Mensajes
-
RE: La Pedrera Granota
El dissabte un xotet del poble em digué que és íntim del jefe d'scouting i li ha preguntat si és seu el fitxatge i m'ha reenviat àudio amb detalls del procés (to insider).
La conclusió és que el xaval és "top top" (literal) -
RE: La Pedrera Granota
@Vgrana però que vols dir que Calatrava va a formar part del 1r planter?
-
RE: Planificación 26/27
@Grana16 dijo en Planificación 26/27:
@gimnastico_1909 segurament el deixen anar lliure i li claven un plus de 200.000 o 300.000 euros en cas d'ascens i au.
Jo el vendria per mig millo i li clavaria mig mes en cas d'ascens. Elgezabal com a suplent el val per a primera i si sen va es tindran que gastar els diners en un altrePer a suplent Cabello i fitxar dos centrals
-
RE: Planificación 26/27
@gimnastico_1909 dijo en Planificación 26/27:
@Nabil-El-Zhar dijo en Planificación 26/27:
Elgezabal amb Calero
Fa sentit
https://www.mundolevanteud.com/2026/06/el-real-oviedo-pendiente-unai-elgezabal.html?m=1Te contrate. Encara rascarem algo
Sí, no pagar-li l'últim any
-
RE: Planificación 26/27
Elgezabal amb Calero
Fa sentit
https://www.mundolevanteud.com/2026/06/el-real-oviedo-pendiente-unai-elgezabal.html?m=1 -
RE: Mundial 2026
@rana-baileys dijo en Mundial 2026:
@gimnastico_1909 dijo en Mundial 2026:
@rana-baileys dijo en Mundial 2026:
@gimnastico_1909 dijo en Mundial 2026:
Por cierto, partidazo el de Costa de Marfil contra Ecuador. Dos balones al travesaño los andinos y uno los africanos, pero al final se impuso Costa de Marfil por un solitario gol en la spostrimerías del encuentro.
Andinos, aunque la gran mayoría de los jugadores son costeños.
¿Es tu primer equipo este mundial? ¿O el segundo?
El primero, sin dudarlo.
️Pues a animar al segon
-
RE: Cajón de sastre granota
Estic fent neteja d'armari i han aparegut les bufandes de l'Europa League contra Olympiakos i Rubin Kazan eixes que regalava el club per al partit de casa.
Com anava amb el iaio les tinc dobles.
Si algú en vol alguna, li la done sense problema. -
RE: Mundial 2026
Han destituït a l'entrenador tunesí no sé si és 1a vegada en un mundial després del primer partit
-
RE: Mercat fitxatges 2026
No ens toca però tan bé varen vore a Demichelis en Mallorca que el renoven fins a 2028 amb el descens?
Tot per a que ara els deixe tirats per a anar a Alemanya.
No sé que li veren però després de lo de Ramis a Osasuna o Manolo seguint a l'espanyol
-
RE: Mercat fitxatges 2026
@pacollu dijo en Mercat fitxatges 2026:
El Llevant interesat en la cesió per Iker Luque del Atl. De Madrid que per cert ja li va marcar al Valensia en Mestalla
Pa això tenim a Paco Cortés que sí no ha demostrat gran cosa per ara
Però cessions que siguen de tios que han jugat en 1a almenys, per poc que siga, no incògnites
Tot i que si hi ha una posició per a provatures és la d'extrem però tenint a Tay també...
Si ve este Cortés fora i no m'agradaria -
RE: Mercat fitxatges 2026
@rubimor dijo en Mercat fitxatges 2026:
Ms importa un Cipenga
Acaba contracte i té bons números 6 gols i 9 assistències al Castelló
Ara al Mundial
Venia de lliga portuguesa així que parla la llengua del mister i algo de valencià haurà après per la Plana -
RE: Mercat fitxatges 2026
Els balls a la banqueta també conten
Bordalàs renova al Geta així que altre any que no baixen
Ramis fitxa per l'Osasuna lo qual em sembla prou trist tenint la pasta que tenen
-
RE: Planificación 26/27
@Malcontent no, ho va fer de relleno perquè se quedava curt el vídeo
-
Mercat fitxatges 2026
Bueno tocarà comentar els fitxatges dels competidors
Jon Guridi al Sevilla lliure de l'Alavés. 4 anys
En què poqueta cosa s'ha quedat el SevillaPer tema preu d'Espí dir que Muriqi ha eixit al Fenerbache per 15M havent fet 22 gols (també té 32 anys). Per contextualitzar preus
-
RE: Planificación 26/27
@pacollu dijo en Planificación 26/27:
Pablo Martínez igual va al Sevilla.
On ho has llegit?
Val Cadena Ser i tal
Bueno a banda:
Si no n'hi ha oferta de renovació com diu ahí ni n'hi haurà...
Em fa pensar això de "fue de los pocos jugadores que fueron a la despedida de Morales" serà perquè estan fent neteja d'una quadrilla dins del vestuari?
Elgezabal i sobretot Brugui parlaren al vídeo per capitans (espere, del segon el primer ja ha donat tot el que havia que donar). Primo ni comente perquè és puro relleno
-
RE: Campaña de abonos Levante UD temp. 2026/27
Molt d'acord amb l'article de Bens a curt plaç et "renta" que adults-espectadors ocupen els llocs deixats pels pases barats però a llarg plaç arriscar eixa massa jove de granotes no té cap sentit.

