Porra Llevant UE IV (pacollu campió)
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Llevant 1 - Huesca 1
G. Dani Gómez
C. Malsa
T. Saracchi
-
Llevant 1 - 0 Huesca
G.Melero
C. Montiel
T. Pepelu
-
Levante 3 Huesca 0
G : Wesley
C : Brugui
T : Saracchi
-
Levante 2-0 Huesca
G : Wesley
C : Brugui
T : Postigo
-
Llevant 2 - 0 Huesca
G: De Frutos
Brugui
T: Vezo
-
-
Levante 2 Huesca 1
G : Iborra
C : Malsa
T : Rober Pier
-
@comandanteiborra @BombejaAgustinet benvinguts als nous, espere que sigueu fixes a la porra!
Per cert, @BombejaAgustinet has d'especificar si eixos jugadors que has col·locat són G, C o T. Primer gol, primer canvi o primera targeta respectivament. Gràcies
-
Llevant 3 - 1 Osca
PG: Iborra
PC: Rober Pier
PT: Soldado
-
Levante 2 Huesca 1
G : Melero
C : Montiel
T : Sarachi
-
@jose ie tu, no em sigues trol XD
-
@nabil-el-zhar perdon, pensaba que habia que poner unicamente resultado y goleadores.
Entonces hay que poner el que hace el primer gol unicamente ? luego el primer cambio y la primera tarjeta amarilla??
-
@bombejaagustinet no hi ha què perdonar, pega-li una ullada al primer missatge on s´expliquen les normes i si tens algun dubte, dispara!
-
-
@jose genial! Posa lo de G. C. i T. perfa
-
Levante 0 - Huesca 0
G-......
C- Montiel
T- Sarachi
-
A Montiel com no estiga inscrit demà em sembla que anem a haver de canviar-lo uns quants...
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE IV:
@jose genial! Posa lo de G. C. i T. perfa
ahi tens, jo me creia que eren tot golejadors, m'has fet llegir
-
@jose així perfecte, amic, gràcies
-
Levante 4 Huesca 2
G : Melero
C : cantero
T : Vezo
-
@levante77 Cambie ha Malsa .......
Llevant 2 - 0 Huesca
G. Moraes
C. Pablo Martinez
T. Iborra
-
Levante, 2; Huesca, 0
G: Melero
C; Montiel
T: Sarachi
-
Llevant 0 - 0 Huesca
G. -
C. Montiel
T. SaracchiEdite la meua porra traguent a Vezo de la primera targeta i possant a Saracchi
-
Levante 1 Huesca 1
G : Moraes
C : Montiel
T : Saracchi
-
Llevant 0 - 0 Huesca
G. -
C. Franquesa
T. SaracchiGràcies per la participació, gent! A vore si conseguim mantenir-nos actius i el bó de @Frepipe s'uneix a la festa. Això sí, ara sí que sí, no cap ningú més. Espere que s'entenga.
En altre ordre de coses, hui he hagut de posar en pràctica la norma que vam crear la temporada passada. En cas de dos pronóstics idéntics, sols valdran els "bonus" del primer. Com al editar el meu he repetit el de @pacollu no puc sumar-me els dos punts del T. (primera targeta de Saracchi).
@BombejaAgustinet la próxima tracta de posar G. C. i T. per a que puga contabilitzar-los.
-
@kiso-por-vi li va a costar carburar a l'equip. Esta 2a té massa nivell. No anem a pujar arrasant, amic.
Que fàstic, que encertis, sobretot perquè ha empatat.
Ara perquè et poses 7 punts si són 9.
I a Jose27 el punt que li has posat de que és?
-
Pacollu ha tornat!!!
-
@kiso-por-vi ja et vaig dir que no ens veia guanyant. Partits encara amb ritme de pretemporada i un sistema massa defensiu. L'empat estava servit.
Lo de Jose27levanteud ha sigut un error que m'ha passat quan ja anava a guardar el document. No em digues com però se m'han desquadrat els números. Al T. De total de baix a la dreta sí apareix el 0. En fi, la pròxima ho modifique gràcies per revisar.
Lo meu ho explique en el missatge on està la taula actualitzada. El meu pronòstic editat ha sigut idèntic al de @pacollu i com ell el va dir primer sols a ell li puntua sencer. Eixa norma està al primer missatge del fil.
-
@kiso-por-vi dijo en Porra Llevant UE IV:
@kiso-por-vi li va a costar carburar a l'equip. Esta 2a té massa nivell. No anem a pujar arrasant, amic.
Que fàstic, que encertis, sobretot perquè ha empatat.
Ara perquè et poses 7 punts si són 9.
I a Jose27 el punt que li has posat de que és?Muy mal kiso déjalo que un puntet nunca viene mal jajaja es broma a ver si en las próximas tengo más suerte.
Viendo el partido de ayer vamos a ver muchos partidos ganando o perdiendo por la mínima.
Bouldini ven aquí !!! Esta es tu casa y Moraes te quiere de compañero...
Nafti llama a bouldini y dile que se venga macho que lo haces internacional con Marruecos .