El asunto Catalán (el joío…)
-
Ya sé que te cuesta irte a dormir sin que te de lo tuyo, ya.
Por favor, esas cosas por privi
-
Al año que viene voy a estar viviendo en Catalonia, empieza mi nueva vida allí.
Espero que me traten bien
-
@rana baileys:
Ya sé que te cuesta irte a dormir sin que te de lo tuyo, ya.
Por favor, esas cosas por privi
Nada, nada, todo público y con orgullo.
-
Al año que viene voy a estar viviendo en Catalonia, empieza mi nueva vida allí.
Espero que me traten bien
Te tratarán muy bien. Y será entretenido, ya verás. Cuando no tienen problemas, se los fabrican.
-
-
Puigdemont y sus muñecos continúan su proceso de Peronización: ahora un envite a todo el independentismo a ver quién la tiene más larga. ¿No queríais ruptura y empezar una nueva era? pues hala, a disolver los viejos partidos y todos bajo la égida del Josué del nuevo Israel.
Lo que no sé es porqué lo llaman Crida Nacional per la República. Debería ser Crida Democrática per la República. O Crida Delegada, o Crida Deportiva. En fin, que la siglas quedasen CDR…El PDeCat, cuyo máximo activo es el interfecto, considera "interesante" su propuesta, mientras Mas debe estar ya destruyendo documentos y llevándose todos los cuadros antes de que les obliguen a cerrar por quiebra como a su socia UDC.
ERC ha dicho que un huevo se "disuelven" en un frente patriótico. Con la carrera que llevan ellos, como para ahora ir de comparsas de otro.Que no pare la fiesta.
-
-
-
Els catalans són molt insolidaris, on no hi ha problemes, els inventen…. no era això?
O potser on sí que hi ha problemes intenten solucionar-los, on ni estats ni agències internacionals actuen, apareixen.
Ací vos presente el nacionalisme xenòfob i supremacista:
-
El nacionalismo tiene por definición una base supremacista, no querer ver eso es ser ingenuo como poco.
Mezclar eso con causas solidarias me parece torticero cuanto menos.
-
El nacionalismo tiene por definición una base supremacista, no querer ver eso es ser ingenuo como poco.
Mezclar eso con causas solidarias me parece torticero cuanto menos.
Es imposible. Cuando no se puede…no se puede ]({SMILIES_PATH}/eusa_wall.gif "Brick wall")
-
Lo mismo digo
-
@rana baileys:
Els catalans són molt insolidaris, on no hi ha problemes, els inventen…. no era això?
O potser on sí que hi ha problemes intenten solucionar-los, on ni estats ni agències internacionals actuen, apareixen.
Molts ajuntaments i comunitats a Espanya han fet la mateixa oferta. Això confirma que els nacionalistes supremacistes son espanyols?
-
Lo mismo digo
No, no digas lo mismo.
Me gustaría algún día un argumento con base real, con datos, e incluso con imágenes. Repetir siempre la misma cantinela, no admitir que todo en la vida tiene sus matices, generalizar, no dice mucho de tu capacidad de debatir, de buscar puntos de convergencia, de explicar divergencias.
Es muy cómodo contestar con un emoji, no molestarse en comprender las razones del otro, aunque no las compartas. Es mucho más complicado aportar ideas, dar pie a una conversación, a un diálogo.Quiero pensar que es el calor.
-
@rana baileys:
Molts ajuntaments i comunitats a Espanya han fet la mateixa oferta. Això confirma que els nacionalistes supremacistes son espanyols?
No entenc el que vols dir. A quina oferta et referixes?
I a la teua segona frase no trobe un sentit o una lògica.
-
@rana baileys:
@rana baileys:
No entenc el que vols dir. A quina oferta et referixes?
I a la teua segona frase no trobe un sentit o una lògica.No es difícil: la campanya freeopenarms es internacional, i molts ajuntaments, comunitats, entitas socials arreu de tota Espanya han fet la mateixa crida que el cartell que adjuntes com a eixemple de lo solidaris i no racistes que son els indepes (la seua insolidaritat i supremacisme es exclusivament front a la resta d'Espanya, cap a la resta del mon son super-solidaris, almenys de boqueta i mentres calga).
I la segona frase es deduix de la primera: si el nacionalisme català es solidari, i les institucions espanyoles son també solidaries… Catalunya es Espanya?
En cas contrari, quin sentit té ficar eixa foto com si demostrés alguna cosa específica dels indepes?
-
Anem a vore.
L'organització Proactiva Open Arms és catalana. La campanya de suport és internacional.
La qüestió és si en concentracions, manifestacions o grades "espanyolistes", algú ha vist esta o una altra simbologia de suport solidari a algun tipus de causa humanitària. Potser haurà existit però jo mai l'he vist. En cas contrari agrairia foto.
En això de la solidaritat amb l'interior, et pot dir, per exemple, que representants de partits sobiranistes s'han personat a Múrcia en l'anomenada "lluita de les vies".
I si per solidaritat s'entenen també comunicats, podria aportar molts que tracten sobre injustícies que ocorren en "l'odiada" Espanya.
-
"_El Foro de Sao Paulo, l'organització internacional que agrupa els partits i organitzacions d'esquerres i progressistes d'Amèrica Llatina i el Carib, va aprovar ahir una declaració que condemna la "deriva repressiva" de l'Estat Espanyol i dona total suport al procés català. El Foro agrupa els partits polítics que governen a països com Argentina, Xile, Uruguai, Brasil, Bolívia, Equador, Veneçuela, Nicaragua, El Salvador i Cuba, entre d'altres.
La declaració denuncia "la repressió i la vulneració de drets civils" que actualment pateix Catalunya i "l'existència de presos polítics i la judicialització de la política". "Mostrem la nostra preocupació per aquesta deriva repressiva davant l'expressió de moviments populars democràtics i denunciem la constant negativa al diàleg democràtic del govern espanyol i la seva ofensiva judicial", sentencia.
L'escrit també reconeix el dret a decidir del poble de Catalunya i condemna l'actuació de l'executiu espanyol. Per això, el manifest exigeix al govern de Pedro Sánchez que "garanteixi la llibertat i els drets, reconegui el d'autodeterminació i que s'estableixi un diàleg democràtic"_."
Una pregunta.
Tots estos partits i organitzacions d'esquerra i progressistes són tan panolis, estan tots tan equivocats que encara no se n'han adonat que el catalanisme sobiranista és xenòfob i de dretes?
No hi ha més cec que el que no vol veure.Afig que entre altres assumptes, s'ha recolzat en altres textos, la reivindicació històrica de Bolívia d'una eixida al mar i s'ha denunciat la persecució judicial de Rafael Correa.
-
@rana baileys:
No, no digas lo mismo.
Me gustaría algún día un argumento con base real, con datos, e incluso con imágenes. Repetir siempre la misma cantinela, no admitir que todo en la vida tiene sus matices, generalizar, no dice mucho de tu capacidad de debatir, de buscar puntos de convergencia, de explicar divergencias.
Es muy cómodo contestar con un emoji, no molestarse en comprender las razones del otro, aunque no las compartas. Es mucho más complicado aportar ideas, dar pie a una conversación, a un diálogo.Quiero pensar que es el calor.
Quiero pensar que es el calor lo que te impide darte cuenta de que en este caso te he intentado discutir lo que pones y como todo 'argumento' me has ofrecido un emoticono dándose contra una pared. Y luego encima me dices que es muy cómodo contestar con un emoji… lo que hay que leer.
Y te vuelvo a repetir que no voy a dejar que TÚ me intentes dar lecciones sobre 'matices' cuando salta a la vista que en demasiadas ocasiones eres el primero que se los salta a la torera en pos de tus tesis simplistas (nacionalismo catalán bien, resto España mal).Cada uno tiene su papel y sus convicciones: yo os leo con atención y sinceramente no me suele merece la pena complicarme para dar pie a conversaciones con ciertas actitudes. De tu parte no suelo ver una predisposición especial a 'comprender las razones del otro'. Y lo digo sin acritud, y admitiendo que tiro a lo cómodo o a lo menos complicado cuando no intento superar estas apreciaciones e intentar más a menudo darme contra la pared que suponen ciertos prejuicios.
PD; vuelvo a repetir que pienso que el nacionalismo POR DEFINICIÓN es supremacista y en cierto modo xenófobo. Si eso es o no de derechas ya cada uno que se lo mire. Lo que creo que sucede con todos estos 'partits i organitzacions d'esquerra i progressistes' no es que sean panolis, sino que ponen otras cosas por encima de esa consideración, se tapan los ojos y en mi opinión es un error de bulto. No hi ha més cec que el que no vol veure.
-
@rana baileys:
Anem a vore.
L'organització Proactiva Open Arms és catalana. La campanya de suport és internacional.
La qüestió és si en concentracions, manifestacions o grades "espanyolistes", algú ha vist esta o una altra simbologia de suport solidari a algun tipus de causa humanitària. Potser haurà existit però jo mai l'he vist. En cas contrari agrairia foto.
En això de la solidaritat amb l'interior, et pot dir, per exemple, que representants de partits sobiranistes s'han personat a Múrcia en l'anomenada "lluita de les vies".
I si per solidaritat s'entenen també comunicats, podria aportar molts que tracten sobre injustícies que ocorren en "l'odiada" Espanya.Perdona, hi ha moltes associacions en favor dels immigrants a Espanya, i en les manifestacions "espanyolistes" no s' ensenyen eixos messages perque no toca ahí, de la mateixa forma que en les manifestacions dels indepes només hi ha estelades, i no estes pancartes.
Em sembla que té poc trellat negar la evidencia de que getn en favor i en contra de acollir immigrants hi ha en Catalunya com a la resta d'Espanya. Senzillament, no té res a vore amb el moviment independentista, sino en una alineació esquerra-dreta, que hi ha en totes les societats.Si tu penses que es precís blanquejar l' image de l'independentisme mostrant als independntistes solidaris amb els immigrants ilegals, serà perque penses, o creus, que la seua image està embrutida.
Eixa pancarta al futbol no canvia el fet objectiu de que l'independentisme català es basa en la premisa de que ser català, per se, es millor que ser espanyol, i que en catalunya son més treballadors, més eficients i més democrátics que la resta dels espanyols.
Supremacisme, per moltes pancartetes que tregas.
-
És molt curiós que quan molts opinen una cosa i un opina una altra, són eixos molts els que estan equivocats i un el que porta la raó.
És el conte del què va per l'esquerra en una autopista.
Ho dic per allò que s'ha afirmat per Malc dels representants de l'esquerra llatinoamericana. Res, cometen un error.
Supose que l'encert està de la teua part.
Molta vanitat, no?En el fet que la imatge de l'independentisme estiga bruta, sens dubte. Ja s'encarrega d'això la caverna i els seus inenarrables braços. Tots els dies, a totes hores.
I a pesar de tot l'esquerra llatinoamericana ho recolza. Són estúpids a temps complet, segons pareix. Recolzen a feixistes i no ho saben.En això de les pancartes solidàries de nacionalistes espanyols, quan toca? En un estadi no, als carrers tampoc.
Em pareix que per a ells no toca mai.
-
Lo más curioso en realidad es cuando uno opina una cosa y se enroca empeñándose en no entender lo que le dicen, o incluso lo adapta a sus intereses.
Pero lo peor de todo es que esa persona tenga las santas narices de tachar de vanidad el pensar que uno está en lo correcto… cuando ÉL HACE LO MISMO. Hay muchas autopistas y varios carriles y sentidos, pero bueno, tú a la tuya.
Yo no afirmo que esa gente cometa un error sin más o que ni mucho menos apoyen a 'feixistes'. Yo digo que el NACIONALISMO (el español TAMBIÉN) tiene una raíz indudablemente supremacista. Y pienso que muchos, por error o deliberadamente, prefieren tapar eso vistiendo su causa de importancia y de 'izquierda'. Y precisamente tiene su guasa que uno se queje de que 'la imatge de l'independentisme estiga bruta' cuando por el otro lado hay varios medios, partidos, asociaciones y personas en redes sociales encargados TODOS LOS DÍAS Y A TODAS HORAS con sus inenarrables brazos de vestir el disparate nacionalista de buena causa. Y a pesar de eso otra gente (de izquierda también) sigue viendo que el nacionalismo es una aberración que no puede ser jamás de izquierda. Somos estúpidos a tiempo completo, según parece.
-
Lo más curioso en realidad es cuando uno opina una cosa y se enroca empeñándose en no entender lo que le dicen, o incluso lo adapta a sus intereses.
Pero lo peor de todo es que esa persona tenga las santas narices de tachar de vanidad el pensar que uno está en lo correcto… cuando ÉL HACE LO MISMO. Hay muchas autopistas y varios carriles y sentidos, pero bueno, tú a la tuya.
Yo no afirmo que esa gente cometa un error sin más o que ni mucho menos apoyen a 'feixistes'. Yo digo que el NACIONALISMO (el español TAMBIÉN) tiene una raíz indudablemente supremacista. Y pienso que muchos, por error o deliberadamente, prefieren tapar eso vistiendo su causa de importancia y de 'izquierda'. Y precisamente tiene su guasa que uno se queje de que 'la imatge de l'independentisme estiga bruta' cuando por el otro lado hay varios medios, partidos, asociaciones y personas en redes sociales encargados TODOS LOS DÍAS Y A TODAS HORAS con sus inenarrables brazos de vestir el disparate nacionalista de buena causa. Y a pesar de eso otra gente (de izquierda también) sigue viendo que el nacionalismo es una aberración que no puede ser jamás de izquierda. Somos estúpidos a tiempo completo, según parece.La última frase, dicha en singular, te la compro.
Es lo único realmente irrefutable de lo que has dicho.
-
PARLAMENT DE CATALUNYA
Cisma en el soberanismo: JxCat carga contra Torrent por la suspensión de Puigdemont y ERC les acusa de mentirhttps://www.lavanguardia.com/politica/2 ... rrent.html
El que està passant ara, està anunciat des de fa quasi un any, per ahi dalt, allà a fer la... allà dalt.
-
@rana baileys:
Yo no afirmo que esa gente cometa un error sin más o que ni mucho menos apoyen a 'feixistes'. Yo digo que el NACIONALISMO (el español TAMBIÉN) tiene una raíz indudablemente supremacista. Y pienso que muchos, por error o deliberadamente, prefieren tapar eso vistiendo su causa de importancia y de 'izquierda'. Y precisamente tiene su guasa que uno se queje de que 'la imatge de l'independentisme estiga bruta' cuando por el otro lado hay varios medios, partidos, asociaciones y personas en redes sociales encargados TODOS LOS DÍAS Y A TODAS HORAS con sus inenarrables brazos de vestir el disparate nacionalista de buena causa. Y a pesar de eso otra gente (de izquierda también) sigue viendo que el nacionalismo es una aberración que no puede ser jamás de izquierda. Somos estúpidos a tiempo completo, según parece.La última frase, dicha en singular, te la compro.
Es lo único realmente irrefutable de lo que has dicho.Ya, ya sé que la última frase te la aplicarías dicha en singular
-
No te hagas el loco anda, que sabes que va por ti.
Me surge una pregunta a propósito: en una vida anterior no estuviste en el Hospital de Ignoscents, Folls e Orats?
Eso explicaría muchas cosas…
-
Estuve allí, sí, tratándote a ti
-
Catalunya la transición de un president sunsik a uno Netol.
-
-
Estuve allí, sí, tratándote a ti
Senyors, per favor.
No pasa nada hombre