Porra Llevant UE I (Nabil El Zhar campió)
-
@Zapater dijo en Porra Llevant UE:
@Nabil-El-Zhar dijo en Porra Llevant UE:
Zapater, ja vaig "apostar" per la derrota contra l'Espanyol, no es pesimisme, es tractar de ser realista. Les meues prediccions tracten de ser objectives i no el resultat que voldria.
Ok, pues de igual forma yo cada vez que digo que presiento una derrota es ser realista, en base a lo que el equipo me transmite. Que querría que ganásemos siempre, pero es que no infunden los jugadores sensaciones como para poder pensar otra cosa.
-
@Zapater dijo en Porra Llevant UE:
Los jugadores del Levante creo que son con diferencia de los que menos actitud y huevos están poniendo de los equipos que pelean por lograr la permanencia. Aficionados del Valladolid, Mallorca, Leganés, etc, ven al menos actitud en sus jugadores, nosotros no podemos decir eso.
Pues yo sí puedo decir que en varios partidos he visto esa 'actitud', para mi claramente el más preocupante en ese aspecto ha sido este último.
Entiendo que tú para decir algo como 'son con diferencia de los que menos actitud y huevos están poniendo' habrás visto TODOS los partidos de los equipos que pelean por lograr la permanencia, ¿verdad que sí?
-
R.Sociedad 1- Levante 2
G : Campaña
C : Hernani
T : Radoja
-
-
Ahir vaig caure en una cosa, potser ja la haviem comentat pero no recorde bé.
Si la primera targeta es roja, també compta.
-
Ahir vaig caure en una cosa, potser ja la haviem comentat pero no recorde bé.
Si la primera targeta es roja, també compta.Deuria, al final lo important es cuan saquen la primera targeta siga del color que siga seguiría seuent la primera targeta.
-
R.Sociedad 1- Levante 5
G : Mayoral.
C : Melero.
T : Miramón.Que quede en consonancia no pienso qie vayamos a ganar, pero tengo mis manías a ver si se vuelve a puntuar así.
-
R Sociedad 2 Levante 2
G Morales
C Rochina
T Campaña
-
Real Sociedad 2 - 1 Levante
G. Hernani
C. Rochina
T. Vukce
-
0 - 2
Partido sorpresa.
-
Reala 3 - levante 3
Gol vezo
Tarjeta vezo
Cambio morales
-
R. Sociedad 3 Levante 0
G.
C. Hernâni
T. Melero
-
Real Sociedad 0 - 1 Levante
G. Hernani
C. Cabaco
T. Aitor
-
-
Real Sociedad 1- Levante 0
G. No one
C. Vukcevic
T. Cabaco
-
-
R, Sociedad, 3; Levante, 1.
G Hernani
C Rochina
T Vukcevic
-
Real Sociedad 2- Levante 1
G. Morales
C. Rochina
T. Campaña
-
@Jose27levanteud dijo en Porra Llevant UE:
@rana-baileys dijo en Porra Llevant UE:
R. Sociedad 3 Levante 0
G.
C. Hernâni
T. Melero
-
@Nabil-El-Zhar HOLAAAA!!!!
-
@juca dijo en Porra Llevant UE:
0 - 2
Partido sorpresa.No sabía que tenia que poner goleador, tarjeta y cambio.
Da igual, acerté que hoy ganábamos.
"IN PACO I TRUST"
-
-
@Nabil-El-Zhar dec d'apuntar-me, guapo?, no entenc allò de l'explicació
-
No home, t'ho deia perquè potser havies "apostat" a eixe resultat per fer-ho, sense més interès (per això que no t'hagueres fixat en l'altra informació que has de ficar -al primer missatge la tens-).
En principi està la norma de que 5 jornades sense participar equivalen a eliminació però realment en el teu cas (també en el de kiso por vi) heu començat a participar després així que no conten les jornades prèvies. La pròxima vegada que raja el recompte de puntuacions ho ficaré de forma visible/diferent.
-
Levante 1-Barcelona 1
G : Morales
C : Morales
T : Vezo
-
No home, t'ho deia perquè potser havies "apostat" a eixe resultat per fer-ho, sense més interès (per això que no t'hagueres fixat en l'altra informació que has de ficar -al primer missatge la tens-).
En principi està la norma de que 5 jornades sense participar equivalen a eliminació però realment en el teu cas (també en el de kiso por vi) heu començat a participar després així que no conten les jornades prèvies. La pròxima vegada que raja el recompte de puntuacions ho ficaré de forma visible/diferent.
Gràcies per dir-ho estava jo cada setmana pressionat per si se m'oblidava una vegada i me n'anava al carrer, així . més tranquil
-
Levante 2-Barcelona 1
G : Morales
C : Vukcevic
T : Miramón
-
@kiso-por-vi de res, ho vaig pensar ahir, que és més just contar els dies de no-participació des de la primera participació i no des de l'inici de la porra.
-
Levante 0 - 2 Barcelona
G. -
C. Melero
T. Cabaco
-
Levante 1-Barcelona 3
G : Roger
C : Rochina
T : Campaña