Porra Llevant UE III (Nabil El Zhar campió)
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Levante 3 r.Madrid 1
G morales
C malas
T campaña
-
@saoret2-0 dijo en Porra Llevant UE III:
Levante 3 r.Madrid 1
G morales
C malas
T campañaLevante 1-Real Madrid 3
G : Morales
C : Bardhi
T : Clerc
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Llevant 3 - 3 Madrid
G. Roger
C. Malsa i Pablo Martínez
T. Clerc
-
-
-
@nabil-el-zhar Ostras creo que es la primera vez que soy colista desde que empezó esto de la porra en el foro
-
@toni-granota vas estar prop de rascar eixe 3-2. Açò és molt llarg, tira-li!
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE III:
@toni-granota vas estar prop de rascar eixe 3-2. Açò és molt llarg, tira-li!
Ya, no tenemos suerte en esto de los juegos, que se le va hacer amigo.
-
@zapater dijo en Porra Llevant UE III:
Levante 1 - Real Madrid 5
El resto a mi me sobra.
Que bien.
Has ha acertado el número de goles que se marcaron.
-
Ahora que leo esto... ¿dónde está Zapater?
-
@malcontent dijo en Porra Llevant UE III:
Ahora que leo esto... ¿dónde está Zapater?
Esperant a que hi haja alguna cosa per criticar
-
@nabil-el-zhar no te pases, seguro que simplemente está haciéndose una maratón de pelis estos días... mal pensao!!!
-
@kiso-por-vi dijo en Porra Llevant UE III:
@zapater dijo en Porra Llevant UE III:
Levante 1 - Real Madrid 5
El resto a mi me sobra.
Que bien.
Has ha acertado el número de goles que se marcaron.Eso también tendría que puntuar
Y por cierto, estoy preocupado por Zapater ¿tan mal le sabe que el Levante no haya perdido que ya no interviene?
-
Real Societat 2 - 2 Llevant
G. Melero
C. Malsa
T. Vezo
-
Real Sociedad 2- Levante UD 1
G Roger
C Malsa
T Melero
-
@gimnastico_1909
Real Sociedad 2- Levante UD 1
G Bardhi
C Melero
T Oscar Duarte
-
Real Societat 1 - 1 Llevant
G. Roger
C. Pablo Martínez
T. Clerc
-
Real Sociedad 2-Levante 2
C : Malsa
T : Radoja
-
@granota62 dijo en Porra Llevant UE III:
T : RadojaMe gusta tu pronóstico, pero copiar tal cual debería estar prohibido
-
Real Sociedad 1 - Levante 2
T : Radoja
-
Doncs ho he estat pensant últimament i estic plantejant crear una regla que invalide això.
El resultat exacte sí es pot repetir però els "bonus" (G, C i T) no.
Aleshores, en cas d'apostar un resultat exacte que ja ha posat altre participant, s'haurà de posar al menys un dels bonus diferent al d'eixe altre participant.
És a dir, si jo aposte:
1 - 1
G. Morales
C. Morales
T. MoralesAltra persona podrà apostar al 1-1 però no a Morales com a golejador, primer canvi i primera targeta groga. Mínim haurà de canviar un, a la seua elecció, per no repetir la mateixa i exacta aposta.
Així també es premia a qui fa l'aposta abans, perquè ha tingut el màxim d'opcions possibles.
A vore que digueu, d'estar conforme, a partir de la próxima jornada entraria en vigor
-
Real Societat 2 - 4 Llevant
G. Roger
C. Melero
T. Miramon
-
@nabil-el-zhar en la porra som 14 i golejadors la cosa esta entre 3 o 4 el que se encante tindria que ficar a Son de golejador si no es pot copiar...per lo menys en cas de copiar si no es molta molestia puntuar menys els que han apostat darrere del primer.
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE III:
Doncs ho he estat pensant últimament i estic plantejant crear una regla que invalide això.
El resultat exacte sí es pot repetir però els "bonus" (G, C i T) no.
Aleshores, en cas d'apostar un resultat exacte que ja ha posat altre participant, s'haurà de posar al menys un dels bonus diferent al d'eixe altre participant.
És a dir, si jo aposte:
1 - 1
G. Morales
C. Morales
T. MoralesAltra persona podrà apostar al 1-1 però no a Morales com a golejador, primer canvi i primera targeta groga. Mínim haurà de canviar un, a la seua elecció, per no repetir la mateixa i exacta aposta.
Així també es premia a qui fa l'aposta abans, perquè ha tingut el màxim d'opcions possibles.
A vore que digueu, d'estar conforme, a partir de la próxima jornada entraria en vigor
Estic completament d'acord.
-
@pacollu dijo en Porra Llevant UE III:
@nabil-el-zhar en la porra som 14 i golejadors la cosa esta entre 3 o 4 el que se encante tindria que ficar a Son de golejador si no es pot copiar...per lo menys en cas de copiar si no es molta molestia puntuar menys els que han apostat darrere del primer.
Jo he entés canviar només almenys un del Bonus., o siga que podem posar els 14 el mateix golejador.
-
Jo he entés canviar només almenys un del Bonus., o sigaque podem posar els 14 el mateix golejador.
Si, tens raó.
-
@nabil-el-zhar A mi em sembla bé, pero tindràs que anar comprovant tú u a ú si algú repetix, perque potser que algú repetixca exactament sense mala fe, sino perque fica als més probables per a cada bonus.
Més feina per a tú
-
Jo he entés canviar només almenys un del Bonus., o sigaque podem posar els 14 el mateix golejador.
Has entès bé, seria suficient amb canviar solament el canvi o la targeta. Ahí ja com cada qual crega convenient.
En qualsevol cas, recordar que es podrien repetir bonus sempre que el resultat no siga el mateix. Osiga l'obligació de canviar al menys un sols aplica quan el resultat exacte siga el mateix