Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
Llevant 2 - 2 Cádiz
G. Roger
C. Clerc
T. -
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE:
Llevant 2 - 2 Cádiz
G. Roger
C. Clerc
T. -Bueno pues me he marcado un Leicester, el año pasado en descenso y este primero...como siempre un placer granotas y la temporada que viene mas!
-
@pacollu enhorabona!!! Ha sigut increïble i també molt sorprenent que al final alguns hagen pogut seguir-te d'aprop. La pròxima temporada va a estar tot encara més renyit.
A mi el cabrito de @Frepipe m'ha avançat en un descuido, menudes últimes 4 jornades he fet haha
-
@pacollu enhorabona!!! Ha sigut increïble i també molt sorprenent que al final alguns hagen pogut seguir-te d'aprop. La pròxima temporada va a estar tot encara més renyit.
A mi el cabrito de @Frepipe m'ha avançat en un descuido, menudes últimes 4 jornades he fet hahaSí, has fet ple... de zeros
Enhorabona a @pacollu pel temporadàs que ha fet, i també a jjllevant pel segón puesto que no li he pogut llevar en acabant.
Peró bé. estic content: entrar en Champions no està gens malamentMoltes gracies @Nabil-El-Zhar , ha sigut molt xulo i divertit. A vore si l'any que ve t'animes a repetir. Et donarem molt de cariu
PD: el sentit pésame a @rana-baileys per no poder acabar darrer (de fet, ha sigut quint per la cúa, un desastre i una posició totalment vulgar).
I un abraç al bó de Jose27levanteud per la cullera de fusta: el fet de que quasi sempre apostara a la victoria del Llevant i haja sigut el que menys ha encertat ho diu tot de la temporadeta que ha fet l'equip.
-
Enhorabuena a Pacollu, justo ganador de la competición.
He intentado alcanzarlo, pero no ha sido posible. Me conformo con el sub-campeonato.
También enhorabuena a todos los participantes, fuera cual fuera la posición final. Ha sido muy ameno jornada a jornada seguir los pronosticos y previsiones.
Y por supuesto, agradecimiento pleno a Nabil por gestionar todo el proceso, que lleva su dedicación.
Y esperar que la próxima temporada lo continue haciendo. Muchas gracias, Nabil.
-
@pacollu enhorabona!!!! Quina temporada has fet tio....
-
Enhorabona a @pacollu y a los mejores. Un placer haber participado.
Desde luego mi actuación se refleja en el actual entrenador, tirarme alegremente al ataque y pensar que ganaríamos muchísimos partidos me ha costado caro con los aciertos.
Esperemos que el año próximo vaya mejor.
He tenido un "descenso" merecido.
-
@juca dijo en Porra Llevant UE:
Enhorabona a @pacollu y a los mejores. Un placer haber participado.
Desde luego mi actuación se refleja en el actual entrenador, tirarme alegremente al ataque y pensar que ganaríamos muchísimos partidos me ha costado caro con los aciertos.
Esperemos que el año próximo vaya mejor.
He tenido un "descenso" merecido.Hombre, con los pocos que somos, tercero por la cola no descendería directo, jugaría una promoción, o algo así...
-
Ha estat molt entretingut.
La temporada que ve a veure si aconseguim apuntar-nos 20 i entre ells algun pessimista de fòrum.
A veure que punteria té.
-
Parlant de ascensos i històries, segurament no vos agrada la idea (vos inste a que comenteu de quina forma podríem diferenciar el fet de quedar més o menys dalt) però i si fem dos divisions? Els que entren la pròxima temporada a jugar en segona divisió i per completar eixes dos divisions es fa una mitja de punts entre les dos edicions de la porra. Si som 20 (entre vells i nous) doncs els 10 amb més puntuació a primera i els altres 10 (vells amb menys puntuació i nous participants) a segona.
Segons la puntuació doncs baixen i pugen 3 o 5, els que vulguem i segons quants siguem
Massa friki?
-
Parlant de ascensos i històries, segurament no vos agrada la idea (vos inste a que comenteu de quina forma podríem diferenciar el fet de quedar més o menys dalt) però i si fem dos divisions? Els que entren la pròxima temporada a jugar en segona divisió i per completar eixes dos divisions es fa una mitja de punts entre les dos edicions de la porra. Si som 20 (entre vells i nous) doncs els 10 amb més puntuació a primera i els altres 10 (vells amb menys puntuació i nous participants) a segona.
Segons la puntuació doncs baixen i pugen 3 o 5, els que vulguem i segons quants siguem
Massa friki?Masa friki
Pero lo de donar-li un premi al guanyador, no ho es.
-
Felicidades a @pacollu por el campeonato jeje
Yo he sido el Levante. Podia ir a Europa pero no he querido
-
@gimnastico_1909 Lo del premi seria cosa de posar-nos d'acord tots en realitat
-
jeiii he escoltat premi?
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE:
A mi el cabrito de @Frepipe m'ha avançat en un descuido, menudes últimes 4 jornades he fet hahaSí, has fet ple... de zeros
Enhorabona a @pacollu pel temporadàs que ha fet, i també a jjllevant pel segón puesto que no li he pogut llevar en acabant.
Peró bé. estic content: entrar en Champions no està gens malamentMoltes gracies @Nabil-El-Zhar , ha sigut molt xulo i divertit. A vore si l'any que ve t'animes a repetir. Et donarem molt de cariu
PD: el sentit pésame a @rana-baileys per no poder acabar darrer (de fet, ha sigut quint per la cúa, un desastre i una posició totalment vulgar).
I un abraç al bó de Jose27levanteud per la cullera de fusta: el fet de que quasi sempre apostara a la victoria del Llevant i haja sigut el que menys ha encertat ho diu tot de la temporadeta que ha fet l'equip.
Si, quina vulgaritat
-
No me queda nada más que felicitar a Pacollu,por tan gran temporada.Prepárate,que la próxima temporada me reforzaré,y será otra cosa.
Y muchísimas gracias a Nabil,por tan gran esfuerzo y trabajo en mantener todo esto,para entretenimiento de todos nosotros.Te has "pegado" una gran "currada",lo dicho,muchísimas gracias ymuy feliz verano a tod@s!
-
@granota62 dijo en Porra Llevant UE:
No me queda nada más que felicitar a Pacollu,por tan gran temporada.Prepárate,que la próxima temporada me reforzaré,y será otra cosa.
Y muchísimas gracias a Nabil,por tan gran esfuerzo y trabajo en mantener todo esto,para entretenimiento de todos nosotros.Te has "pegado" una gran "currada",lo dicho,muchísimas gracias ymuy feliz verano a tod@s!Me sumo a las felicitaciones a @pacollu , a @Nabil-El-Zhar por su magnifico trabajo y a todos los participantes. A ver si el año que viene lo hacemos algo más reñido.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-