El asunto Catalán (el joío…)
-
María Isabel Méndez Díaz
No era hora de coherencies, ni d amagar el cap, replica i don la cara o cedeix el teu temps, no li dons als pp…. per tal de amagar- s'ha sota l'escó, No era l hora de treure el 155 per collons que empresonessin un president, pro no tenien que ser astrussus, coherencies no era l hora No cup axi no!!!! , i jo els voto, pro avui en fa ràbia veurem....
-
@rana baileys:
María Isabel Méndez Díaz
No era hora de coherencies, ni d amagar el cap, replica i don la cara o cedeix el teu temps, no li dons als pp…. per tal de amagar- s'ha sota l'escó, No era l hora de treure el 155 per collons que empresonessin un president, pro no tenien que ser astrussus, coherencies no era l hora No cup axi no!!!! , i jo els voto, pro avui en fa ràbia veurem....Como decíamos ayer:
Doña Maria Isabel, la ley actúa , ya lo decia el Tio masclet.. Es lo que tienen,las leyes, y tal…y tal..y tal. Que actúan.
A joderse tocan.
La vida es asín.. No la he inventado yo...
-
Como decíamos ayer:
Doña Maria Isabel, la ley actúa , ya lo decia el Tio masclet.. Es lo que tienen,las leyes, y tal…y tal..y tal. Que actúan.
A joderse tocan.
La vida es asín.. No la he inventado yo...
Eixa suposada llei, que oprimix les llibertats, és paper mullat i em la pas per l'arc del triomf.
-
**"Avui emprenc un camí dur, un camí que, malauradament, tants d'altres que ens precedeixen han hagut d'agafar. El camí de l'exili
Avui emprenc un camí dur, un camí que, malauradament, tants d'altres que ens precedeixen han hagut d'agafar. El camí de l'exili.
No puc amagar la profunda tristor que sento d'allunyar-me de tanta gent que m'estimo -i que m'estimo molt. De tantes lluites compartides durant tants anys amb persones que els mou un únic objectiu: canviar la societat on viuen. Fer-la més justa. Persones dignes. Deixar de veure els paisatges que m'envolten des de la infantesa, de passejar per les ciutats on he viscut…
Sento tristor, però molt més trist hauria sigut viure silenciada interiorment. Sentir la meva llibertat d'expressió censurada per uns tribunals que intimiden i que apliquen -descaradament- criteris polítics. Cada dia, cada hora sentia la meva llibertat limitada per amenaces judicials arbitràries. No em sentia lliure. No em reconeixia. Aquestes darreres setmanes he viscut dins d'una presó interna.
L'exili serà un camí dur, però és l'única forma que tinc de recuperar la meva veu política. És l'única forma que tinc d'alçar-me en contra del Govern del PP, que persegueix tothom qui està a favor de votar, i que castiga qualsevol que intenta canviar el prestablert i l'establert. Un Govern que està disposat a saltar-se l'estat de dret i les llibertats civils per aconseguir els seus fins polítics.
Tinc una filla, l'Agnès. Les mares sabeu com me l'estimo. I com de fort és el sentiment de donar-li tot el que li pugui donar. L'exili em permetrà fer-li de mare, i s'ho mereix. Molt.
Us vull dir una última cosa. No deixeu que la rancúnia s'apoderi de vosaltres. L'anàlisi d'una realitat anti-democràtica i profundament injusta no ha de donar pas al ressentiment. Contra ningú. Contra res. Només des del respecte i de l'amor cap a tots els ciutadans i totes les opinions bastirem canvis radicals i profunds. Només des del treball conjunt aconseguirem una República per a tots.
No deixeu que la rancúnia s'apoderi de vosaltres. L'anàlisi d'una realitat anti-democràtica i profundament injusta no ha de donar pas al ressentiment. Contra ningú. Contra res
Marta Rovira
Tal com diu l'Oriol, "En aquests dies que vindran, mantingueu-vos forts i units. Transformeu la indignació en coratge i perseverança. La ràbia, en amor. Penseu sempre en els altres. En el que hem de refer. Persistiu perquè jo persistiré. Gràcies per tot el vostre suport. Us estimo". I això és el que farem, Oriol.Us escric, ara sí, amb sinceritat i llibertat. I és tal com ho podré fer des d'ara com a secretària general d'ERC, un partit que estimo, que ha donat tant al país i que encara ha de donar molt més.
Visca la llibertat, la justícia, la igualtat i la fraternitat. Visca una República catalana per a tothom!**"
Marta Rovira
Secretària general d'Esquerra Republicana
-
Como siempre en este hilo, los de siempre siguiendo a pies juntillas lo que dicen los de un bando. Autocrítica o matices para qué, todo lo que dicen representa la puritita democracia.
-
Siempre podrá ir al peluquero de Anna Gabriel en Suiza.
-
Realment a l'Estat espanyol són MOLT INÚTILS. Està clar que l'independentisme ha afluixat (pregunteu-li a la CUP) i en compte de tenir certa corresponsabilitat encara hi ha una repressió més brutal. Fins i tot hi havia males llengües que deien que hi havia un pacte secret ERC-PP per rebaixar la tensió, però està clar que és pura paranoia o que el PP incumpleix els pactes.
El que està clar és que una vegada més (com ha passat sempre al llarg de la història), l'Estat espanyol acaba anant cap a l'autoritarisme davant els conflictes que se li presenten (sempre han acabat en guerres civils o guerres d'independència). Segurament ara no hi haura guerra, però que hi haurà un conflicte civil (com durant el franquisme) o d'independència (com al Sàhara Occidental) és quasi segur. Això ja no ho para ningú.
-
Como siempre en este hilo, los de siempre siguiendo a pies juntillas lo que dicen los de un bando. Autocrítica o matices para qué, todo lo que dicen representa la puritita democracia.
Te diré cuál es mi "bando". El de la libertad, la democracia, la dignidad y los derechos humanos.
Cuál es el tuyo?
-
El mismo, pero como parece ser que repartís el carnet unos pocos se ve que me quedo fuera.
-
L'ONU insta a l'Estat espanyol a respectar els drets polítics de Jordi Sánchez. Ja fa oloreta a Turquia Occidental.
-
¿Un registro oficial de una petición hecha por los abogados de Sánchez con una fórmula genérica es todo lo que tiene el independentismo hoy para alimentar a sus incondicionales? Otro intento desesperado para que vengan desde fuera a salvar el culo sedicioso a los antaño valientes y hoy lloriqueantes jefes indepes…
El día que se subieron a los destrozados coches de la guardia civil estos caballeros no tenían otro argumento que la voz de la calle, dominada por los suyos. Cuánta euforia entonces, cuando se sentían respaldados por el poder autonómico y eran los gallitos del corral.
O te echas al monte asumiendo todas las consecuencias, o paras antes de meterte en ilegalidades. No se puede ser burgués y revolucionario a la vez.
-
Me lo venía temiendo, por eso hoy ando más que caliente.
A ver si queda bien claro.LLIBERTAT PRESOS POLÍTICS
Esto es muy, pero que muy vergonzoso.
-
Article que val la pena rellegir:
-
Article que val la pena rellegir:
Eixe article ho podria haver escrit jo, sense canviar ni una coma.
Els "pijoprogres" estan esperant que els kirguisos del nord reivindiquen quelcom per a solidaritzar-se.
Ja no enganyen a ningú.
-
Per cert, continue esperant que els constitucionalistes assumixen el cap després de l'atropell democràtic d'ahir, després de la vergonya jurídica d'ahir.
Ho van a defendre?
I em podeu posar verd, sense por, que sóc Rana sí, però admet el debat, la crítica, la descalificació, que no per això deixarem una amistat que està per damunt de tot.
O no teniu res a dir?
-
Claro, todo es lo mismo y lo mismo da todo.
En fin, triste situación que se enquista con una innecesaria prisión provisional y tristes reacciones que provoca.
-
Claro, todo es lo mismo y lo mismo da todo.
En fin, triste situación que se enquista con una innecesaria prisión provisional y tristes reacciones que provoca.No entiendo qué quieres decir. Por mi culpa claro.
Y no lo digo de coña.
-
Iba más referido a los dos anteriores comentarios y sobre todo al artículo que compara cosas así de cualquier manera y con el dogma por bandera. Mira, me ha salido un pareado
-
Iba más referido a los dos anteriores comentarios y sobre todo al artículo que compara cosas así de cualquier manera y con el dogma por bandera. Mira, me ha salido un pareado
Qué anteriores comentarios?
Porque en este post hay varios.
Y si no usas la cita
Es algo que a mí me irrita.
En momento tan caliente
Hay que ser muy prudente.
Aunque yo más que prudencia
Denuncio sin más la indecencia.
Todo esto es un desastre
Por la banda del empastre.
Y no me refiero a Quico
Me refiero a otro borrico.
Un servil llamado Llarena.
Al que enterraría en la arena.Toma ya !!!
-
-
-
Pérez Royo: "**El juez Llarena no solamente ha prevaricado sino que además ha acreditado su falta de imparcialidad y por lo tanto arrastra la nulidad de todo lo instruido".
¡YA!**
-
@rana baileys:
Pérez Royo: "**El juez Llarena no solamente ha prevaricado sino que además ha acreditado su falta de imparcialidad y por lo tanto arrastra la nulidad de todo lo instruido".
¡YA!**
¡¡Que le cooorteeennnn la cabezaa…! (1)
O que lo juzguen primero...Pero ¿ Cómo, si no existe la Justicia? ¡Que le cooorten la cabezaaa!
(1) (Alicia, en el País de las Maravillas.)
-
Que se sepa, no intervino en el procés
-
Quizás don Montaña, como le gustaba llamarlo a Don Francisco, el de los quevedos, ya se refería proféticamente a la justicia del Procés… el del mejillón.
De una justicia divinna todo lo del procés.. Y lo de todos sus protagonistas, Sobrenatural su concepto de la democracia, la Ley y la Justicia...
Saquémonos el barret... ante todos ellos O, mejor, yo ante tanta concentración de justicia, lo que me voy a sacar, como el Borracho bilocador de Amanece, que no es poco, creo que va a ser, la chorra. Naturalmente, para eliminar líquidos...PD. Justicia poética ¿es llamar fascista a Serrat? Una vez Mas....Lo digo.
Para que se sepa.
-
Puigdemont detenido en Alemania cuando venía en coche desde Dinamarca.
-
En aquest moment estic tan rabiós, fastiguejat i indignat, que no sóc capaç d'ajuntar lletres amb sentit.
Vaig a donar-me un passeget a veure si em tranquil·litze.
-
No si al final Rana es mas independentista que el propio Puchdemont…..
Ha tardado en salir Echeminga a protestar por la detección de Puchi...
Con Podemos el PP puede robar todo lo que quiera, la peña prefiere eso a votar a gente que el único objetivo que tiene es destruir el país. Podemos le hace la campaña gratis...que viene Podemos!!!! Y todos a votar al PP corriendo. Si es que en las elecciones repetidas sacaron aún más escaños y Unidos Podemos menos.
Yo también estoy rabioso. Me voy a dar un paseo jeje
-
No si al final Rana es mas independentista que el propio Puchdemont…..
Ha tardado en salir Echeminga a protestar por la detección de Puchi...
Con Podemos el PP puede robar todo lo que quiera, la peña prefiere eso a votar a gente que el único objetivo que tiene es destruir el país. Podemos le hace la campaña gratis...que viene Podemos!!!! Y todos a votar al PP corriendo. Si es que en las elecciones repetidas sacaron aún más escaños y Unidos Podemos menos.
Yo también estoy rabioso. Me voy a dar un paseo jeje
Dudo mucho que lo puedas entender pero soy tenaz y no pierdo la esperanza.
Tú estarás muy contento. Vale. Pero te pediría que leyeras mi último mensaje en el post del 78.Y ahora, suponiendo que lo hayas leído y entendido, dime, te sigues riendo?
Lo ves o no lo ves?
Y otra cosa, reírse de lo sentimientos ajenos es muy miserable.
Y mofarse de un discapacitado es de una ruindad colosal.
-
Más ruin es reírse o alegrarse de la muerte de una persona, como por ejemplo, de un fiscal.
Pd: que pasa que Echenique por ir en silla de ruedas ya no le puedo cambiar el nombre? Se le ha quedado Echeminga desde que salió cantando la canción.