos el mismo error que con Capaña. Recibimos una oferta buena por él y no lo vendimos. “Suerte” de que no subimos a primera y no lo hemos renovado con una ficha alta.
Ahora de Frutos almenos cobra poco. Te permitirá que alguien se arriesgue a llevárselo. Si hubiera renovado y cobrara 1-2kilos ya te digo yo que nadie se lo llevaba.
Moraleja. Sea quien sea el jugador. Siempre que la oferta recibida sea mayor que lo desembolsado por él…. SE VENDE!!!
-
@vgrana Eso no tiene ningún sentido. Si has fichado a un jugador libre y te pagan 10000 euros, lo vendes? Tengamos cabeza, si la oferta es buena se vende, sino no.
-
@vgrana dijo en Pròxima temporada:
Con De frutos cometimos el mismo error que con Capaña. Recibimos una oferta buena por él y no lo vendimos. “Suerte” de que no subimos a primera y no lo hemos renovado con una ficha alta.
Ahora de Frutos almenos cobra poco. Te permitirá que alguien se arriesgue a llevárselo. Si hubiera renovado y cobrara 1-2kilos ya te digo yo que nadie se lo llevaba.
Moraleja. Sea quien sea el jugador. Siempre que la oferta recibida sea mayor que lo desembolsado por él…. SE VENDE!!!
Le veo algunas fisuras a esa estratagema
-
@vgrana dijo en Pròxima temporada:
El LUD o más bien su presidente, traicionó lo que se venia haciendo con los Kone, Caicedo, el tico, Lerma etc..
Y como rompes tu regla, tu ley, amos lo que venias haciendo, te jodes y bailas u te tragas a estos, por listo, por figura , por gurú venido a menosQue se vaya ya por Dios, que se pinga Boluda o Pietro villanoel o quien sea
-
@biku dijo en Pròxima temporada:
@levante39 Con esa actitud desde luego poco conseguimos
.......De Frutos es uno de los que más han colaborado para el NO ASCENSO.
Por miedoso, y la poca actitud demostrada durante toda esta última temporada.
Tal vez la causa sea la LESIÓN sufrida en la anterior temporada, pero visto su rendimiento final ha sido de vergüenza y eso a un jugador de su calidad NO SE LO PERDONO.
-
@levante39 Nadie te quita razón, puerta con él, pero rsscando algo, dinero, jugadores o ambas cosas
La única limitación debe ser la de no traspasar a ningun jugador a la Chotencia a no ser que vengan con la cláusula
-
@levante39 Si por una temporada mala, por un jugador que el mercado parece estar dispuesto a pagar 4-5 millones, tu lo regalas, pues mal vamos. Un jugador vale lo que estén dispuesto a pagar por él hasta su cláusula y no lo que el sentimiento te diga. Y yo prefiero esos 4-5 que 0. Los equipos tienen un poco de visión más allá de la última temporada. De Frutos tiene potencial de sobra para primera como se ha visto yen situación normal valdría entre 8 y 12.
-
Me siguen diciendo por distintas barras de Bar que el LUD esta interesado en Sergi Enrich...que yo me equivoqué al comentarlo en el foro y dije Dani Escriche
-
Lo de De Frutos deuria servir per a aprendre que si et paguen prou pasta i el jugador no vol quedar-se...porta però sense dubtar-ho.
També és veritat que l'any passat ningú el volia deixar anar perquè pensàvem seria clau. Altre aprenentatge junt amb el de Morales. Ser decisiu en 1a no implica ser-ho en 2a. Si es compleixen les premisses anteriors, porta porta porta.
I anava a afegir, especialment en cas de tindre pèrdues i necessitat de vendre però és que...i sense necessitat també. Que no funcionen els jugadors que no volen estar. Més val fer caixa.
-
Me siguen diciendo por distintas barras de Bar que el LUD esta interesado en Sergi Enrich...que yo me equivoqué al comentarlo en el foro y dije Dani Escriche
Tiene 33 años pero creo que mejora a todos los delanteros de esta temporada.
-
Horrible.
-
A Sergi Enrich ben lluny que junt amb Luna va ser qui difundiren un vídeo tenint relacions amb una xavala.
-
@rana-baileys por favor no, Sergi Enrich ni en pintura me da igual lo q mejore... Con lo que costó quitarse encima a Luna... Para traer al colega. Espero que sea una broma.
-
@nabil-el-zhar que alguien se lo diga al Lidl, por si no se ha enterao
-
@serxicer dijo en Pròxima temporada:
@rana-baileys por favor no, Sergi Enrich ni en pintura me da igual lo q mejore... Con lo que costó quitarse encima a Luna... Para traer al colega. Espero que sea una broma.
Ah bueno, es verdad, ya no me acordaba de su colegueo con Luna.
Pues nada, que pase otro.
-
@rana-baileys dijo en Pròxima temporada:
Tiene 33 años pero creo que mejora a todos los delanteros de esta temporada.
Soldado 2.0