Porra Llevant UE V (rana baileys campió)
-
No afluixa @Levante77
No vaig poder vore el partit així que les grogues a Dani Gómez i Capa no sé si van ser en la mateixa jugada i per tant he de contar dos punts extra a @juca em confirmeu
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE V:
No afluixa @Levante77
No vaig poder vore el partit així que les grogues a Dani Gómez i Capa no sé si van ser en la mateixa jugada i per tant he de contar dos punts extra a @juca em confirmeuDani Gómez la va rebre primer. No me puntues
-
@juca dijo en Porra Llevant UE V:
No afluixa @Levante77
No vaig poder vore el partit així que les grogues a Dani Gómez i Capa no sé si van ser en la mateixa jugada i per tant he de contar dos punts extra a @juca em confirmeuDani Gómez la va rebre primer. No me puntues
Bueno, vaig encertar el canvi de Brugué
-
@juca eixos dos els tens
-
Levante 3 - Eldense 1
G : Bouldini
C : Oscar Clemente
T : Capa
-
Levante 2 - Eldense 1
C : Brugué
T : Vezo
-
Levante 3 - Eldense 1
G. Dani Gómez
C. Oscar Clemente
T. Bouldini
-
Levante 2 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. C.Alvarez
T. Ninguna
-
Levante 3 - Eldense 0
C : Óscar Clemente
T : Álex Muñoz
-
Levante 3 - Eldense 1
G. Bouldini
C. Brugui
T. Vezo
-
Levante 1 - Eldense 0
G. D.Gomez
C. Algobia
T. Bouldini
-
-
Levante 1 Eldense 1
C : Kocho
T : Alex Muñoz
-
Levante 2- Eldense 1
G Bouldini
C Clemente
T Ander Capa
-
Si alguien tiene Andrés García en su porra lo puede quitar aun
Creo que nadie pero mejor asegurar
-
Llevant 0 - Eldense 0
G. -
C. Clemente
T. Cantero
-
Levante UD 2 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. Oscar Clemente
T. Bouldini
-
Levante 3 - Eldense 1
G. Bouldini
C. Cantero
T. Bouldini
-
Levante 5 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. Kocho
T. Lozano
-
Levante 2 Eldense 0
G bouldini
C Clemente
T bouldini
-
Levante, 3; Eldense, 1
G: Bouldini
C; Oscar Clemente
T: Bouldini
-
Levante 1 Eldense 3
G Bouldini
C Dani
T Alex Muñoz
-
Levante 2 Eldense 1
G Dani
C Cantero
T Lozano
-
Llevant 2 - 0 Eldense
G. Bouldini
C. Vezo i Fabricio
T. CapaQuina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra. Menció a banda a @Levante77 que si manté este ritme haurà sobrepassat els salvatges 114 punts de @pacollu (que li van valdre ser el campió de la segona edició) en la jornada 24 pareix difícil però no tant que en 42 puga lograr-ho.
Bravo bravo bravo
-
Quina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra.
El primer gol de Bouldini ni cotiza ja...
-
@gimnastico_1909 sens dubte, no sé què hosties faig jo encara apostant "contra" ell...i damunt per Dani Gomez. Alma cándida!
-
Llevant 2 - 0 Eldense
G. Bouldini
C. Vezo i Fabricio
T. CapaQuina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra. Menció a banda a @Levante77 que si manté este ritme haurà sobrepassat els salvatges 114 punts de @pacollu (que li van valdre ser el campió de la segona edició) en la jornada 24 pareix difícil però no tant que en 42 puga lograr-ho.
Bravo bravo bravoY a título particular y aunque no nos sirve para encabezar la clasificación gimnástico y yo somos los únicos que hemos puntuado la 7 jornadas
-
@toni-granota i tant, ho vaig comentar la setmana passada i ahí seguiu, molt de mèrit! A vore qui aguanta més en eixa carrera de fons
-
@toni-granota i tant, ho vaig comentar la setmana passada i ahí seguiu, molt de mèrit! A vore qui aguanta més en eixa carrera de fons
Pacollu continua en el seu ritme regular; una temporada bestial seguida d'una atra en la que no encerta ni la hora...
-
@gimnastico_1909
Home tant com això, tampoc. En la tercera temporada, la del mig dels seus dos campionats va quedar en una digna meitat de taula. A 4 punts del tercer osiga que prop del podi com tot aquell pelotó (va ser un any molt de JJ i meu, poca emoció)
On sí que va quedar per la cua va ser la primera temporada:
Lo qual encara fa més sorprenent que a la següent trencara absolutament tots els registres amb eixos 114.