@blaugranota:
Ja estàs fent-te perdonar. El trellat no té res a vore amb la legalitat, segons el teu criteri demanar en temps de Franco que la cartelleria de l'aeroport de Manises estiguera en valencià tampoc tenia trellat perquè el valencià no era cooficial. Hi ha una cosa que es diu "discriminació positiva" vers el valencià i els valencians ens la creguem o no ens la creguem, no hi ha més.
Es té que discriminar als desiguals. Als iguals hi ha que tractarlos igualment. Valencià i castellà son idiomes cooficials i iguals a Valencia. I ho son nomes en la llei, sino també per historia i realitat.
Tinc familiars valencianoparlants i atres castellanoparlants, tots d'açi. Equiparar el castellà amb un idioma extranger con el angles es tant con dir que els darrers son extangers en sa terra.
No tinc cap complex d' inferioritat, i estic molt orgullos d' esser valencià i bilingüe. Que s'ho façen de perdonar qui ho senta aixina. Jo no.
Pensé que el club deu ser bilingüe, pero no m'irrita ni que un message estiga tot en Valencià, ni tot en castellà.
Si tu penses que tindria que ficarse tot en Valencià, pots defendre la teua postura, pero si dones a entendre que el castellà es un idioma extranger, jo replicare. Perqué em sembla fora de la realitat.
Salutacions