Porra Llevant UE II (pacollu campió)
-
Levante 2 Atl Madrid 1
G Morales
C Rochina
T Malsa
-
Levante, 1: At. Madrid, 1
G: Morales
C; Rochina
T: Malsa
-
Levante 0 Atl Madrid 2
G
C S León
T Malsa
-
@levante77
Levante 2 Atl Madrid 3
G Rochina
C Bardhi
T Clerc
-
Levante, 3 - At. Madrid, 1
G: Roger
C; Coke
T: Miramon
-
El CIES dice que acabaremos por delante del valencia en liga con 49 puntos.
https://www.google.com/amp/s/amp.superdeporte.es/valencia/2021/02/17/terminara-laliga-valencia-cies/489433.html
-
@jose27levanteud dijo en Porra Llevant UE:
El CIES dice que acabaremos por delante del valencia en liga con 49 puntos.
https://www.google.com/amp/s/amp.superdeporte.es/valencia/2021/02/17/terminara-laliga-valencia-cies/489433.htmlI finalista de copa firmo ya.
-
Y tanto.
-
@malcontent dijo en Porra Llevant UE:
Y tanto.
Final de Copa (i perdre-la) i que baixen els xotos o guanyar-la i xotos per damunt nostre?
-
@nabil-el-zhar ostras qué cabrito... nah, creo que claramente ganarla. Eso siempre quedará en nuestra historia y tendríamos muchos meses para presumir de ello.
Si en cambio bajan los xotos podemos disfrutar mucho ese año siguiente (asumiendo que no bajamos también) pero luego suben de nuevo a la primera y se acabó el gozo, no nos queda nada en la vitrina.
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE:
Y tanto.
Final de Copa (i perdre-la) i que baixen els xotos o guanyar-la i xotos per damunt nostre?
Ganarla sin duda y xotos por encima.
Estaríamos en UEFA el año que viene y encima tendríamos la copa para siempre.
-
@malcontent haha supose que pensem tots iguals però volia probarte
-
Y tanto.
Es fotut el dilema, pero guanyar-la, clar. Això ja no te ho lleva ningú.
-
Llevant 1 - 1 At. Madrid
G. Bardhi
C. Duarte
T. De FrutosEnhorabona @kiso-por-vi, et poses ben a dalt i vent així ràpid pareix que eres la persona amb més 7s de la porra. Tu vas a arreons dels bons, si senyor!
-
@nabil-el-zhar em sembla que no ho has ficat be, a kiso li poses 2 punts només i Pacollu 5... ja ne te prou per a que li afegixes més...
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE:
@nabil-el-zhar em sembla que no ho has ficat be, a kiso li poses 2 punts només i Pacollu 5... ja ne te prou per a que li afegixes més...
els punts d'esta jornada estan a la 2, he oblidat recordar-ho, és un poc lios hehe
-
At. Madrid 2-1 Levante
G. Roger
C. Vukcevic
T. Vezo
-
At. Madrid 2 - 0 Llevant
G. -
C. Son
T. Malsa
-
Enhorabona @kiso-por-vi, et poses ben a dalt i vent així ràpid pareix que eres la persona amb més 7s de la porra. Tu vas a arreons dels bons, si senyor!
Aixó no es correcte, pero si Kiso es amiguet teu, no pasa res.
-
@jjllevant dijo en Porra Llevant UE:
Enhorabona @kiso-por-vi, et poses ben a dalt i vent així ràpid pareix que eres la persona amb més 7s de la porra. Tu vas a arreons dels bons, si senyor!
En tens tú més? Haha lo cert és que tampoc vaig pegar una mirada exhaustiva així que puc haver errat hehe
-
At. Madrid 1 - 2 Llevant
G. Morales
C. Son
T. Rochina (no me gustaría que jugará pero conociendo a Paco saldrá titular para dar descanso a otros).
-
At.Madrid 1- Levante 1
G : Roger
C : Rochina
T : Duarte
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
@granota62
At.Madrid 3- Levante 1
G : Morales
C : Bardhi
T : Clerc
-
En tens tú més? Haha lo cert és que tampoc vaig pegar una mirada exhaustiva així que puc haver errat hehe
Tot just he mirat els tres primers classificats i Kiso porta 2 i Pacollu i jo, 3, a més que el líder té un 9 (rècord de la competició)
-
Tot just he mirat els tres primers classificats i Kiso porta 2 i Pacollu i jo, 3, a més que el líder té un 9 (rècord de la competició)
Hostia, haha, els teus dos 7s els he confós amb ell, a l'estar els teus punts dalt dels d'ell XD
-
At. Madrid 2- 0 Levante
G.
C. Morales
T. Vezo
-
At. Madrid, 3; Levante, 1
G: Morales
C; Vukcevic
T: Malsa
-
Atlético 3- Levante UD 1