Els pura sang...
-
...del fòrum, presents!
Bueno, bueno, bueno ja no recordàvem lo molt que donaven de si els parons de seleccions!
Hui dia 4 de setembre del 2025 serà recordat per una inesperada confessió. @gimnastico_1909 tens alguna cosa a dir?
Així que s'obri la veda, que els penitents comencen a desfilar exonerant els seus pecats compartits
PURA SANG:
CONVERSOS:
- Nabil El Zhar: 2011 (ex culé)
- rubimor: 2009 (ex xoto)
-
Choto hasta 2009 el primer año de Luisgar y fecha en la que me registre en este nuestro foro.
Si bien de pequeño jugué un par de años en el Levante antes de que construyeran la ciudad deportiva de Buñol, tenía pases por eso...y cuando en el colegio daban entradas iba al Ciutat.
-
Eixiu els del Cabanyal o el % de puressa del fòrum quedarà en entredit
Els pura sang son de naixement o si no els agradava el futbol i s'aficionarem més tard, sense altre equip directament al Llevant, valen també? Això sona a mirlo blanco, crec.
-
Maedeu açò és Foroche. Tots conversos.
-
@joscbf dijo en Els pura sang...:
Maedeu açò és Foroche. Tots conversos.
Pido perdón por no tener un abuelo que tuviese un pase en el Vallejo!!!
Acepto mi castigo
-
Criado en la plaza de las Atarazanas (el Grao) y el Cabanyal, cuando tuve uso de razón ya era simpatizante del L.U.D...
Convertí para la causa a mi mujer, que era chotilla, cuando estábamos en 2 B...
-
Maedeu açò és Foroche. Tots conversos
Hay que iniciar una cruzada...
-
Jo antivalencianista desde 1919, era un poc del Barça, pero de xicotet el amo del Bar del meu poble (que era de Serra,poble de Gaspar Rubio) era moltissim del Llevant i com veía que tot el poble que son la majoria xotos li feien la conya doncs em vaig fer llevantinista per el tío Navarrete, era una persona molt peculiar, comten el majors que cuant el Llevant feia algún partit de pretemporada per la zona la plantilla i directiva anaven al Bar Navarrate...
-
@nabil-el-zhar dijo en Els pura sang...:
Els pura sang son de naixement o si no els agradava el futbol i s'aficionarem més tard, sense altre equip directament al Llevant, valen també? Això sona a mirlo blanco, crec.
Yo de nacimiento/por familia si era algo era granota... pero por unas cosas u otras gran parte de mi infancia y juventud se pasó entre el desinterés por el fútbol y un poco de xoterío en el cole.
De granota puro debo llevar como 20 y pocos años.
-
Pura sang.
Vivia al carrer Alboraia i des de nano a Vallejo.
Si que de gran sempre he sentit simpatia per l'ath. Bilbao per allò que tots eren de la terra.
-
@kiso-por-vi dijo en Els pura sang...:
Pura sang.
Si que de gran sempre he sentit simpatia per l'ath. Bilbao per allò que tots eren de la terra.Ostras tu peinas canas!
-
Pura sang. Del Cabanyal de naiximent i del Llevant de tota la vida. Y per supost, no puc vore qualsevol cosa que se li parega al Valensia C.F., escomensant per A punt, que no pot ser mes xoto.
-
@joscbf i tu que?
@alekgrana lo teu té mèrit no sols pura sang sinó també propagador de la fe verdadera, ole tu
@Malcontent aleshores te contem com a convers o com a que? Has sigut o no d'altre equip?
@pacollu bon poble Serra, ojalà haver tingut eixos referents sort que m'abuelo era del Llevant (passa que fins als 15 no vaig tindre apenes relació)
@kiso-por-vi no pensava que cap del fòrum hauria viscut Vallejo, tu eres altra cosa, ja no pura sang sinó pedra fundacional!
@jjllevant pura sang clàssic, molt bé, no esperàvem menys sent canyabalero
-
Pura sang. Pare, mare i iaios del Cabanyal. De xicotet tots els amics del Valencia i nosatros en 2B. No me anrecorde molt de aquells partits jo al camp jugaba als cromos......
-
@rubimor dijo en Els pura sang...:
Pura sang.
Si que de gran sempre he sentit simpatia per l'ath. Bilbao per allò que tots eren de la terra.Ostras tu peinas canas!
i gràcies, perquè per altres de la meua edat i més joves no tenen res a pentinar.
-
@jjllevant Puede que nos conozcamos o puede que no, pero casi seguro que familia nuestra se conozcan...eso seguro y más si son de tota la vida de alli
-
@joscbf i tu que?
@alekgrana lo teu té mèrit no sols pura sang sinó també propagador de la fe verdadera, ole tu
@Malcontent aleshores te contem com a convers o com a que? Has sigut o no d'altre equip?
@pacollu bon poble Serra, ojalà haver tingut eixos referents sort que m'abuelo era del Llevant (passa que fins als 15 no vaig tindre apenes relació)
@kiso-por-vi no pensava que cap del fòrum hauria viscut Vallejo, tu eres altra cosa, ja no pura sang sinó pedra fundacional!
Jo també he viscut Vallejo i altres del fòrum. Però això que ho diguen ells.. si volen.
-
@nabil-el-zhar sí, sí jo era un xiquet i encara me'n recorde de patir l'arbitratge de Ferrete, jo sé, que algún més del foro se'n recordarà.
Un regal d'història:
-
@rana-baileys què em dius? La camarilla +70 actuant en les ombres? U.u
-
@nabil-el-zhar sí, sí jo era un xiquet i encara me'n recorde de patir l'arbitratge de Ferrete, jo sé, que algún més del foro se'n recordarà.
Un regal d'història:
COOOOOOM???
Estem rodejats de lo milloret, mai tinguí dubte però ara ja confirmem
-
@joscbf i tu que?
Jo que? pues... La meua família paterna amb vuit cognoms grauers/canyamelers. La meua familia materna, d'arrels conquenses. En ma casa a ningú li agradava el futbol excepte a m'abuelo matern, que com a bon manxego era del Madrid. Així que en eixe moment de la preadolescència en que has de poder parlar de futbol per no quedar fora en moltes converses (sobre tot en la banda de música que hi havia un ambient molt futbolero), vaig començar a seguir al Madrid i així va ser uns pocs anys.
Evidentment, al Madrid el seguia per la tele.
La primera vegada que vaig xafar el Nou Estadi i vaig vore futbol en directe va ser amb unes entrades d'eixes que Villarroel regalava, un partit contra el Gavà. El flechazo va ser instantani, i vaig començar a seguir a eixe equip del que era la gent major del barri, que jugava contra equips de poble i que quan plovia obria la tribuna pa que ens refugiarem tots. Eixa promoció d'ascens a Segona de l'any 96 ja la vaig seguir amb tota la intensitat, i amb el primer sou que vaig guanyar me vaig traure el passe (ja en 1999), i fins ara.
De fet, vaig passar de simpatitzar amb el Madrid a l'antimadridisme en un sospir. L'única vegada que vaig celebrar amb alegria una victòria del Madrid va ser quan li guanyaren la final de Champions als xotos.
-
Un regal d'història:
Para que veamos cómo es esto del fútbol. Los granotas dijeron que fue un desastre absoluto y me lo creo. Para los murcianos, tuvo una actuación magnífica. Esto es el fragmento de la crónica del partido del día siguiente en La Hoja del Lunes de Murcia donde se refiere a Ferrete.
-
Pues no sé, como veáis xD tengo esa corta etapa de infancia/adolescencia un poco difuminada entre el desinterés futbolístico y el xoterío por contagio... aunque tampoco es que fuera a Mestalla ni nada en realidad.
-
@Nabil-El-Zhar En funció del resultat d'este fil, igual el pròxim que òbrigues hauria de ser una enquesta sobre si canviem el nom de foro de "Granotas.net" a "Conversos.net"
Per cert, de tota la vida on hi ha un numero important de conversos, cal una Santa Inquisició que vetlle pel manteniment de l'ortodòxia. Jo me preste voluntari per a fundar-la
-
@Nabil-El-Zhar En funció del resultat d'este fil, igual el pròxim que òbrigues hauria de ser una enquesta sobre si canviem el nom de foro de "Granotas.net" a "Conversos.net"
Per cert, de tota la vida on hi ha un numero important de conversos, cal una Santa Inquisició que vetlle pel manteniment de l'ortodòxia. Jo me preste voluntari per a fundar-laAquí preparando la barbacoa
-
Per cert, de tota la vida on hi ha un numero important de conversos, cal una Santa Inquisició que vetlle pel manteniment de l'ortodòxia. Jo me preste voluntari per a fundar-laEsto madridista!
El problema és, la nostra descendència queda neta o seguiran penant fins segona generació?
-
...del fòrum, presents!
Bueno, bueno, bueno ja no recordàvem lo molt que donaven de si els parons de seleccions!
Hui dia 4 de setembre del 2025 serà recordat per una inesperada confessió. @gimnastico_1909 tens alguna cosa a dir?
Així que s'obri la veda, que els penitents comencen a desfilar exonerant els seus pecats compartits
PURA SANG:
CONVERSOS:
- Nabil El Zhar: 2011 (ex culé)
- rubimor: 2009 (ex xoto)
@gimnastico_1909 dijo en Sergio Lozano:
Jajajaja. Como os habéis puesto. Pues creo que ya lo he comentado alguna vez.
Desde hace unos 20 años (algo bueno tenía que haber hecho el cacique) él Levante es muy conocido en ambientes colegiales (jugar en primera muchos años ayuda), pero antes los xotos lo dominaban todo (además jugaban en Europa con cierta regularidad), así que eran a los que seguía de chaval. Un familiar algo lejano (este si, de raigambre gimnastiquista) me regaló un pase juvenil (tendría yo doce o catorce años), así que asisti a varias temporadas en segunda B o segunda, quedando enamorado.Desde entonces el Levante era el equipo del corazoncito, y el Valencia “el que jugaba contra los grandes” (también fui socio de los xotos una temporada o dos). En semejante absurdo estuve varios años, hasta que me di cuenta de que aquello no tenía sentido. Me centre en el Levante y mandé a hacer puñetas a los xotos. Y hasta la fecha.
-
Haced caso al catolicarra aficionado a la historia: la Inquisición no está para los conversos sinceros, sino para los marranos. O sea, los falsos conversos. Y preservar la pureza de la fe, ya que estamos.
O sea, que la inquisición foril estaría para los segundieris de turno.
Y para censurar opiniones antilevantinistas.
-
@gimnastico_1909 dijo en Els pura sang...:
Haced caso al catolicarra aficionado a la historia: la Inquisición no está para los conversos sinceros, sino para los marranos. O sea, los falsos conversos. Y preservar la pureza de la fe, ya que estamos.
O sea, que la inquisición foril estaría para los segundieris de turno.
Y para censurar opiniones antilevantinistas.Ya, pero no puedes saber si un converso es sincero o no sin una institución que garantice que los no sinceros serán perseguidos y reconciliados. Yo lo veo.
-
...del fòrum, presents!