Cheick Doukouré
-
Como Rochina sea baja frente al Alavés, salvo que a Pacolo le diese por querer variar el sistema a un 4-4-2 parece que Doukouré tendrá que jugar sí o sí, junto a Vukcevic y Bardhi.
Aunque quien sabe, Paco es capaz de alinear de inicio a Manzanara antes que a Doukouré, lo que podría ocasionar que el jugador se encabronase aún más todavía.
-
Tras su vuelta a la actividad, el marfileño se sincera y como gran persona que es tiene un recuerdo especial para Iván López:
-
Grandíssim Doukou! Espere que amb la plaga de lesions puga fer el seu paper. Un golet seu seria increïble
-
Per cert, vent missatges de la primer pàgina, que bé pintava el seu fitxatge i després que poca incidència va tindre.
Algun m'ha fet recordar a Lukic, què serà d'ell?
-
@rana-baileys dijo en Cheick Doukouré:
Tras su vuelta a la actividad, el marfileño se sincera y como gran persona que es tiene un recuerdo especial para Iván López:
Tot un senyor, dedicant la meitat del temps a agraïr a tots el que li han donat anims. I molt molt gran recordant-se de Iván López.
-
@rana-baileys dijo en Cheick Doukouré:
La verdad es que sí, parece un gran tío. Ojalá le vaya todo muy bien a partir de ahora y nos de muchas alegrías, más ahora mismo con la plaga de lesiones que hay en el centro del campo.
-
@nabil-el-zhar dijo en Cheick Doukouré:
Per cert, vent missatges de la primer pàgina, que bé pintava el seu fitxatge i després que poca incidència va tindre.
Algun m'ha fet recordar a Lukic, què serà d'ell?Sigue en el Torino donde es titular indiscutible.
-
@rana-baileys quan se li acaba el contracte? perquè si baixen i queda lliure potser...
Nah en realitat estic molt motivat amb Pepelu i Pablo Martinez.
-
@nabil-el-zhar dijo en Cheick Doukouré:
@rana-baileys quan se li acaba el contracte? perquè si baixen i queda lliure potser...
Nah en realitat estic molt motivat amb Pepelu i Pablo Martinez.Fin de contrato en 2023. Valor de mercado 5 millones.
Ya luego hablamos de la comisión