Porra Llevant UE VIII
-
Llevant 1 - 1 Betis
G. Brugui
C. Musuayi
T. Dela -
Llevant 1 - 1 Betis
G. Romero
C. Musuayi
T. Oriol -
Llevant 2 - 1 Betis
G. Musuayi
C. Musuayi
T. Olasa -
Levante UD 2 - Real Betis B. 1
G : Brugui
C : Dani Requena
T : Olasagasti -

Espanyol 3 - 0 Llevant
G. -
C. Etta i Bardeli
T. -Osasuna 0 - 0 Llevant
G. -
C. Victor Garcia i Toljan
T. Romero -
Levante UD 1 - Real Betis B. 1
G : Romero
C : Víctor García
T : M.Sanchez -
Levante 0- Betis 1
G -
C Toljan
T - -
@Nabil-El-Zhar ¿Has actualisat en algún puesto la clasificació general de totes les porres? Em sembla que vaig pujar un poc la temproada pasà

-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE VIII:
@Nabil-El-Zhar ¿Has actualisat en algún puesto la clasificació general de totes les porres? Em sembla que vaig pujar un poc la temproada pasà

Si apretes en l'etiqueta gris baix del títol on posa PORRA accedeixes a l'històric de fils relacionats en un estan totes els pòdiums i classificació de punts totals.
En eixe fil, de fet, comentí el següent:
Com també deuriem vore a @gimnastico_1909 que amb la segona posició (per què poc!) ha superat la seua millor posició a la 2a edició on va quedar 3r. En tot cas haver fet tants punts el fa escalar de la cinquena a quasi empatar amb la tercera plaça en punts totals.
Així que sí has pegat un bon bot
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE VIII:
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE VIII:

Si apretes en l'etiqueta gris baix del títol on posa PORRA accedeixes a l'històric de fils relacionats en un estan totes els pòdiums i classificació de punts totals.
En eixe fil, de fet, comentí el següent:
Com també deuriem vore a @gimnastico_1909 que amb la segona posició (per què poc!) ha superat la seua millor posició a la 2a edició on va quedar 3r. En tot cas haver fet tants punts el fa escalar de la cinquena a quasi empatar amb la tercera plaça en punts totals.
Així que sí has pegat un bon bot
Tens raó, perdona, moltes gràcies!!