Porra Llevant UE V (rana baileys campió)
-
Levante 2 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. C.Alvarez
T. Ninguna
-
Levante 3 - Eldense 0
G : Bouldini
C : Óscar Clemente
T : Álex Muñoz
-
Levante 3 - Eldense 1
G. Bouldini
C. Brugui
T. Vezo
-
Levante 1 - Eldense 0
G. D.Gomez
C. Algobia
T. Bouldini
-
-
Levante 1 Eldense 1
G : Bouldini
C : Kocho
T : Alex Muñoz
-
Levante 2- Eldense 1
G Bouldini
C Clemente
T Ander Capa
-
Si alguien tiene Andrés García en su porra lo puede quitar aun
Creo que nadie pero mejor asegurar
-
Llevant 0 - Eldense 0
G. -
C. Clemente
T. Cantero
-
Levante UD 2 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. Oscar Clemente
T. Bouldini
-
Levante 3 - Eldense 1
G. Bouldini
C. Cantero
T. Bouldini
-
Levante 5 - Eldense 0
G. Dani Gómez
C. Kocho
T. Lozano
-
Levante 2 Eldense 0
G bouldini
C Clemente
T bouldini
-
Levante, 3; Eldense, 1
G: Bouldini
C; Oscar Clemente
T: Bouldini
-
Levante 1 Eldense 3
G Bouldini
C Dani
T Alex Muñoz
-
Levante 2 Eldense 1
G Dani
C Cantero
T Lozano
-
Llevant 2 - 0 Eldense
G. Bouldini
C. Vezo i Fabricio
T. CapaQuina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra. Menció a banda a @Levante77 que si manté este ritme haurà sobrepassat els salvatges 114 punts de @pacollu (que li van valdre ser el campió de la segona edició) en la jornada 24 pareix difícil però no tant que en 42 puga lograr-ho.
Bravo bravo bravo
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE V:
Quina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra.
El primer gol de Bouldini ni cotiza ja...
-
@gimnastico_1909 sens dubte, no sé què hosties faig jo encara apostant "contra" ell...i damunt per Dani Gomez. Alma cándida!
-
Llevant 2 - 0 Eldense
G. Bouldini
C. Vezo i Fabricio
T. CapaQuina autèntica animalada de punts s'han fet esta jornada. A este ritme anem a pulveritzar tots els récords de puntuacions de la porra. Menció a banda a @Levante77 que si manté este ritme haurà sobrepassat els salvatges 114 punts de @pacollu (que li van valdre ser el campió de la segona edició) en la jornada 24 pareix difícil però no tant que en 42 puga lograr-ho.
Bravo bravo bravoY a título particular y aunque no nos sirve para encabezar la clasificación gimnástico y yo somos los únicos que hemos puntuado la 7 jornadas
-
@toni-granota i tant, ho vaig comentar la setmana passada i ahí seguiu, molt de mèrit! A vore qui aguanta més en eixa carrera de fons
-
@toni-granota i tant, ho vaig comentar la setmana passada i ahí seguiu, molt de mèrit! A vore qui aguanta més en eixa carrera de fons
Pacollu continua en el seu ritme regular; una temporada bestial seguida d'una atra en la que no encerta ni la hora...
-
@gimnastico_1909
Home tant com això, tampoc. En la tercera temporada, la del mig dels seus dos campionats va quedar en una digna meitat de taula. A 4 punts del tercer osiga que prop del podi com tot aquell pelotó (va ser un any molt de JJ i meu, poca emoció)
On sí que va quedar per la cua va ser la primera temporada:
Lo qual encara fa més sorprenent que a la següent trencara absolutament tots els registres amb eixos 114.
-
@nabil-el-zhar Ja que estás podríes penjar la de la tercera temporada
-
@gimnastico_1909 és la primera que he penjat
-
@gimnastico_1909 és la primera que he penjat
perdó, la segona
I ja que estás, la quarta també. Son un poc gandul, pero es que les he buscades per el buscador del for i n'hi ha com 490 resultats i... bufff, com eres tan bon xic... puix abuse un poc de tu
-
@gimnastico_1909 al primer missatge del fil de la porra sempre pose els enllaços dels fils de les temporades anteriors. És qüestió de mirar l'última pàgina on està l'última taula classificatòria.
De tota manera, com està bé tindre-les a mà. He penjat totes les fotos al fil classificatori:https://granotas.net/topic/62887/classificacio-historica-porra-llevant-ue
Ahí tens les del segon i quart any i podem comentar fites històriques (i deixar este fil més per a resultats i qüestions de la temporada actual).
-
@nabil-el-zhar tota la raó, perdona i gràcies.
-
@gimnastico_1909 res home, si ja saps que m'encanta parlar de la intrahistòria dels nostres fils
-
Lo de @pacollu son paraules majors, jo me conforme en entrar al playoff