Mercat fitxatges 2026
-
@pacollu dijo en Mercat fitxatges 2026:
@Nabil-El-Zhar dijo en Mercat fitxatges 2026:
@pacollu dijo en Mercat fitxatges 2026:
El Llevant interesat en la cesió per Iker Luque del Atl. De Madrid que per cert ja li va marcar al Valensia en Mestalla
Pa això tenim a Paco Cortés que sí no ha demostrat gran cosa per ara
Però cessions que siguen de tios que han jugat en 1a almenys, per poc que siga, no incògnites
Tot i que si hi ha una posició per a provatures és la d'extrem però tenint a Tay també...
Si ve este Cortés fora i no m'agradariaAnem a pareixer el Mirandés de Primera, si el equips veuen que Castro aposta per el joves, amunto equips voldran dur-los aci.
Jo el tema dels cedits ho limitaría al mínim. Únicament si es una oportunitat molt bona, i no li tanca el pas a cap xic prometedor de la nostra cantera.
La temporada que ha acabat varem agafar moltísims cedits, i la majoría no han millorat lo que teníem.
La próxima temporada tenim mes caché per a anar agafant qualsevol cosa -
@Nabil-El-Zhar extrems hi han masa: brugui, paco, kareem, victor i thai. Ademes, eixe del castello te 28 anys i sols ha destacat en el castello, i aixo que ha pasat per 10 equips
-
Hay que tener en cuenta que esta temporada se va a aplicar la nueva normativa donde limita a 6, si no me equivoco, el máximo de jugadores cedidos.
-
@Mikxel dijo en Mercat fitxatges 2026:
Hay que tener en cuenta que esta temporada se va a aplicar la nueva normativa donde limita a 6, si no me equivoco, el máximo de jugadores cedidos.
De todas formas no solemos tener más, ni nuestros fuera ni cedidos de otros equipos
-
No ens toca però tan bé varen vore a Demichelis en Mallorca que el renoven fins a 2028 amb el descens?
Tot per a que ara els deixe tirats per a anar a Alemanya.
No sé que li veren però després de lo de Ramis a Osasuna o Manolo seguint a l'espanyol
-
No ens toca però tan bé varen vore a Demichelis en Mallorca que el renoven fins a 2028 amb el descens?
No sé que li veren però després de lo de Ramis a Osasuna o Manolo seguint a l'espanyol
I lo mes greu, Arrasate al Rayo.
-
@rubimor Kone se entiende eso?
-
@Nabil-El-Zhar
Tiene gran porte, presencia, viste bien y tiene un discurso que te vende el paraiso a la vuelta de la esquina, aunque luego te mande al desxenso.Vamos, es el tipico DT argentino vendehumo.
-
Millor per a nosatres
-
Pues al final se ha permitido el lujo de dejarlos colgados y todo.
https://www.marca.com/futbol/mallorca/2026/06/12/bomba-mallorca-demichelis-abandonara-club.html -
@Mancada100 dijo en Mercat fitxatges 2026:
@Nabil-El-Zhar
Tiene gran porte, presencia, viste bien y tiene un discurso que te vende el paraiso a la vuelta de la esquina, aunque luego te mande al desxenso.Vamos, es el tipico DT argentino vendehumo.
Pues si es cierto que lo ha fichado el Leipzig... no entiendo nada. Algo tendrá, digo yo.
-
@Malcontent El dinero, nada mas.
-
@ROMPEDOR dijo en Mercat fitxatges 2026:
Ellos tienen dinero, pero precisamente no entiendo gastarlo a ese nivel en alguien que acaba de descender a un equipo.
-
@Malcontent dijo en Mercat fitxatges 2026:
@ROMPEDOR dijo en Mercat fitxatges 2026:
Ellos tienen dinero, pero precisamente no entiendo gastarlo a ese nivel en alguien que acaba de descender a un equipo.
DeMichelis debe tener el mismo representante que Dani Gómez
-
@Malcontent a mi la gestión que he hecho en el Mallorca no le veía para un proyecto de retorno en primera.