Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

Conèixer la Terreta

Programado Fijo Cerrado Movido El café
    41 Mensajes 10 Posters 1.3k Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • Nabil El ZharN Desconectado
      Nabil El Zhar Moderador
      Última edición por Nabil El Zhar

Cree este fil per plantejar-vos un dubte i que també compartiu els vostres sabers sobre esta terra valenciana.

Lo primer, estic pensant en anar amb uns amics este dissabte a Algemesí o Alzira. Pegar una volta per allà i conèixer. Quin dels dos llocs vos sembla millor per visitar?

L'altra és, en base a la vostra experiència i gustos, saber quins llocs, pobles i ciutats penseu que val la pena visitar.
      Estic amb certa flexibilitat estos mesos i vull aprofitar l'abonament recurrent (viatges il·limitats i gratuïts de rodalies).
      Mitjançant eixe transport tinc prou facilitat per a anar a:

6acf8e1c-be0a-43f0-a97c-d7f40db82b67-image.png

Esta setmana he estat a Canals, Xàtiva, Ontinyent i Banyeres. La que ve vaig a Alcoi i Cocentaina també. Per comentar algunes opcions que ja conec sense contar llocs on vaig anar de xicotet que ja queda lluny i no conta molt.

Com afegit, ja que estem, preguntar-vos sobre alguna recomanació bibliogràfica.
      Un amic m'ha deixat este amb el que estic ara:

97d8e1f3-6667-488b-93e3-8e70b38b8588-image.png

Un ochi râde, altul plânge
      Σιγά σιγά

ROMPEDORR gimnastico_1909G alekgranaA 3 Respuestas Última respuesta Responder Citar 1
      • ROMPEDORR Desconectado
        ROMPEDOR @Nabil El Zhar
        Última edición por

@nabil-el-zhar dijo en Conèixer la Terreta:

Cree este fil per plantejar-vos un dubte i que també compartiu els vostres sabers sobre esta terra valenciana.

Lo primer, estic pensant en anar amb uns amics este dissabte a Algemesí o Alzira. Pegar una volta per allà i conèixer. Quin dels dos llocs vos sembla millor per visitar?

L'altra és, en base a la vostra experiència i gustos, saber quins llocs, pobles i ciutats penseu que val la pena visitar.
        Estic amb certa flexibilitat estos mesos i vull aprofitar l'abonament recurrent (viatges il·limitats i gratuïts de rodalies).
        Mitjançant eixe transport tinc prou facilitat per a anar a:

6acf8e1c-be0a-43f0-a97c-d7f40db82b67-image.png

Esta setmana he estat a Canals, Xàtiva, Ontinyent i Banyeres. La que ve vaig a Alcoi i Cocentaina també. Per comentar algunes opcions que ja conec sense contar llocs on vaig anar de xicotet que ja queda lluny i no conta molt.

Com afegit, ja que estem, preguntar-vos sobre alguna recomanació bibliogràfica.
        Un amic m'ha deixat este amb el que estic ara:

A Cocentania no he estat però parlen be de la seua fira de Tot Els Sants.

Puedes seguirme en Twitter en @RompedorLUD

JmGranota82J 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
        • JmGranota82J Desconectado
          JmGranota82 Moderador @ROMPEDOR
          Última edición por

Moixent. En recordé que de xicotet anava a passar uns dies a l'estiu a casa d'un amic i ens encantada anar als llocs allí. Ni ha rutes i un poblat íber a prop.

Pd. Crec que m'agradarà este fil 😊

Es sent, es nota, València es GRANOTA

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 1
            Nabil El Zhar Moderador

@rompedor just vaig per eixa fira que comentes, m'alegra que confirmes la fama. Esmorzar de botifarra a 3€, mínim això ja ho val.

@JmGranota82 molt bonic, sí. En Moixent vaig estar a 2018, tres setmanes, el temps que va durar l'última excavació arqueològica en la que vaig participar. La Bastida de les Alcusses.

Altres llocs que m'han agradat de la província de València són Requena (visitar el pantà de Benagèver), Sot de Chera (increïble la ruta i "oasis" que té) i Bunyol.
            I l'embotit de Sinarcas...tinc un amic que treballa de vigilant forestal i aprofite per aprendre i visitar amb ell. Estos dies en Ontinyent m'ha parlat de la selva d'Estuveny.

Σιγά σιγά

joscbfJ rana baileysR 2 Respuestas Última respuesta Responder Citar 0
            • joscbfJ No molestar
              joscbf @Nabil El Zhar
              Última edición por joscbf

@nabil-el-zhar Doncs propet d’Ontinyent tens Bocairent, que està molt bonico. No fa molt vaig estar per ahí, i a prop d’Ontinyent al Pou Clar.

PD: Com és això de l’excavació arqueològica?

1.776

Nabil El ZharN 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 2
              • rana baileysR Desconectado
                rana baileys @Nabil El Zhar
                Última edición por

@nabil-el-zhar altres llocs que crec son bonics, per exemple Navalón o el Racó d'Ademús.
                En Albacete però proper, Alcalá del Júcar. També la Vega Baixa del Segura té el seu encant. I l'illa de Tabarca. Pots arribar des d'Alacant o Santa Pola.

Refets de l'enclusa del advers
                de la ma d'un somni que torna
                units per l'amor a uns colors
                tot cor des de 1909

Nabil El ZharN rubimorR 2 Respuestas Última respuesta Responder Citar 1
                • gimnastico_1909G Desconectado
                  gimnastico_1909 @Nabil El Zhar
                  Última edición por gimnastico_1909

@nabil-el-zhar a La Ribera fes la ruta del monestir de Santa María, en plena natura, preciossa. Els pobles de Algemesí i Alzira son prou modernes, no sé si hi ha molt que vore.

Segorbe i Jérica molt bonicos, i les muntanyes de Calderona i espadà alucinants.

Nabil El Zhar Moderador @joscbf
                    Última edición por

@joscbf dijo en Conèixer la Terreta:

@nabil-el-zhar Doncs propet d’Ontinyent tens Bocairent, que està molt bonico. No fa molt vaig estar per ahí, i a prop d’Ontinyent al Pou Clar.

Sí, vaig passar el dissabte per la nit anant a Banyeres. Per Bocairent dic. Molt impressionant. Eixa zona és top.

PD: a què et refereixes? Va ser una de tantes on vaig anar de voluntari, em passava els estius fent això quan estudiava arqueologia.

Σιγά σιγά

joscbfJ 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                      Nabil El Zhar Moderador @rana baileys

@rana-baileys no coneixia eixos d'Albaceta i em sorprèn que em digues lo de la Vega baixa perquè no he escoltat massa cosa bona de per ahí.
                      A Tabarca vaig anar de xicotet quan aní a Alacant amb mos pares. Molt guai sí, em molaria tornar sens dubte.

Gràcies @gimnastico_1909 a Segorb dec haver anat però no recordes res eixa línea verdeta em crida prou sols he de confirmar que l'estació del tren no queda massa lluny del poble.
                      Lo d'Alzira o Algemesí és perquè no queda molt lluny i és un anar i tornar (matí/vesprada que juga el Valencia a la nit...) per eixir un poc de la rutina del poble. A Alzira sí he vist que hi ha museu i un poc més d'oferta cultural així que em sembla que tirarem cap allà.

Σιγά σιγά

rana baileysR 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                      • rana baileysR Desconectado
                        rana baileys @Nabil El Zhar
                        Última edición por rana baileys

@nabil-el-zhar hi ha un lloc preciós i molt poc conegut a la Vega Baixa: El Hondo d'Elx, tot i que també pertany als termes municipals de Dolores o Catral.
                        Deixo per als possibles interessats aquest documental:

Refets de l'enclusa del advers
                        de la ma d'un somni que torna
                        units per l'amor a uns colors
                        tot cor des de 1909

• alekgranaA Desconectado
                          alekgrana @Nabil El Zhar
                          Última edición por alekgrana

@nabil-el-zhar ... Chelva toda ella, el azud en Tuejar, Peña Cortada en Calles, Montanejos, Serra y Náquera (buenos almuerzos) y como no, bici y a recorrer el parque Natural del río Turia, finalizando en Riba roja donde se almuerza mejor todavía que en Náquera xD

Peña Cortada no es espectacular... lo siguiente, es un tesoro escondido y hasta hace poco no muy vistado

Quico Catalán delenda est

JmGranota82J 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 2
                          • Fonseca 5F Desconectado
                            Fonseca 5 Cafeteros
                            Última edición por

Chulilla. El poble de Enano.
                            El barranc de Mascarat al nord d´Altea.
                            El cap de la Nao..Espectacular. Y la ruta de la creu del portixol a la cala del mateix nom.

TIJERITAS NUNCA MAIS

enanoInfiltradoE 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 1
                            • JmGranota82J Desconectado
                              JmGranota82 Moderador @alekgrana
                              Última edición por

@alekgrana Los Serranos o La Serranía es una joya. Vale la pena perderse en ella.

Es sent, es nota, València es GRANOTA

• rubimorR Desconectado
                                rubimor @rana baileys
                                Última edición por

@rana-baileys dijo en Conèixer la Terreta:

@nabil-el-zhar altres llocs que crec son bonics, per exemple Navalón o el Racó d'Ademús.
                                En Albacete però proper, Alcalá del Júcar. També la Vega Baixa del Segura té el seu encant. I l'illa de Tabarca. Pots arribar des d'Alacant o Santa Pola.

+1 a Navalón, es un remanso de paz, sin cobertura. Yo me subo mucho en moto a meditar.

Otro sitio chulo es la Albufera de Anna

"A Bardhi ya lo nombró Musso en cortita y al pie, luego no era un desconocido que Tito se haya sacado de la manga."

alekgranaA Fonseca 5F 2 Respuestas Última respuesta Responder Citar 0
                                • alekgranaA Desconectado
                                  alekgrana @rubimor
                                  Última edición por

@rubimor dijo en Conèixer la Terreta:

+1 a Navalón, es un remanso de paz, sin cobertura. Yo me subo mucho en moto a meditar.

Ahi ahi, a pensar donde invertir las ganancias de los Bitcoins 😉

Quico Catalán delenda est

rubimorR joscbfJ 2 Respuestas Última respuesta Responder Citar 0
                                  • Fonseca 5F Desconectado
                                    Fonseca 5 Cafeteros @rubimor
                                    Última edición por

Y el pueblo de Anna también, con las rutas que lo circundan.
                                    Especialmente bonito es el palacio de los condes de Cervellón, conocido como la Alhambra valenciana.

TIJERITAS NUNCA MAIS

rubimorR 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                                    • rubimorR Desconectado
                                      rubimor @alekgrana
                                      Última edición por

@alekgrana dijo en Conèixer la Terreta:

Ahi ahi, a pensar donde invertir las ganancias de los Bitcoins 😉

Jajaja ojala fuera eso

Es una pedanía, tiene un bar para almorzar...y es todo silencio y paz. Y ya te digo lo mejor es que no hay cobertura. Se pueden hacer buenas excursiones.

"A Bardhi ya lo nombró Musso en cortita y al pie, luego no era un desconocido que Tito se haya sacado de la manga."

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                                      • rubimorR Desconectado
                                        rubimor @Fonseca 5
                                        Última edición por

@fonseca-5 dijo en Conèixer la Terreta:

Y el pueblo de Anna también, con las rutas que lo circundan.
                                        Especialmente bonito es el palacio de los condes de Cervellón, conocido como la Alhambra valenciana.

Es un gran desconocido ese palacio.

En mi pueblo, Enguera, y por seguir con la zona, se puede hacer una ruta de senderismo hacia el castillo (o lo que queda de él más bien), el poblado ibero, o ir andando hasta el castillo de Montesa.

• joscbfJ No molestar
                                          joscbf @Nabil El Zhar
                                          Última edición por

@nabil-el-zhar dijo en Conèixer la Terreta:

@joscbf dijo en Conèixer la Terreta:

Sí, vaig passar el dissabte per la nit anant a Banyeres. Per Bocairent dic. Molt impressionant. Eixa zona és top.

PD: a què et refereixes? Va ser una de tantes on vaig anar de voluntari, em passava els estius fent això quan estudiava arqueologia.

Era curiositat, tinc companys que tiraren per l’arqueologia, però la majoria han acabat a la docència o el Buger King. I fa molts anys ja d’això.

1.776

• joscbfJ No molestar
                                            joscbf @alekgrana
                                            Última edición por

@alekgrana Cómprate una moto y verás la vida desde otra perspectiva, y pégale fuego al patinete ese denigrante que te quita dignidad y virilidad.

1.776

gimnastico_1909G alekgranaA 2 Respuestas Última respuesta Responder Citar 2
                                            • First post
                                              Last post