El asunto Catalán (el joío…)
-
O por barrios y luego que pongan barreras, muros o aduanas
-
¿ Volvemos a explicar lo del "subjecte politic"?
-
@jjllevant dijo en El asunto Catalán (el joío…):
O por barrios y luego que pongan barreras, muros o aduanas
Bueno, quizá debería haber un referéndum en cada pueblo y ciudad para decidir si los barrios tienen soberanía y por tanto el derecho a decidir si hacen un referéndum para decidir si siguen dentro de ese municipio. Y supongo que uno en Cataluña para que se decida si los municipios tienen derecho a decidir por medio de un referéndum si se pueden separar de Cataluña. Y supongo que uno en España para decidireeeeeee... no, eso no. Eso es opresió.
-
@Fonseca-5 Com era això que quan no tens arguments comencen els atacs personals? Ja t'ho faràs, l'enquesta, a la qual JO NO HE VOTAT, la gent considera a JxCat ideològicament igual que el PSC. Pren-te una til·la i assumeix les dades.
-
@blaugranota dijo en El asunto Catalán (el joío…):
@Fonseca-5 Com era això que quan no tens arguments comencen els atacs personals? Ja t'ho faràs, l'enquesta, a la qual JO NO HE VOTAT, la gent considera a JxCat ideològicament igual que el PSC. Pren-te una til·la i assumeix les dades.
Te repetiré una volta més, que eres molt, molt, molt curt si no saps entendre l´us del estil impersonal en una frase.
No baig a molestarme en explicarte algo que no eres capaç d´entendre, ni em pendré una tila per armarme de paciencia i explicarte algo que va mes en llá del teu enteniment.Busca en la prensa indepe alguna explicació sobre l´us del estil impersonal i aixina igual captará millor la teua atenció.
-
@Fonseca-5 Però que estil impersonal ni què nassos?
I no et dic res de la teua ortografia per no deixar-te més en ridícul. Si fores un poc intel·ligent ho deixaries còrrer en compte de seguir...
-
@rana-baileys dijo en El asunto Catalán (el joío…):
Fites històriques de l'aversió cap a Catalunya, el català i lo català.
I encara hi ha qui se sorprén d'algunes coses.https://www.vilaweb.cat/noticies/seixanta-anys-todos-los-catalanes-son-una-mierda-galinsoga/
Catalanofòbia en vena.
Ara, jo sempre he trobat molt curiós això, els que més odien als catalans i Catalunya, després són els primers que de manera més recalcitrant i reaccionaria no volen que es separen. Té collons la cosa!
-
@Fonseca-5 Però que estil impersonal ni què nassos?
I no et dic res de la teua ortografia per no deixar-te més en ridícul. Si fores un poc intel·ligent ho deixaries còrrer en compte de seguir...
Más vale que no sigas...cada vez dejas más evidencia de tu incapacidad y paranoia.Eres tan REBURRO (sí con mayúsculas) que crees que cuando utilizamos la forma impersonal entiendes que solo nis referimos a ti. Y ni tan siquiera te das cuenta de ello después de unas cuantas explicaciones sugiriendo que es evidente que dicha encuesta no refleja solo tu opinión, lo cual tampoco significa (pese a tu paranoica interpretación) que tú mismo hayas votado. Por el contrario sigues exponiendo tu incapacidad de entender un texto en el cual se emplea un estilo IMPERSONAL.
Te crees el centro del universo y que el resto de los mortales solo estamos pendientes de lo que escribes, votas u opinas, cuando lo cierto es que nos importa un bledo lo que opine, vote o se le ocurra a un BURRO como tú.
-
@Fonseca-5 No només no saps del que parles, perquè no té cap sentit el que dius i no saps ni per on eixir sinó que has perdut totalment els papers. Només quedes retractat tu mateix, perquè et recorde que no insulta qui vol, sinó qui pot. I tu no pots.
-
@Fonseca-5 No només no saps del que parles, perquè no té cap sentit el que dius i no saps ni per on eixir sinó que has perdut totalment els papers. Només quedes retractat tu mateix, perquè et recorde que no insulta qui vol, sinó qui pot. I tu
Es verdad, he perdido la paciencia con un primate.
No sé en qué momento pensé que podrías entender algo más complicado que pelar un plátano.
-
@Fonseca-5 Ara ja no escrius en valencià, xè?
I tota esta enrabietada que t'ha agafat és perquè et cou que per a la majoria de catalans el PSC siga tan de dretes com JxCat, i desmonta el discurs que mira de vendre l'unionisme sociata. I és que precissament és l'unionisme en general qui està escorat descaradament a la dreta amb PP, C's i ara encara més amb Vox.
I respecte als insults, tu segueix si vols perquè no tens res a fer, ja t'ho vaig dir, NO POTS.
-
@Fonseca-5 Ara ja no escrius en valencià, xè?
Y tampoco sé tocar el piano.
Pero imagino que a una persona que no alcanza el CI de un chimpancé, como es tu caso, eso no le importa demasiado.
A pesar de ello, espero que sepas apreciar este vídeo que te puede ser de mucha utilidad en tu día a día.
-
@Fonseca-5 Per a la teua informació sé pelar un plàtan, tocar el piano i escriure CORRECTAMENT el valencià.
-
@Fonseca-5 Per a la teua informació sé pelar un plàtan, tocar el piano i escriure CORRECTAMENT el valencià.
Y no sabes lo que es el estilo impersonal ?
He visto chimpancés con más CI que tú y menos grado de paranoia.
Y ahora que dices que ya has aprendido a pelar un plátano.....pasamos a la siguiente lección, la higiene en las distintas partes del cuerpo.Moraleja del vídeo en estilo IMPERSONAL.
Si te metes el dedo en el culo
No te lo huelas sin haberlo lavado antes.PD una pista, no estoy diciendo que el protagonista del vídeo seas tú. Tengo fundadas sospechas de que, aunque no sepa escribir en valenciano perfectamente y tocar el piano, es bastante más inteligente que tú y sabría entender una frase en estilo impersonal.
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Parlant de saber pelar platans i CI. Més dades "impersonals" del CEO. Precissament "els de la teua corda" són els que no ixen molt ben parats a Catalunya.
-
Pero ya te has aprendido el segundo vídeo ????
Lo digo por ir preparando el tercero.... pero cuando aprendas a no meterte el dedo en el culo antes de comer.
-
@Fonseca-5 M'importen una merda els teus vídeos... jo no em rebaixe al teu nivell. Més clar no t'ho puc dir.
-
@Fonseca-5 M'importen una merda els teus vídeos... jo no em rebaixe al teu nivell. Més clar no t'ho puc dir.
Y a mí me importan una mierda tus opiniones y los cuadros de supuestas estadísticas que te sacas de la manga.
Pero tu paranoia es preocupante..... para todo el foro.
PD Utilizar medios audiovisuales no es rebajarse. Simplemente es adaptarnos a tu escasa capacidad de aprendizaje.
-
@Fonseca-5 Només fas que repetir el mateix com un mico, i només fas que contestar.
Jo tinc les meues opinions i no vaig a autocensurar-me perquè tu ho digues, ni perquè mires de trollejar-les. Per sort el franquisme ha passat a millor vida.
-
@Fonseca-5 Només fas que repetir el mateix com un mico, i només fas que contestar.
Jo tinc les meues opinions i no vaig a autocensurar-me perquè tu ho digues, ni perquè mires de trollejar-les. Per sort el franquisme ha passat a millor vida.
Es una pena que abandones el curso. Ahora que habías aprendido a pelar un plátano....y a tocar el piano!!!!
-
@Fonseca-5 Quin nivell mare!
Ja t'ho faràs, però ja et dic ni tu ni ningú m'imposareu el pensament únic.
-
@Fonseca-5 Quin nivell mare!
Ja t'ho faràs, però ja et dic ni tu ni ningú m'imposareu el pensament únic.
Paranoico y Calimero.
-
@Fonseca-5 Infantilisme en vena, saps posar alguna cosa més que dibuixets?
-
@Fonseca-5 Infantilisme en vena, saps posar alguna cosa més que dibuixets?
Hasta que no sepas entender la terminología básica, me temo que no podré abandonar los métodos audiovisuales.
Si quieres lo intento:
Paranoico , lacrimógeno y victimista (C A L I M E R O )
Pero...¿ Ya has aprendido a no meterte el dedo en el culo?
-
@Fonseca-5 Resum de la jugada. Penge un gràfic del CEO on els catalans pensen que el PSC està ideològicament al nivell de JxCat i la rabieta arriba fins ací, simplement perquè el pensament únic de la caverna mediàtica fa que la gent amb poc nivell intel·lectual siga capàs d'assumir unes dades i entendre que està pasant en realitat, independentment de l'opinió que es tinga.
Maleït país d'analfabets...
-
@Fonseca-5 Resum de la jugada. Penge un gràfic del CEO on els catalans pensen que el PSC està ideològicament al nivell de JxCat i la rabieta arriba fins ací, simplement perquè el pensament únic de la caverna mediàtica fa que la gent amb poc nivell intel·lectual siga capàs d'assumir unes dades i entendre que està pasant en realitat, independentment de l'opinió que es tinga.
Maleït país d'analfabets...
Y no te olvides que, aparte de analfabeto, también eres paranoico y te gusta hacerte la víctima.
-
@Fonseca-5 PSC=JxCat
Tota la resta que vulgues comentar fóra d'això, tens les de perdre. Em sembla que paranòic és anar posant dibuixets i dir parides com fas tu compulsivament i analfabet queda clar que almenys ho ets tu en valencià. Això són dades, per molt que et moleste. Ara, si vols argumentar sobre PSC=JxCat amb nivell intel·lectual acceptable, encantat.
-
Ostras yo me voy por dónde he venido.
Podéis seguir hablando de plátanos
-
Ara, si vols argumentar sobre PSC=JxCat amb nivell intel·lectual acceptable, encantat.
Tu nivel intelectual es nulo.
Es inútil intentar debatir con un primate.@blaugranota dijo en El asunto Catalán (el joío…):
. Em sembla que paranòic és anar posant dibuixets i dir parides