Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse
    1. Home
    2. Nabil El Zhar
    3. Mensajes
    Desconectado
    • Perfil
    • Siguiendo 1
    • Seguidores 8
    • Temas 190
    • Mensajes 15,513
    • Grupos 2

    Mensajes

    Recientes Mejor valorados Controversial
    • RE: Mundial 2026

      @rana-baileys dijo en Mundial 2026:

      Clasificados 🤗

      Enhorabona

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: La Pedrera Granota

      https://plazadeportiva.valenciaplaza.com/plazadeportiva/levanteud/el-atletico-levante-ud-y-aaron-murenzi-han-llegado-a-un-acuerdo-para-la-incorporacion-del-jugador

      @spoildmb ?

      El dissabte un xotet del poble em digué que és íntim del jefe d'scouting i li ha preguntat si és seu el fitxatge i m'ha reenviat àudio amb detalls del procés (to insider).
      La conclusió és que el xaval és "top top" (literal)

      https://www.tiktok.com/@hsk...11/video/7558480746223078678

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: 1 i 2 RFEF

      a8a8609e-880a-48bf-9896-791df7b2edd7-image.png

      publicado en Fútbol en general
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: La Pedrera Granota

      @Vgrana però que vols dir que Calatrava va a formar part del 1r planter?

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      @Grana16 dijo en Planificación 26/27:

      @gimnastico_1909 segurament el deixen anar lliure i li claven un plus de 200.000 o 300.000 euros en cas d'ascens i au.
      Jo el vendria per mig millo i li clavaria mig mes en cas d'ascens. Elgezabal com a suplent el val per a primera i si sen va es tindran que gastar els diners en un altre

      Per a suplent Cabello i fitxar dos centrals

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      @gimnastico_1909 dijo en Planificación 26/27:

      @Nabil-El-Zhar dijo en Planificación 26/27:

      Elgezabal amb Calero
      Fa sentit
      https://www.mundolevanteud.com/2026/06/el-real-oviedo-pendiente-unai-elgezabal.html?m=1

      Te contrate. Encara rascarem algo

      Sí, no pagar-li l'últim any

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      Elgezabal amb Calero
      Fa sentit
      https://www.mundolevanteud.com/2026/06/el-real-oviedo-pendiente-unai-elgezabal.html?m=1

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mundial 2026

      @rana-baileys dijo en Mundial 2026:

      @gimnastico_1909 dijo en Mundial 2026:

      @rana-baileys dijo en Mundial 2026:

      @gimnastico_1909 dijo en Mundial 2026:

      Por cierto, partidazo el de Costa de Marfil contra Ecuador. Dos balones al travesaño los andinos y uno los africanos, pero al final se impuso Costa de Marfil por un solitario gol en la spostrimerías del encuentro.

      Andinos, aunque la gran mayoría de los jugadores son costeños.

      ¿Es tu primer equipo este mundial? ¿O el segundo?

      El primero, sin dudarlo. ☺️

      Pues a animar al segon

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Cajón de sastre granota

      Estic fent neteja d'armari i han aparegut les bufandes de l'Europa League contra Olympiakos i Rubin Kazan eixes que regalava el club per al partit de casa.
      Com anava amb el iaio les tinc dobles.
      Si algú en vol alguna, li la done sense problema.

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mundial 2026

      Han destituït a l'entrenador tunesí no sé si és 1a vegada en un mundial després del primer partit

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mercat fitxatges 2026

      No ens toca però tan bé varen vore a Demichelis en Mallorca que el renoven fins a 2028 amb el descens?

      Tot per a que ara els deixe tirats per a anar a Alemanya.

      No sé que li veren però després de lo de Ramis a Osasuna o Manolo seguint a l'espanyol

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mercat fitxatges 2026

      @pacollu dijo en Mercat fitxatges 2026:

      El Llevant interesat en la cesió per Iker Luque del Atl. De Madrid que per cert ja li va marcar al Valensia en Mestalla

      Pa això tenim a Paco Cortés que sí no ha demostrat gran cosa per ara
      Però cessions que siguen de tios que han jugat en 1a almenys, per poc que siga, no incògnites
      Tot i que si hi ha una posició per a provatures és la d'extrem però tenint a Tay també...
      Si ve este Cortés fora i no m'agradaria

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mercat fitxatges 2026

      @rubimor dijo en Mercat fitxatges 2026:

      Ms importa un Cipenga

      Acaba contracte i té bons números 6 gols i 9 assistències al Castelló
      Ara al Mundial
      Venia de lliga portuguesa així que parla la llengua del mister i algo de valencià haurà après per la Plana

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mundial 2026

      https://www.mundolevanteud.com/2026/06/que-jugadores-levante-ud-disputado-mundial-futbol-largo-historia.html?m=1

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Mercat fitxatges 2026

      Els balls a la banqueta també conten

      Bordalàs renova al Geta així que altre any que no baixen

      Ramis fitxa per l'Osasuna lo qual em sembla prou trist tenint la pasta que tenen

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      @Malcontent no, ho va fer de relleno perquè se quedava curt el vídeo

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • Mercat fitxatges 2026

      Bueno tocarà comentar els fitxatges dels competidors

      Jon Guridi al Sevilla lliure de l'Alavés. 4 anys
      En què poqueta cosa s'ha quedat el Sevilla

      Per tema preu d'Espí dir que Muriqi ha eixit al Fenerbache per 15M havent fet 22 gols (també té 32 anys). Per contextualitzar preus

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      @pacollu dijo en Planificación 26/27:

      Pablo Martínez igual va al Sevilla.

      On ho has llegit?

      Val Cadena Ser i tal

      Bueno a banda:

      https://www.lasprovincias.es/levanteud/levante-cierra-puerta-pablo-martinez-abre-clubes-20260606000827-nt.html

      Si no n'hi ha oferta de renovació com diu ahí ni n'hi haurà...

      Em fa pensar això de "fue de los pocos jugadores que fueron a la despedida de Morales" serà perquè estan fent neteja d'una quadrilla dins del vestuari?

      Elgezabal i sobretot Brugui parlaren al vídeo per capitans (espere, del segon el primer ja ha donat tot el que havia que donar). Primo ni comente perquè és puro relleno

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Campaña de abonos Levante UD temp. 2026/27

      Molt d'acord amb l'article de Bens a curt plaç et "renta" que adults-espectadors ocupen els llocs deixats pels pases barats però a llarg plaç arriscar eixa massa jove de granotes no té cap sentit.

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar
    • RE: Planificación 26/27

      Ciao Ryan

      publicado en Levante UD
      Nabil El ZharN
      Nabil El Zhar